Stránka 1 z 1

Spojka na B5 - Klepe se pri rozjezdu

Napsal: 27 čer 2006, 07:21
od RadekR
Ahoj,
nechal jsem si vymenit spojku a od te doby se pri pomalem rozjizdeni na jednicku i na zpatecku, treba pri parkovani klepe cely auto. Kdyz se rozjedu rychle s hodne plynu, tak je to ok. Mam sice jeste pred vymenou predniho silentbloku, takze to muze taky prispet, ale asi ne tolik. Pri jizde je to uz dobry, i pri razeni vyssich stupnu. Nevite nahodou cim to muze byt? nevystredena spojka?
Auto: B5 TDi 66kW AHU
diky

Re: Spojka na B5 - Klepe se pri rozjezdu

Napsal: 27 čer 2006, 10:35
od DavidVoda
RadekR píše:Ahoj,
nechal jsem si vymenit spojku a od te doby se pri pomalem rozjizdeni na jednicku i na zpatecku, treba pri parkovani klepe cely auto. Kdyz se rozjedu rychle s hodne plynu, tak je to ok. Mam sice jeste pred vymenou predniho silentbloku, takze to muze taky prispet, ale asi ne tolik. Pri jizde je to uz dobry, i pri razeni vyssich stupnu. Nevite nahodou cim to muze byt? nevystredena spojka?
Auto: B5 TDi 66kW AHU
diky
a kdyz se rozjedes rychle ,tak slyšíš,nebo cítíš náké škubnutí?nebo jen proste zvuk jako by se neco lehce hnulo?mě tohle dělal držák silentbloku pač byl svařenej a to ještě kevšemu blbě,vyměn silentblok a mělo by to být okej.Jinak se mě to auto klepalo úplně nehorázně a něvěřil sem že to může být jen silentblok a byl

Napsal: 27 čer 2006, 12:15
od RadekR
Kdyz se rozjedu rychle, tak to jde, ale kdyz treba parkuju na zpatecku a reguluju spojkou, tak se cely auto klepe. Mam novy oba hydraulicky sileny, ale na ten malej predni jsem zapomel. Je fakt, ze je v nem pekna vule, ale pred vymenou spojky se auto pri rozjezdu neklepalo. Tak doufam, ze to opravdu bude jen tim prednim kouskem gumy.

Napsal: 27 čer 2006, 13:35
od Ondraseeek
RadekR píše:Kdyz se rozjedu rychle, tak to jde, ale kdyz treba parkuju na zpatecku a reguluju spojkou, tak se cely auto klepe. Mam novy oba hydraulicky sileny, ale na ten malej predni jsem zapomel. Je fakt, ze je v nem pekna vule, ale pred vymenou spojky se auto pri rozjezdu neklepalo. Tak doufam, ze to opravdu bude jen tim prednim kouskem gumy.
A co pritlacnak?! Myslim, ze jeho spatne nasazeni tohleto delava...

Napsal: 27 čer 2006, 13:53
od RadekR
ja jsem tu spojku nemenil, menili ji v servise, tak nevim jak to udelali. Ale myslel jsem, ze je pritlacak licovanej kolikama nebo je tam jen nasazenej a prisroubovanej? No mozna to budu muset zkusit reklamovat :x

Napsal: 27 čer 2006, 15:31
od vwphun
Pokud byla dělaná v servise, tak bych se zatím vůbec nezamýšlel co to může být, ale nechal bych přemýšlet a hlavně spravit ty, co tu spojku měnili...

Napsal: 24 srp 2006, 09:51
od Matrix
Závadu mám podobnou, spojka mi škube, ale jen když přidám třeba víc plynu a pouštím spojku tak když je to ve stádiu prosmýkávání, tak je cítít jak to klepe, ale když se rozjížím s pomalejma otáčkama (1.100) a nechám ji dýl smýkat, je to OK...

Napsal: 24 srp 2006, 11:57
od urgi
No podla mna je to tou novou spojkou ak ti ovšem menili len lamelu. Pretože prítlačák aj zotrvak sú vydraté tou starou lamelou a voči novej lamele vzniká voľa keď popúšťaš spojkový pedál a zaberá na jednom mieste a tým to cele vybruje. Skús chvílu počkať ći si to nesadne a pár krát tu " zohrej " a to poriadne a uvidíš ked nie podľa zákonníka máš na prácu 6 mes. záruku.

Napsal: 24 srp 2006, 12:56
od Matrix
To asi nebylo k tomu mýmu příspěvku :(

Napsal: 26 srp 2006, 10:13
od urgi
Matrix píše:To asi nebylo k tomu mýmu příspěvku :(
ˇ
Nie pýsal som k tomu 1 ale špecifikuj tvoju hádam poradím.

Napsal: 26 srp 2006, 10:23
od Matrix
No vždyť sem tam svoji závadu popsal o pár příspěvků výš :)

Napsal: 26 srp 2006, 10:45
od urgi
No u teba ak sa v tom nikto nešpáral je to asi spojkové ložisko alebo prítlačný tanier a pätky na ňom sú vydrané a potom to šklbe a múdra knižka písala ešte možnosť povolenia prevodovky a držiakov skús to prekontrolovať. A ešte spojku je vhodné meniť po 100000 km

Napsal: 26 srp 2006, 13:57
od Děděk
urgi píše:No u teba ak sa v tom nikto nešpáral je to asi spojkové ložisko alebo prítlačný tanier a pätky na ňom sú vydrané a potom to šklbe a múdra knižka písala ešte možnosť povolenia prevodovky a držiakov skús to prekontrolovať. A ešte spojku je vhodné meniť po 100000 km
No já na původní originál spojku měl najeto 285tis a až po Reeshovo čipu začala při plném využívání krouťáku klouzat,tak jsem dal jednohmotu,ale ještě by ta lamela s přítlačákem něco vydrželo.Takže těch 100tis km je možná moc brzo :) .

Napsal: 26 srp 2006, 14:10
od urgi
Děděk píše:
urgi píše:No u teba ak sa v tom nikto nešpáral je to asi spojkové ložisko alebo prítlačný tanier a pätky na ňom sú vydrané a potom to šklbe a múdra knižka písala ešte možnosť povolenia prevodovky a držiakov skús to prekontrolovať. A ešte spojku je vhodné meniť po 100000 km
No já na původní originál spojku měl najeto 285tis a až po Reeshovo čipu začala při plném využívání krouťáku klouzat,tak jsem dal jednohmotu,ale ještě by ta lamela s přítlačákem něco vydrželo.Takže těch 100tis km je možná moc brzo :) .
Ak bola výmena tak áno ale ak je od výroby tak je 100-150t norma podľa knihy