MB W124 2.5D Lehké vibrace od 115 do 130

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

MB W124 2.5D Lehké vibrace od 115 do 130

Příspěvek od pitrisek »

Ahoj auto se lehce rozvibruje , a kola jsou vyvážený už 2x hardyspojka je taky nová od FEBI uložení motoru a převodovky vypadeá OK je to cítít jakoby od zadu , co by to mohlo býti???
Uživatelský avatar
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Re: MB W124 2.5D Lehké vibrace od 115 do 130

Příspěvek od bombastiq »

pitrisek píše:Ahoj auto se lehce rozvibruje , a kola jsou vyvážený už 2x hardyspojka je taky nová od FEBI uložení motoru a převodovky vypadeá OK je to cítít jakoby od zadu , co by to mohlo býti???
jestli sou zadní kola vyvážený dobře tak to muze dělat

-vymlácenej diferák
nebo ohlá poosa
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

a nebo motor nebouchá ti to do spojky když na ni maš nohu z lechka jestli jo tak to jsou axialni ložiska měl jsem to na bmw tds
moje skype je Mira.B.M.W
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

muzou to delat kotouce, nevyvazenej kardan, vule na lozisku na hrusce, klidne i na prd gumy...
Nissan Primera SW 1,9 DCi
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Ale kdyby to bylo něco nevyváženého nebo ohnutého tak by to mělo dělat víc a víc s vyšší rychlostí, nebo né???
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

ohnuty by to delalo furt, ale nevyvazeny - co odstrediva sila??
Nissan Primera SW 1,9 DCi
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Peete píše:ohnuty by to delalo furt, ale nevyvazeny - co odstrediva sila??
OK tak jak to zjistit na autě? jde to??
Uživatelský avatar
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

pitrisek píše:Ale kdyby to bylo něco nevyváženého nebo ohnutého tak by to mělo dělat víc a víc s vyšší rychlostí, nebo né???
když je navývažek tak má svoji krytickou rychlost otáček
to znamená že se všecy možný fyzikální síly sečtou v určitejch otáčkách

třeba jako když máš špatně vyvážený kola na autě

0-50=nic necejtíš
50-60- 1kritickej bod součtu nevyvážeností = zatřepe se volant a auto
60-90- nic necejtíš
90-120 2 krytickej bod kdy se zase potkaj fyzikální veličíny a
auto se zase zatřepe

120 a výš už není nic jelikož nevývažek (dejme tomu 15gramů)
překoná třeba ventilek kterej díky odstřdivé síle váží v 90 skoro 6Kg
a na obvod pneumatiky působí neuvěřitelná odstředivá síla
takže pneumatika váží víc a nevývažek se v té váze stratí :)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

bombastiq píše:
pitrisek píše:Ale kdyby to bylo něco nevyváženého nebo ohnutého tak by to mělo dělat víc a víc s vyšší rychlostí, nebo né???
když je navývažek tak má svoji krytickou rychlost otáček
to znamená že se všecy možný fyzikální síly sečtou v určitejch otáčkách

třeba jako když máš špatně vyvážený kola na autě

0-50=nic necejtíš
50-60- 1kritickej bod součtu nevyvážeností = zatřepe se volant a auto
60-90- nic necejtíš
90-120 2 krytickej bod kdy se zase potkaj fyzikální veličíny a
auto se zase zatřepe

120 a výš už není nic jelikož nevývažek (dejme tomu 15gramů)
překoná třeba ventilek kterej díky odstřdivé síle váží v 90 skoro 6Kg
a na obvod pneumatiky působí neuvěřitelná odstředivá síla
takže pneumatika váží víc a nevývažek se v té váze stratí :)
Parádní výklad(bez ironie), ale jak zjistím nevyvážený kardan? na autě asi ne co? kola jsou vyvážený dvakrát a už jsem zkoušel i jiný
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kardan vyndej a odvez ho na vyvážení.
:tajny:
Uživatelský avatar
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

Tomas.cz píše:Kardan vyndej a odvez ho na vyvážení.
no jednou sem to zkoušel (sem se díval)
na iveco turbo daily,měli to kominíci
naložili toho chudáka starýho 3litinovejma kotlama
a přeskočili přejezd nebo jak to vlastně bylo

jelikož auto bylo mětší než moje garáž tak sme to dělali před barákem
zvedli sme v zadu jedno kolo ,druhý založili cihlema
kámoš pod to vlezl a řekl nastartuj a a rozjeď to na 50
pak si namočil ruku do oleje a jednim prstem šahal na kardan

pak vylezl ven a řek "NETŘEPE SE" tak je v pohodě!!

jinak jak sou na tom ložiska a diferák???
ještě mě napadá jestli to auto nemá třeba na kolech podložky
nebo jestli kolo sedí perfektně na náboj
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

A co stredove ulozeni kardanky?
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

conti píše:A co stredove ulozeni kardanky?
TO JE V POHODĚ
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Tak jsem zmaten vyndal jsem převodovku sundal zadní víko kde je pětka čekal bych že tam bude v háji ložisko alo, všechno v pořádku , takže jjsem stopl další rozborku převodovky a budu hledat rady. Tak mám další poznatek, prostřední kloub na kardanu když ho jakoby lámu , tak v něm jako by drhne jako by tam byla aretace prostě takový sekavý pohyb nemohlo by to mít něco společného??
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

pitrisek píše:Tak jsem zmaten vyndal jsem převodovku sundal zadní víko kde je pětka čekal bych že tam bude v háji ložisko alo, všechno v pořádku , takže jjsem stopl další rozborku převodovky a budu hledat rady. Tak mám další poznatek, prostřední kloub na kardanu když ho jakoby lámu , tak v něm jako by drhne jako by tam byla aretace prostě takový sekavý pohyb nemohlo by to mít něco společného??
nesmi v nem drhnout, rozdelat vycistit, zkontrolovat stycny plochy, hlavne vycisti kanaly v krizku, at se tam da protlacit vazelina, lozika dukladne vyper, i jehlicky, pak to namaz, poskladej, protlac vazelinu dekalamitkou a zkus jestli nedrhne, kdyz jo, novej krizek...
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“