Převodové poměry

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Bydliště: Chomutov

Převodové poměry

Příspěvek od Holz-tdi »

Po krátké dizkusi to dávám sem :
Obrázek

Jinak dnes jsem měřil Boru za použití GPS - přesnost měření rychlosti dostatečná-
na 6tku při 2000ot. rychlost 109 Km/h, tacho 115,
při 3000 ot. rych. 162 Km/h, tacho 170,
při 3500 ot. rych. 190 Km/h, tacho 200.
Víc už nebylo možno v tom počasí měřit. Nepřesnost otáček nechám na vás.
Čao.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Ta čtyřka u ASD je nějak divoká. Nezpochybňuji, je to i v Etosu, ale proč jí má pomalejší, než CNT? :?
Vím o lepším řešení ( kam se bude hrabat DRW! (noteeth) ).
No, až na FJW. :o
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Líši sa FEL od FJW aj niečím iným ako prevodovými pomermi? Mám šancu z prevodovky 4motionu odmontovať výstup na kardan a prehodiť to na FJW z fabie? Štvú ma tie nepredstaviteľne krátke prevody a ak sa to dá, idem do toho.
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Bohužel to nejde, protože obě části obalu jsou jiné- fréma u spojky je přizpůsobena k připojení převodu dozadu, druhá část skříně má jiný úchyt na silentblok, Čao.
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Hm, škoda. :( Ďakujem.

(takže len rozobrať FJW a presypať črevá do obalu z mojej prevodovky?)
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Holz-tdi píše:Bohužel to nejde, protože obě části obalu jsou jiné- fréma u spojky je přizpůsobena k připojení převodu dozadu, druhá část skříně má jiný úchyt na silentblok, Čao.
Přesně tak. Ale jdou do skříně převodovky 4Motion naskládat komplet vnitřnosti z F RS FJW tím se ted bavím.
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Keď to nejako dokončíš, daj vedieť ako si dopadol. Ja si teda idem výhľadovo zháňať prevodovku z fabie a nejakú 4motion kvôli obalu...
Lukaash
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 23 led 2006, 14:57
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Lukaash »

Milan_TS píše:
Holz-tdi píše:Bohužel to nejde, protože obě části obalu jsou jiné- fréma u spojky je přizpůsobena k připojení převodu dozadu, druhá část skříně má jiný úchyt na silentblok, Čao.
Přesně tak. Ale jdou do skříně převodovky 4Motion naskládat komplet vnitřnosti z F RS FJW tím se ted bavím.
ani to radsi nechci videt na trati :o
Ocelove priruby pro downpipe VNT15/17, VNT20/22, zaslepky EGR...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: Převodové poměry

Příspěvek od Forest »

Holz-tdi píše:Po krátké dizkusi to dávám sem :
Jinak dnes jsem měřil Boru za použití GPS - přesnost měření rychlosti dostatečná-
na 6tku při 2000ot. rychlost 109 Km/h, tacho 115,
při 3000 ot. rych. 162 Km/h, tacho 170,
při 3500 ot. rych. 190 Km/h, tacho 200.
Víc už nebylo možno v tom počasí měřit. Nepřesnost otáček nechám na vás.
Čao.
Taky jsem meril a pri 237kmph na tacho mi to ukazovalo na GPS 225kmph...tesil jsem se na log, ale muj bratr, ktery je zase blazen do moutainbiku, tak to zvolil ponekud nestastne, takze namisto toho, aby to zjistovalo hodnoty po urcitem case, tak to bralo info pri zmene smeru (wallbash)
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Chcem teda do obalu 4motion prevodovky dať črevá z FJW prevodovky. Ktoré komponenty sa dajú/nedajú prehodiť? Ako na to?

Prehodiť hnací hriadeľ a obidva hnané hriadele (teda celú prevodovkovú časť, nevyhnutne kvôli kolesám ktoré zaberajú s kolesom rozvodovky- sú vytvorené priamo na hriadeli) a prehodiť ozubené koleso rozvodovky, čo je prinitované na skrini diferenciálu, na diferenciál 4x4. Pretože ak to správne chápem, diferenciál ako taký musím použiť zo 4x4, lebo je iný kvôli vývodu na kardan.

Dajú sa zohnať tie nity, ktorými je to koleso prinitované?

Alebo nejaký iný postup... Prípadne na čo dať pozor (vymedzenie vôlí a pod.)

Ďakujem za rady a názory.
debnicka
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 bře 2006, 21:35

Příspěvek od debnicka »

kde zjistim to prvni cislo, napr. pro DRW je to 68. V etosu umim najit ty dalsi dve cisla ale nevim co znamena to prvny z trech 68/21/26.

chci si totiz do porovnani doplnit jeste par typu prevodovek, jako napriklad DRV nebo FGV ale nemuzi prijit na to kde najit prvni to cislo :)

ktera tdi prevodovka co se davala origo do vw golf tdi je tedy nejrychlejsi ? je to DRW ?

holz-tdi + forest : co za kod prevodovky mate, kdyz vam ta auta tak rychle utikaji ??? ;) :)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Clapi, prosím, mohli byste mi sem někdo napsat převodové poměry na převodovku DEA? U dealera mi řekli že tato by měla být v GIV.
Díky
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Je to Bora,Golf, A3- 97-00, převod diferenciálu 61/18, pětka- 30/39 zubů. Čao.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Ještě prosím jeden dotaz. Ta převodovka DEA (GIV 1998) jde nahradit převodovkou CTN nebo ASD bez úprav, nebo ne?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Nejde nahradit,protože_nemá_závity_pro_boční_držák_a_závity_pro_spodní_uchycení_silentbloku.Čao.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“