Převodové poměry
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Převodové poměry
Po krátké dizkusi to dávám sem :
Jinak dnes jsem měřil Boru za použití GPS - přesnost měření rychlosti dostatečná-
na 6tku při 2000ot. rychlost 109 Km/h, tacho 115,
při 3000 ot. rych. 162 Km/h, tacho 170,
při 3500 ot. rych. 190 Km/h, tacho 200.
Víc už nebylo možno v tom počasí měřit. Nepřesnost otáček nechám na vás.
Čao.
Jinak dnes jsem měřil Boru za použití GPS - přesnost měření rychlosti dostatečná-
na 6tku při 2000ot. rychlost 109 Km/h, tacho 115,
při 3000 ot. rych. 162 Km/h, tacho 170,
při 3500 ot. rych. 190 Km/h, tacho 200.
Víc už nebylo možno v tom počasí měřit. Nepřesnost otáček nechám na vás.
Čao.
ani to radsi nechci videt na tratiMilan_TS píše:Přesně tak. Ale jdou do skříně převodovky 4Motion naskládat komplet vnitřnosti z F RS FJW tím se ted bavím.Holz-tdi píše:Bohužel to nejde, protože obě části obalu jsou jiné- fréma u spojky je přizpůsobena k připojení převodu dozadu, druhá část skříně má jiný úchyt na silentblok, Čao.
Ocelove priruby pro downpipe VNT15/17, VNT20/22, zaslepky EGR...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Re: Převodové poměry
Taky jsem meril a pri 237kmph na tacho mi to ukazovalo na GPS 225kmph...tesil jsem se na log, ale muj bratr, ktery je zase blazen do moutainbiku, tak to zvolil ponekud nestastne, takze namisto toho, aby to zjistovalo hodnoty po urcitem case, tak to bralo info pri zmene smeruHolz-tdi píše:Po krátké dizkusi to dávám sem :
Jinak dnes jsem měřil Boru za použití GPS - přesnost měření rychlosti dostatečná-
na 6tku při 2000ot. rychlost 109 Km/h, tacho 115,
při 3000 ot. rych. 162 Km/h, tacho 170,
při 3500 ot. rych. 190 Km/h, tacho 200.
Víc už nebylo možno v tom počasí měřit. Nepřesnost otáček nechám na vás.
Čao.
Chcem teda do obalu 4motion prevodovky dať črevá z FJW prevodovky. Ktoré komponenty sa dajú/nedajú prehodiť? Ako na to?
Prehodiť hnací hriadeľ a obidva hnané hriadele (teda celú prevodovkovú časť, nevyhnutne kvôli kolesám ktoré zaberajú s kolesom rozvodovky- sú vytvorené priamo na hriadeli) a prehodiť ozubené koleso rozvodovky, čo je prinitované na skrini diferenciálu, na diferenciál 4x4. Pretože ak to správne chápem, diferenciál ako taký musím použiť zo 4x4, lebo je iný kvôli vývodu na kardan.
Dajú sa zohnať tie nity, ktorými je to koleso prinitované?
Alebo nejaký iný postup... Prípadne na čo dať pozor (vymedzenie vôlí a pod.)
Ďakujem za rady a názory.
Prehodiť hnací hriadeľ a obidva hnané hriadele (teda celú prevodovkovú časť, nevyhnutne kvôli kolesám ktoré zaberajú s kolesom rozvodovky- sú vytvorené priamo na hriadeli) a prehodiť ozubené koleso rozvodovky, čo je prinitované na skrini diferenciálu, na diferenciál 4x4. Pretože ak to správne chápem, diferenciál ako taký musím použiť zo 4x4, lebo je iný kvôli vývodu na kardan.
Dajú sa zohnať tie nity, ktorými je to koleso prinitované?
Alebo nejaký iný postup... Prípadne na čo dať pozor (vymedzenie vôlí a pod.)
Ďakujem za rady a názory.
kde zjistim to prvni cislo, napr. pro DRW je to 68. V etosu umim najit ty dalsi dve cisla ale nevim co znamena to prvny z trech 68/21/26.
chci si totiz do porovnani doplnit jeste par typu prevodovek, jako napriklad DRV nebo FGV ale nemuzi prijit na to kde najit prvni to cislo
ktera tdi prevodovka co se davala origo do vw golf tdi je tedy nejrychlejsi ? je to DRW ?
holz-tdi + forest : co za kod prevodovky mate, kdyz vam ta auta tak rychle utikaji ???
chci si totiz do porovnani doplnit jeste par typu prevodovek, jako napriklad DRV nebo FGV ale nemuzi prijit na to kde najit prvni to cislo
ktera tdi prevodovka co se davala origo do vw golf tdi je tedy nejrychlejsi ? je to DRW ?
holz-tdi + forest : co za kod prevodovky mate, kdyz vam ta auta tak rychle utikaji ???