Kvalitný chiptuning na Slovensku?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Je to podla mojeho uvazenia produkt ako draha hracka pre blbecka ktory na to skoci. (noteeth) . Neznehodnocujem tym vseobecnu cinnost fy ale neda sa urobit soft bez individualneho merania jednotliveho kusu . nejde to. BSR pochop to. Su ludia ktory chcu CHIPTUNING a su ludia ktory chcu OPTIMALIZOVANY CHIPTUNING. ty si ta prva varianta za cenu druhej. nejdem to rozvijat. potom by mali fy ako SPORTEC, DIDITEC, MTM,ABT, AMG, QUATTRO atd k voli ppc vyhlasit bankrot. Kupim uvidim zhodnotim poviem.
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

BH motor: nechceš počkať na PPC na EDC17 ? :D
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

N E R A D C A K A M (noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth) (LOL)
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

BH motor píše:Je to podla mojeho uvazenia produkt ako draha hracka pre blbecka ktory na to skoci. (noteeth) . Neznehodnocujem tym vseobecnu cinnost fy ale neda sa urobit soft bez individualneho merania jednotliveho kusu . nejde to. BSR pochop to. Su ludia ktory chcu CHIPTUNING a su ludia ktory chcu OPTIMALIZOVANY CHIPTUNING. ty si ta prva varianta za cenu druhej. nejdem to rozvijat. potom by mali fy ako SPORTEC, DIDITEC, MTM,ABT, AMG, QUATTRO atd k voli ppc vyhlasit bankrot. Kupim uvidim zhodnotim poviem.
Samozrejme, ze beriem do uvahy, ze BSR je pre teba konkurenciou a vsetky tvoje argumenty su len k tomu aby si znevazil noveho konkurenta na trhu. Ak by to bolo tak ako pises, firma by nemala 15 rocnu tradiciu s PPC Tuning Systemom, neziskavala by kazdorocne ocenenia, stupajuci pocet spokojnych zakaznikov atd... Pises ze spominane firmy by vyhlasili bankrot, nevyhlasia ho kvoli jednej veci: "je to prave konkurencne prostredie" ktore je prirodzene vo vsetkych oblastiach podnikania a urcite viem ze nie si rad ze prichadzaju novi a novi konkurenti
Stingray píše:nic v zlom ale pokial si pamatam tak auta urcene pre Svedsky trh a pre napr. Nemecko, Slovensko a pod nebudu softwarovo identicke.....takze ak si super mega ultra svedska firma urobi databazu merani a odladeni na brzde pre konkretnu softwarovu verziu pre kazde auto tak to je utopia jak hovado.......takze vy osobne meriate auto na brzde tak aby ste si boli isty co robite a ci to mozete robit?
Nic v zlom ale tvoje informacie ohladom software nie su spravne.

K tvojej druhej otazke len tolko: BSR nevyuziva lacne, nepresne motorove brzdy, ale hydraulicky dynamometer: http://www.rototest.com/index.php?&DN=1&Visitor=2

Obrázek

Obrázek

Mimochodom maju ich 3 kusy, a cena jedneho sa pohybuje okolo 155 000,- eur. Nehovoriac o ostatnych meracich zariadeniach...A je to tak, ako som uz spomenul v predoslych prispevkoch, kazdy model auta s prislusnym motorom sa starostlivo testuje po dobu 6 mesiacov...

Ako dnesnu novinku vam mozeme poskytnut PPC pre VW 1.4TSI a Volvo V70 2.5FT
Naposledy upravil(a) bsr-tuning.sk dne 15 zář 2008, 21:00, celkem upraveno 3 x.
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ok, to je vsetko pekne... ale stale to nie je protiargument k tomu co tu hovorili Sting s Branom... alebo mi chces povedat, ze na tomto fajnovom zariadeni "brzdite" vsetky vami nacipovane auta? Predpokladam ze nie a preto sa aj ja spytam... nakolko ste schopni garantovat narast vykonu/krutiaceho momentu na akomkolvek aute?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mně by zajímalo ještě jak je to s těmi automaty...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

bud si na fete alebo si tak napichany ciptuningom lebo to co trepes o MEGA brzde ROTO TEST je total blbost........

1: Mam dyno z MAHA LPS 3000 a ROTO COM identicke auto......

2: Pokial si otvoris hubu tak poprosim aby si najprv nastudoval to co predavas

3: Co sa tyka brzd MAHA tak je spolu z SUPERFLOW najlepsie brzdy na trhu....

4: Dizel auto merane na brzde ROTO TEST je dole nepresne je to dane sklzom hydraulickeho menica to sa neda nijak ovplynit a je to brzda vhodna na benzinove motory........to neni moj vymysel ale podlozeny mojim clovekom a to nie je ziadny fero, mišo odvedla ale clovek blizky chalanom od DAHLBACK......Brano vie o co ide ked nam zhanal veci od nich na RS4.....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Obrázek[/img]
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Obrázek
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Stingray píše:bud si na fete alebo si tak napichany ciptuningom lebo to co trepes o MEGA brzde ROTO TEST je total blbost........

1: Mam dyno z MAHA LPS 3000 a ROTO COM identicke auto......

2: Pokial si otvoris hubu tak poprosim aby si najprv nastudoval to co predavas

3: Co sa tyka brzd MAHA tak je spolu z SUPERFLOW najlepsie brzdy na trhu....

4: Dizel auto merane na brzde ROTO TEST je dole nepresne je to dane sklzom hydraulickeho menica to sa neda nijak ovplynit a je to brzda vhodna na benzinove motory........to neni moj vymysel ale podlozeny mojim clovekom a to nie je ziadny fero, mišo odvedla ale clovek blizky chalanom od DAHLBACK......Brano vie o co ide ked nam zhanal veci od nich na RS4.....
Dahlback tomu ani trochu nehoví více na www.Dahlbackracing.se pro ty co neví.... :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

PRE BSR: nehnevaj sa za moju otvorenost a prilisnu smelost. Ale ludia co ma poznaju vedia ze som arogantny k...t a preto ti hovorim, ze ty s tvojimi zariadeniami mi konkurenciu neurobis ani keby si s nimi bezal oproti mne (noteeth) . ked budes mat vybavenie ako mam ja a od januara aj s ceresnickou na torte BRZDU MAHA LPS 3000 plne klimatizovanu s kompletnym meranim emisii, do vykonu 1000 PS 4x4, tak potom sa mozes zacat porovnavat. Mne je konkurencia len jedena fy na trhu, ale aspon sa je na slovensku s kym dotahovat (noteeth) . Nehnevaj sa ale ja ta za konkurenciu nepovazujem. Ale ak chces prist si overit po januari to co hlasas rad ti vyjdem v ustrety a ak je pravda to co tvrdis tak to mas odo mna ako pozornost pane. z mojej strany OFF
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2368
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Prepac ale musim este zarypnut. Odkedy je dynamometer hydraulicky ? Bud sa vyuziva dynamometer s metodou vyrivych prudov , preto dynamometer, alebo asynchronny stroj so striedacom s moznostou rekuperacie do rozvodnej siete-niekolko desiatok milionov korun- pre nepretrzitu prevadzku, alebo hydraulicky retarder pre vacsie vykony a krutiace momenty, ale omnoho nepresnejsie v nizsich zatazeniach a prakticky nepouzitelny na autach do 100 ps pre jemne odladenia ako hovoris. je to ale hydraulicky retarder, a nevies spocitat straty na prevodovke lebo nemozes urobit dyn test. Ale na velke vykony fasa vec. keby to bolo az take fajnove ako hovoris tak uz to mam davno nalozene v garazi a nestaviam novu halu k voli MAHA LPS 3000.
Moriarti
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 05 črc 2008, 22:25
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od Moriarti »

Tak. A máš to...... (rofl)
T613 V8 > R5 1.4 > Š.Felicia MPi > Š.Octavia Combi ASV
DANO PANCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 09 bře 2006, 22:43
Bydliště: Prešov SR

Příspěvek od DANO PANCI »

Na tomto fóre som už nebol pár mesiacov a na tomto vlákne som sa poriadne nasmial. Že vraj popipi čip tuning a prevratné metódy a testovanie (LOL)

Miso - auto daj upraviť´u BH Motor - mne niečo upravoval Marec 2008 a od vtedy 75 000 km a žiadna zmena, (len dovolať sa mu je problém (R) ), alebo REESHA
VW Bora Variant (ZLATÚŠIK) power by BH MOTOR
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

pokud CR tak od Risi, pokud SK, jel bych k BH, muj nazor
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“