materiál na poloosy?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50

Příspěvek od mistrkutil »

jo proč?
T4+B5,5
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Kluci, neblbněte, 14 220 na poloosu??? V žádným případě. 14 220 je dobrá tak na cementování a pak kalení, např. na kolečka do převodovky kombajnu a to kdo ví jestli. Poloosy jedině z 15 260, kalit, popustit na 1300-1400 Mpa. Eventuelně 14 260, postup tentýž.....
skritek
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 říj 2010, 18:26

Příspěvek od skritek »

nevim jestli je to stale aktualni ale take budu delat poloosy a tez resim material nechal jsem udelat rozbor origo poloosy a byla 16 260 tim 16 jsem si jistej tim 260 ne mam to napsane na dilne (LOL) ale proste trida 16 neco. a potrebuju nejake ktere nebudu trhat bylo mi porazeno 18 CiNiMo 7-6 zakalit pocementovat a je to pry naveky :? mohl by mi nekdo poradit jestli je to dobra volba
halopici
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 19 lis 2009, 20:08

Příspěvek od halopici »

http://www.jp-axles.cz/ mozno pomoze...
skritek
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 říj 2010, 18:26

Příspěvek od skritek »

bohuzel udela ale neporadi a ja kdyz mam pristup ke strojim ktere to umi vyrobit tak se mi nechce platit ani za jednu a pak ji rozrezat a nechat zjistit z ceho to dela
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

No, nevim, ale není mi jasný, proč vám někdo radí použít cementační materiál na věc, u které je tvrdost to poslední, co by bylo potřeba..... 18CrNiMo 7-6 je materiál vhodný na ozubená kola, ale těžko se osvědčí u dílu, kterej musí mít vynikající vlastnosti, co se krutu týče....
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Můj názor je nechat svařenou origo,ale nechat si to zavařit někde kde dělají kardany a mají na to vybavení.Upnou do mašiny a svaří ve 100% rovině tigem.
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

skritek píše:nevim jestli je to stale aktualni ale take budu delat poloosy a tez resim material nechal jsem udelat rozbor origo poloosy a byla 16 260 tim 16 jsem si jistej tim 260 ne mam to napsane na dilne (LOL) ale proste trida 16 neco. a potrebuju nejake ktere nebudu trhat bylo mi porazeno 18 CiNiMo 7-6 zakalit pocementovat a je to pry naveky :? mohl by mi nekdo poradit jestli je to dobra volba
to vyzkoušej, každý ti řekne trochu něco jinýho
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
skritek
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 říj 2010, 18:26

Příspěvek od skritek »

L píše:No, nevim, ale není mi jasný, proč vám někdo radí použít cementační materiál na věc, u které je tvrdost to poslední, co by bylo potřeba..... 18CrNiMo 7-6 je materiál vhodný na ozubená kola, ale těžko se osvědčí u dílu, kterej musí mít vynikající vlastnosti, co se krutu týče....
prave proto hledam informace u lidi ktere tomu rozumi abych ti rekl pravdu apsolutne nevim co ta cisla znamenaji pro me je to vsechno jen kus zeleza. Jsem rad ze jsi mi vysvetlil ze 18ka neni zrovna nejlepsi ale nejak bych i potreboval poradit z ceho.Chci jet jednou na Island a nerad bych aby mi tam nekde poloosa praskla a na mem aute jsou poloosy fakt dost tenky.

co treba material 16 740 ? nebo z ceho? Prosim
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Máš SZ
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

L píše:No, nevim, ale není mi jasný, proč vám někdo radí použít cementační materiál na věc, u které je tvrdost to poslední, co by bylo potřeba..... 18CrNiMo 7-6 je materiál vhodný na ozubená kola, ale těžko se osvědčí u dílu, kterej musí mít vynikající vlastnosti, co se krutu týče....
Dořešil to tedy někdo? Řeším to samé i s haldexem..
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“