materiál na poloosy?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
svaru (kvalitne provedeneho) bych se nebal ... by me zajimalo, jak dokazali soudruzi z LSC (Fabie WRC) prekroutit poloosu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Poloosa se kalí? Já myslím, že ne. Kalení Je pro tvrdost, to jo, ale mat. po kalení je křehký.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ale ono se ti to nezakalí do hloubky, takže uvnitř houževnaté a na povrchu křupavé...teda chci říct tvrdéPetr98 píše:Poloosa se kalí? Já myslím, že ne. Kalení Je pro tvrdost, to jo, ale mat. po kalení je křehký.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Žíhat je třeba aby se při následným zpracování materiál nekroutil , na co ti bude cementování bez kalení , jen nasytíš pár desetinek uhlíkem ,cementačka i po kalení zůstává měká jen se zvýší houževnatost ztvrdne jen nasycená vrstvička tj do cca 0,8 mm . Jestli to chceš zavařit klidně ti je zavařím , rovinnost se dělá vložením trubičky dovnitř .
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 128
- Registrován: 22 lis 2007, 15:59
jestli ještě nekdo řeší ty poloosy, tak mám dobrou radu. tunil jsem pred casem starou fildu a shodou okolnosti jsem tam mel zadní nápravu z T613 i s motorem, ale po čase mi to nestačilo a motor T613 šel pryč a na místo něho přišel motor Audi 4,2 V8, no a i s převodovkou, no a k mému překvapení má tatra 613 i ta Audina stejny klouby poloos a tak jsem řešil jenom ty hřídele. jen kvuli délkám. už si přesně nepamatuju z čeho a jak jsme to dělali, myslím že z nějaký péroviny (třída 15 nebo tak nejak) tech. postup už si taky nepamatuju ale dost ochotně mi je vyrobil chlapík co upravoval v koprivnici tatry na soutěže a buginy do autokrosu, říkal že kdybych tam měl 2x tolik koní tak že je na asfaltu nezlamu. při výrobě je trochu problem v drážkovejch zakončeních tech poloos a udelat to tak aby jsi to mel bez vulí a s tím správným tepelným zpracováním není jen tak, když jsi to nikdy nedelal. nakonec to dpoadlo tak, že jsem mu poslal vytočený polotovary a on je komplet dodělal a za ty 2 hřídele chtel jen 6000 za obe. asi pred 3 rokama. nevzpomenu si jak se jmenoval ale ten chlap je přes upravy Tater strašně známej. Pan Bordovský, nebo tak nejak podobně se jmenoval . ná na to firmu....
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Kluci mám stejnej dotaz, taky mě čeká výroba poloos, takže materiál jak jsem četl 14220, dají se ještě sehnat 14220.1, 14220.2 a 14220.3, v čem je rozdíl oproti klasice 14220? A jakou teda úpravu? Před obráběním normalizačně žíhat a po obrábění cementovat? Nebo kalit? Nebo oboje?
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
Re: materiál na poloosy?
kup nový a máš to, něco vydržej, podívej se jaký výkony tu mají kluci a takovýhle věci snad nikdo nějak neřešilgrim píše:je tu nějaký technolog? potřeboval bych radu jaký materiál by byl vhodný na poloosy. přemýšlím nad 14220 a nevím jestli je to dobrá volba nebo by to chtělo něco lepšího..?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
Re: materiál na poloosy?
kup nový a máš to, něco vydržej, podívej se jaký výkony tu mají kluci a takovýhle věci snad nikdo nějak neřešil [/quote]
musíš číst vše
ale ne 1000 koní, jen je to g2 4motion a tam sériové (délkově) poloosy nedostanu - tím jsem odpověděl i peetovi.. . a ptám se proto, že radši než to nějak svařovat.., tak chci radši z jednohu kusu.
musíš číst vše
ale ne 1000 koní, jen je to g2 4motion a tam sériové (délkově) poloosy nedostanu - tím jsem odpověděl i peetovi.. . a ptám se proto, že radši než to nějak svařovat.., tak chci radši z jednohu kusu.
Tel:776005385 Nový Bor
Re: materiál na poloosy?
musíš číst všetitan0306 píše:kup nový a máš to, něco vydržej, podívej se jaký výkony tu mají kluci a takovýhle věci snad nikdo nějak neřešil
ale ne 1000 koní, jen je to g2 4motion a tam sériové (délkově) poloosy nedostanu - tím jsem odpověděl i peetovi.. . a ptám se proto, že radši než to nějak svařovat.., tak chci radši z jednohu kusu.[/quote]
aha, tak to se omlouvám, to jsem si nevšiml,
Naposledy upravil(a) Golf-GT dne 15 srp 2010, 12:14, celkem upraveno 1 x.
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?