materiál na poloosy?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nevim jestli je to stale aktualni ale take budu delat poloosy a tez resim material nechal jsem udelat rozbor origo poloosy a byla 16 260 tim 16 jsem si jistej tim 260 ne mam to napsane na dilne ale proste trida 16 neco. a potrebuju nejake ktere nebudu trhat bylo mi porazeno 18 CiNiMo 7-6 zakalit pocementovat a je to pry naveky mohl by mi nekdo poradit jestli je to dobra volba
http://www.jp-axles.cz/ mozno pomoze...
to vyzkoušej, každý ti řekne trochu něco jinýhoskritek píše:nevim jestli je to stale aktualni ale take budu delat poloosy a tez resim material nechal jsem udelat rozbor origo poloosy a byla 16 260 tim 16 jsem si jistej tim 260 ne mam to napsane na dilne ale proste trida 16 neco. a potrebuju nejake ktere nebudu trhat bylo mi porazeno 18 CiNiMo 7-6 zakalit pocementovat a je to pry naveky mohl by mi nekdo poradit jestli je to dobra volba
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
prave proto hledam informace u lidi ktere tomu rozumi abych ti rekl pravdu apsolutne nevim co ta cisla znamenaji pro me je to vsechno jen kus zeleza. Jsem rad ze jsi mi vysvetlil ze 18ka neni zrovna nejlepsi ale nejak bych i potreboval poradit z ceho.Chci jet jednou na Island a nerad bych aby mi tam nekde poloosa praskla a na mem aute jsou poloosy fakt dost tenky.L píše:No, nevim, ale není mi jasný, proč vám někdo radí použít cementační materiál na věc, u které je tvrdost to poslední, co by bylo potřeba..... 18CrNiMo 7-6 je materiál vhodný na ozubená kola, ale těžko se osvědčí u dílu, kterej musí mít vynikající vlastnosti, co se krutu týče....
co treba material 16 740 ? nebo z ceho? Prosim
Dořešil to tedy někdo? Řeším to samé i s haldexem..L píše:No, nevim, ale není mi jasný, proč vám někdo radí použít cementační materiál na věc, u které je tvrdost to poslední, co by bylo potřeba..... 18CrNiMo 7-6 je materiál vhodný na ozubená kola, ale těžko se osvědčí u dílu, kterej musí mít vynikající vlastnosti, co se krutu týče....
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp