Kvalitný chiptuning na Slovensku?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

můžeš jen asi musí mít stejný VIN a SKZ :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

Ladas píše:Ok a nejni divný když má auto 10 000km a 3x měněný soft nikdy nebylo v žádným servisu asi ano že?Proto se ptám dojde li k chybě aniž by za to mohl vámi dodávaný soft ať už třeba odejde turbo a nebo rozmázne se píst po tom že byl vadný vstřik a autorizovaný servis se bude točit na tom že jednotka je 3x přepsaná a postaví se k tomu tak že nic na garanci nepůjde a já si budu tedy podle vás tvrdit svojí "že o žádném přepisování" nevím kdo mi zaplatí opravu?Za 22500sk by nějáká záruka být mohla a ne jen doporučení tvrdit že o ničem nevím...určitě nebudou pátrat po tom co odejde turbo ale při placení opravy nad 150tis(výměna turba vedení vzduchu a motoru)by je to zajímat mohlo ne?dáme teď mimo možnost že jezdím do autorizovaného kde mám svého známého a ten tuto možnost přehlídne....
Ano, kazda uprava motora nesie so sebou iste riziko.

My sme na tuto temu rokovali aj s importerom VW Slovensko, avsak oni nechcu pripustit ziadnu upravu motora, ktora by bola chapana a pokryta zarukou Volkswagenu. Je to aj sposobene mnohymi inymi garazovimi firmamy ktore upravovali software, tak povediac podla priruciek, bez akej kolvek logiky...

Je to velmi individualne ako sa zachova ten dany servis. Ale iste je ze servis nechce prist o zakaznika. A ked sme uz pri to tvojom priklade s tou vymenou za 150 000,- SKK. V prvom rade tvoj servis na tom nic nestrati, pretoze vsetko to ide cez importera danej znacky. On schvaluje ci pojde toto a toto na reklamaciu. Je strasne vela moznosti ako to obist, sa dohodnes napriklad so svojim servisom ze oni im neposkytnu tie dane udaje...a podobne

Napisem tu jeden pribeh co sa stalo mojmu bratovi na jeho Passate 3C.
Kupil ho v oktobri minuleho ruka. V decembri mi prvy krat povedal, ze ak je motor studeny (rano) a ide do prace, tak hned ako rucicka teploty dosiahne 90 stupnov, asi pocas doby 2-3 kilometrov citi, akoby motor vynechaval. Boli sme to aj spolu vyskusat a to trhanie bolo ozaj zanedbatelne, skor nam to pripadalo akoby motor bol este v zabeho a potrebuje este trochu najazdit. Avsek ked na jar uz mal 25 000km a to trhnaie sa mu zhorsovalo (bolo stale citelnejsie a citelnjesie) tak isiel s tym problem do servisu. (Od ferbruara mal PPC, cize ten problem nemohol by sposobeny PPC). Asi po mesiaci zistovania, stahovania udajov z rj, sa ho opytali ze ci mal nejaky chiptuning. Povedal ze nie a odvtedy sa ho ani raz na to neopytali. Posielali aj nformacie z jeho rj do Nemecka, kde bola "totalna databaza" a nikto ani muk o tom ze by tam mohol byt chip. Cize z tohto pripadu dedukujem ze bud 1. nevedia doakat ze tam bol chip 2. alebo tym prepisanim vobec nekladu ziadnu vahu 3. alebo servis o tom mlci lebo si nechce pohnevat zakaznika

Vo Svedsku sa BSR Swenska dohodla s volkswagenom ze PPC neporusuje zaruku. A tak vo Svedsku je normalna zaruka na motor a auto....ak toto dovoli volkswagen vo Svedsku, tak si potom myslim ze BSR urcite vie co robi...
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Ok ale Švédsko je nějde jinde já bych chtěl záruku tady a když už budu mít nový auto a dostatek financí tak si radši dám soft od renomované firmy která spolupracuje s Vw-group na takové výši že mi zaručí i garanci ma motor po změně programu řídící jednotky ceny zde v Praze cca 18000,-czk+dph sice nebudu mít zázračnou krabičku ale plnou garanci a čipování i s dodržením emisních limitů v technických specifikacích vozidla.Navíc můžu mít čisté svědomí že nikomu nic nenalhávám o tom že bylo vozidlo upravováno.Ještě se nabízí možnost využít služeb méně zvučných jmen ale lidí co tomu rozumí nejen že dovedou auto načipovat ale dokážou i vrátit původní soft a upravit čítač změny softu v řj (EDC 16) a myslím že za podstatně menší náklady navíc jde jim o zákazníka takže se snaží pracovat tak aby byl zákazník spokojen a vracel se ať už na doladění nebo s jiným vozem..Děkuji za váš čas a jasné odpovědi kdo mi bude ručit za to když se něco stane...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kenz007
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 12 črc 2008, 23:28
Bydliště: SK ZA

Příspěvek od kenz007 »

Ladas píše:Ok ale Švédsko je nějde jinde já bych chtěl záruku tady a když už budu mít nový auto a dostatek financí tak si radši dám soft od renomované firmy která spolupracuje s Vw-group na takové výši že mi zaručí i garanci ma motor po změně programu řídící jednotky ceny zde v Praze cca 18000,-czk+dph sice nebudu mít zázračnou krabičku ale plnou garanci a čipování i s dodržením emisních limitů v technických specifikacích vozidla.Navíc můžu mít čisté svědomí že nikomu nic nenalhávám o tom že bylo vozidlo upravováno.Ještě se nabízí možnost využít služeb méně zvučných jmen ale lidí co tomu rozumí nejen že dovedou auto načipovat ale dokážou i vrátit původní soft a upravit čítač změny softu v řj (EDC 16) a myslím že za podstatně menší náklady navíc jde jim o zákazníka takže se snaží pracovat tak aby byl zákazník spokojen a vracel se ať už na doladění nebo s jiným vozem..Děkuji za váš čas a jasné odpovědi kdo mi bude ručit za to když se něco stane...

čista a sveta pravda ja som tiez tohoto nazoru (LOL)
VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
fero
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 19 říj 2006, 06:12

Příspěvek od fero »

vid tab.vykonu:Golf 1.9 tdi pd 130hp po uprave 405Nm a150hp ARL po uprave 370Nm?nejake divne cipovanie.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

možná držej emise ale G4 1.9 138hp v základu jsem ještě neviděl :o
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

PRE BSRPreferujes nieco co nemozes potvrdit. ked sa flashuje v origo service je zam zadane cislo flashovacieho nastroja. Ak to sislo skopirujes je to podvrh a ked nie tak na to dojdes. Tak potom ake zaruky tu rozpravas. je to pekne ako to vravis ale pravda je niekde inde. ked chces urobit auto musis k tomu pristupovat individualne. Tj kazde auto zvlast upravovat aj ked mas to iste software. nepreferuj nieco co nemozes aplikovat do novych vozov ked su urcite veci pri chipe ktore sa optimalizuju na kazdom aute zvlast. nevrav ze nejde o emisie. Optimalizujem dymivost na kazdom aute zvlast a idem dovybavit objednanu brzdu o opacimeter a analyzator. Kazde auto urcene pre beznu prevadzku na pozemnych komunikaciach bude splnat emisne limity tak ako bolo deklarovane pri vyrobe. je to dost dolezite vzhladom EU a aj inych zalezitosti. Ked je to special tak je to ine a riesi sa to individuale. Ked chces vediet viac tak sa zajtra zastav v Pavilone C zajtra do 15:00 v najvacsej expozicii BH motorsport.
Naposledy upravil(a) BH motor dne 14 zář 2008, 16:34, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

Ladas píše:Ok ale Švédsko je nějde jinde já bych chtěl záruku tady a když už budu mít nový auto a dostatek financí tak si radši dám soft od renomované firmy která spolupracuje s Vw-group na takové výši že mi zaručí i garanci ma motor po změně programu řídící jednotky ceny zde v Praze cca 18000,-czk+dph sice nebudu mít zázračnou krabičku ale plnou garanci a čipování i s dodržením emisních limitů v technických specifikacích vozidla.Navíc můžu mít čisté svědomí že nikomu nic nenalhávám o tom že bylo vozidlo upravováno.Ještě se nabízí možnost využít služeb méně zvučných jmen ale lidí co tomu rozumí nejen že dovedou auto načipovat ale dokážou i vrátit původní soft a upravit čítač změny softu v řj (EDC 16) a myslím že za podstatně menší náklady navíc jde jim o zákazníka takže se snaží pracovat tak aby byl zákazník spokojen a vracel se ať už na doladění nebo s jiným vozem..Děkuji za váš čas a jasné odpovědi kdo mi bude ručit za to když se něco stane...
Samozrejme je to kazdeho osobna volba. Ale som si 100% isty ze koncern Volkswagen v dnesnej dobe nema so ziadnou firmou zmluvne vtahy co sa tyka upravy motorov seriovyh modelov.
Takze tvrdenie nad tvrdenie, treba si overit svoje domienky...

Vravis tu o renomovanej firme, chcel by som sa skontaktovat s tou firmou. Uz len to ze tvrdi ze je pod kridlami VW vyvraca ze je renomovana. Inac ty si ozaj myslis ze my sa nesnazime aby nas zakaznik sa opat k nam vracal? Ved to je predsa pochopitelne ze toto je priorita kazdej firmy, avsak my sa snazime zakaznikovi povedat pravdu a oboznamit ho s realitou aka je, a nie ho zavadzat.

BTW 18 000KC + DPH pokial viem 19% DPH je v CR, cize to je 21 425 kc s DPH . Nasa cena je 24 999 SKK, co je 19 530,- CK aj s DPH...
Naposledy upravil(a) bsr-tuning.sk dne 14 zář 2008, 16:38, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

Ladas píše:možná držej emise ale G4 1.9 138hp v základu jsem ještě neviděl :o
My uvadzame tolko kolko sa nameralo v originalnom stave, nie tolko kolko vyrobca udava...Niekedy ma auto viac koni ako ja udavane, zas niekedy menej...
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
kenz007
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 12 črc 2008, 23:28
Bydliště: SK ZA

Příspěvek od kenz007 »

bsr-tuning.sk píše:
Ladas píše:možná držej emise ale G4 1.9 138hp v základu jsem ještě neviděl :o
My uvadzame tolko kolko sa nameralo v originalnom stave, nie tolko kolko vyrobca udava...Niekedy ma auto viac koni ako ja udavane, zas niekedy menej...
uvadzate podla toho kolko ma v skutočnosti a čip davate rovnaky podla kodu motora (LOL) (hm) nieako sa v tom topim (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
VW PASSAT Variant TDI 81KW B5
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bsr-tuning.sk píše:
Ladas píše:Ok ale Švédsko je nějde jinde já bych chtěl záruku tady a když už budu mít nový auto a dostatek financí tak si radši dám soft od renomované firmy která spolupracuje s Vw-group na takové výši že mi zaručí i garanci ma motor po změně programu řídící jednotky ceny zde v Praze cca 18000,-czk+dph sice nebudu mít zázračnou krabičku ale plnou garanci a čipování i s dodržením emisních limitů v technických specifikacích vozidla.Navíc můžu mít čisté svědomí že nikomu nic nenalhávám o tom že bylo vozidlo upravováno.Ještě se nabízí možnost využít služeb méně zvučných jmen ale lidí co tomu rozumí nejen že dovedou auto načipovat ale dokážou i vrátit původní soft a upravit čítač změny softu v řj (EDC 16) a myslím že za podstatně menší náklady navíc jde jim o zákazníka takže se snaží pracovat tak aby byl zákazník spokojen a vracel se ať už na doladění nebo s jiným vozem..Děkuji za váš čas a jasné odpovědi kdo mi bude ručit za to když se něco stane...
Samozrejme je to kazdeho osobna volba. Ale som si 100% isty ze koncern Volkswagen v dnesnej dobe nema so ziadnou firmou zmluvne vtahy co sa tyka upravy motorov seriovyh modelov.
Takze tvrdenie nad tvrdenie, treba si overit svoje domienky...

Vravis tu o renomovanej firme, chcel by som sa skontaktovat s tou firmou. Uz len to ze tvrdi ze je pod kridlami VW vyvraca ze je renomovana. Inac ty si ozaj myslis ze my sa nesnazime aby nas zakaznik sa opat k nam vracal? Ved to je predsa pochopitelne ze toto je priorita kazdej firmy, avsak my sa snazime zakaznikovi povedat pravdu a oboznamit ho s realitou aka je, a nie ho zavadzat.

BTW 18 000KC + DPH pokial viem 19% DPH je v CR, cize to je 21 425 kc s DPH . Nasa cena je 24 999 SKK, co je 19 530,- CK aj s DPH...
Takže zkuste se podívat na firmu ABT ta čipuje a garance zůstává navíc úprava je zapsaná v technickém průkaze neříkám že se nasnažíte ale na rovinu nesedí mi věta že až se něco stane tvrdit že o žádné změně softu v řj nic nevím a jestli zaplatit 19 530,-czk a když se něco stane trnout hrůzou tak dám radši 21 425,-czk a mám klid ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Zakupim dve zariadenia PPC na jeden benzinovy a jeden dieselovy motor a spravime merania a recenziu k tomu. Zakupenie urobia dva nezavisle subjekty. Brzda emisie prechodove javy a zmeny pri akceleracii. zakupia sa dva moduly na najchulostivesie auta ake su na trhu od WV group a uvidime co je na tom pravdy co pan tvrdi :)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to je slovo do pranice!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

BH motor píše:Zakupim dve zariadenia PPC na jeden benzinovy a jeden dieselovy motor a spravime merania a recenziu k tomu. Zakupenie urobia dva nezavisle subjekty. Brzda emisie prechodove javy a zmeny pri akceleracii. zakupia sa dva moduly na najchulostivesie auta ake su na trhu od WV group a uvidime co je na tom pravdy co pan tvrdi :)
Budem rad, ak by sa to uskutocnilo. Len robit recenziu firmou ktora sa zaobera cinnostou v tej istej oblasti a tvrdit ze to bude objektivne....

Ten test by mal urcite zobrat do uvahy okrem spominanych parametrov aj zivotnost motora (co v nasich podmienkach je asi nerealne) Ale nebranim sa spolupraci :)

Superit v tejto oblasti s firmou ktora rocne predava cca 10 000 kusov len PPC tuning systemu (nehovoriac o ostatnych produktoch) a firma ktora ako jedna z mala upravuje motory na bio-ethanol a bola poverana Svedskou vladou ako oficialny upravca vozidiel, zda sa mi nie celkom adekvatne. Kto vie co znamena upravovat vozidla na alternativne zdroje pohonu urcite vie, ze to nie je malickost.

kenz007 píše:uvadzate podla toho kolko ma v skutočnosti a čip davate rovnaky podla kodu motora Smích Hm nieako sa v tom topim Smích Smích Smích Smích


Na jeden typ motora (napr.: 2.0TDi) VIN kod auta, sa do PPC zkopiruje cca 20 druhov roznych verzii software pre dany motor, a nasledne podla VIN kodu auta, PPC zvoli aky software je najvhodnejsi pre Vase auto, a tym padom mate zaruku ze software vo vasom aute je najoptimalnejsi. V pripade ze ten software v PPC nie je vhodny, skopiruje originalny software do PPC modulu, a nasledne pomocou internetu sa odosle stiahnuty software do BSR databazy, kde BSR technici software uz upraveny, upravia, tak aby bol optimalny pre dany motor.

Je jasne ze vykon kazdeho motora je v urcitej tolerancii, zaleziac od mnohych faktorov.
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

BH motor píše:Zakupim dve zariadenia PPC na jeden benzinovy a jeden dieselovy motor a spravime merania a recenziu k tomu. Zakupenie urobia dva nezavisle subjekty. Brzda emisie prechodove javy a zmeny pri akceleracii. zakupia sa dva moduly na najchulostivesie auta ake su na trhu od WV group a uvidime co je na tom pravdy co pan tvrdi :)
Super řešení ;)
Kde v pavilonu C v brně :?
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“