materiál na poloosy?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

materiál na poloosy?

Příspěvek od grim »

je tu nějaký technolog? potřeboval bych radu jaký materiál by byl vhodný na poloosy. přemýšlím nad 14220 a nevím jestli je to dobrá volba nebo by to chtělo něco lepšího..?
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

budes chtit tu poloosu ode me nebo si ji radeji vyrobis?? :D
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Re: materiál na poloosy?

Příspěvek od Peete »

grim píše:je tu nějaký technolog? potřeboval bych radu jaký materiál by byl vhodný na poloosy. přemýšlím nad 14220 a nevím jestli je to dobrá volba nebo by to chtělo něco lepšího..?
zhanej primo metalurga, ten ti poradi...ja mam sice slevarenskou prumku, coz by melo stacit, ale v techto vecech bych spis volil cestu bazaru
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2164
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

14 220 není špatá volba , ale chce to před obrobením normalizačně žíhat a po zušlechtit
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

1pavel píše:14 220 není špatá volba , ale chce to před obrobením normalizačně žíhat a po zušlechtit
Pavlovi bych veril, vi o cem mluvi ... alespon co se materialu a jejich uprav tyce ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Ty máš 1000 koní, že ti sériová nestačí?
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

ale ne 1000 koní, jen je to g2 4motion a tam sériové (délkově) poloosy nedostanu - tím jsem odpověděl i peetovi.. :). a ptám se proto, že radši než to nějak svařovat.., tak chci radši z jednohu kusu.
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

1pavel píše:14 220 není špatá volba , ale chce to před obrobením normalizačně žíhat a po zušlechtit
díky za fundovanou radu :), sice mám za sebou nějakou tu technologii, ale jen teorii, proto jsem chtěl znát i názor někoho z praxe. po obrábění je určitě v plánu zušlechtění - spíš bych chtěl cementovat než kalit. díky za ten krok před obráběním, ten bych asi vynechal :roll:. zkusím ještě trošku nastudovat co a jak.
s tím materiálem jsem to myslel tak, ať se zbytečně nesháním po něčem z třeba z tř. 16.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

(offtopic) Len tak na okraj... na aku zataz (Nm/ot. min-1 resp. kW/ot. min-1) su vlastne dimenzovane seriove poloosi na G4/O1 podvozku, ma to niekto odskusane alebo pozna technologicke normy? :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

nevím na kolik jsou dimenzované, ale asi tam nějaké rezervy budou, protože všichni při zvyšování výkonu vyměňují to nebo to.., ale o poloosách nějak řeč nebývá, i když je výkon a krouťák vysoko.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Je pravda ze celu poloos menit zvycajne netreba (ze by praskla alebo tak), ale minimalne tie homokineticke klby si ten krutak odnesu... a tie menit treba ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

co sa tyka pevnosti tak LUPO ma prednu poloos zvaranu......no problem
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

preco sa slova lupo a Profituning pisu vzdy LUPO a PROFITUNING ?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

netopier píše:preco sa slova lupo a Profituning pisu vzdy LUPO a PROFITUNING ?
(offtopic) (asi preto ze cosi znamenaju) ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

Stingray píše:co sa tyka pevnosti tak LUPO ma prednu poloos zvaranu......no problem
to je zajímavá informace! od svařování jsem (zatím) upustil i proto, že si na to sám netroufnu a nenarazil jsem na nikoho, komu by se to chtělo svařit. jestli se někdo najde, tak mám poloosy "na pokusy".
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“