Existuje sraz olejářů???
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Tak nejak zjistuji ze zajem o nejakou live akci je na bode mrazu, vicemene zajem by byl snad jen od cca 5 clenu. Nic moc na to kolik nas tady je...
Asi to udelame v Lednu, kdo prijede, ma dobrou a hlavne funkcni prestavbu. Ostatni muzou klidne dorazit na lane.
P.S. pri me smule budu mezi dotazenyma !!
Asi to udelame v Lednu, kdo prijede, ma dobrou a hlavne funkcni prestavbu. Ostatni muzou klidne dorazit na lane.
P.S. pri me smule budu mezi dotazenyma !!
E91 N52B30
Escort opět dojezdil ( na laně mu to ale jde )
jojo na laně to znám. Dal jsem do escorta 1,8 TD r.v. 96 jinej motor z 1,8 D 88 napáchal jsem na to turbo. Musel jsem předělat i vanu z plechu na hliník, jen kuli většímu setrváku. Iniciativně jsem dal novej olej( nějakej z Tesca do nafťáku) s tím, že ho vyměním po 7 000 Km a pro jistotu před cestou na slovensko ( 650 km ) jsem koupil nějakej SRÁČ!!!!! do oleje aby to mělo jako lepší vlastnosti a motor byl tiší a menší spotřeba. No slovensko a zpět jsem udělal. Sice zpět mi na volnoběh začalo problikávat mazání když jsem to před tím trochu hnal ( pouze kolem 140km/h ). Dal jsem jiný čidlo ale už jsem to pak nikde nerozjížděl abych to odzkoušel. Ještě za tepla hned po příjezdu ze slovenska jsem z K. Varů odjel na slapy. Vše v poho. No a po dvou dnech odstávky jsem to nastaroval hned na poprvé, ale po 5 ti minutách klapy klap a krásný zvuk diesla kadle kadle kadle byl pryč. No pak ještě pár otáček a přišlo to co bych nepřál nikomu písmeny se to snad ani nedá popsat snad jen STOP! Motor se hryzl a cesta zpátky už byla jen na laně ( Třetí motor v hajzlu a nevím jeslti za to může friťák a nebo ten sráč do oleje, nebo, že by to turbo bylo tak moc agresivní na obyč. atmosféra, nebo už fakt nevím a jsem celkem neštastnej. Zase toho času co strávím opravou a výměnou motoru skoro 2 dny. Už mě to fakt neba.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
no to mě neděs, poblikávání voleje na volnoběh - přesně to mi začalo před nedávnem dělat (taky teda vdycky, když tomu dam trochu kouř)
Myslíte někdo, že to může bejt třeba přehřátej motorovej volej ? Já mam např za chladičem motorovýho voleje strčenej výměník, kterej samozřejmě celkovej průtok a tim i chlazení zpomaluje...
A tady dvorkyho případ: Na VW se D a TD motory lišily mimo jiné tim, že D vůbec chladič voleje neměly, a v hlavě byl pouze 1 olejovej kanál (v TD hlavě už mam 2 ) Taky jestli to na fordu nebylo podobný
Jináč jsme samozřejmě napnutý, co s motorem je, tak až to rozebereš, nezapomeň se podělit
Myslíte někdo, že to může bejt třeba přehřátej motorovej volej ? Já mam např za chladičem motorovýho voleje strčenej výměník, kterej samozřejmě celkovej průtok a tim i chlazení zpomaluje...
A tady dvorkyho případ: Na VW se D a TD motory lišily mimo jiné tim, že D vůbec chladič voleje neměly, a v hlavě byl pouze 1 olejovej kanál (v TD hlavě už mam 2 ) Taky jestli to na fordu nebylo podobný
Jináč jsme samozřejmě napnutý, co s motorem je, tak až to rozebereš, nezapomeň se podělit
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Asi by nebol dobrý zo strategického hladiska
Viete kolko čumilov by doslo na takýto "zraz"?,kolko ludi by sa chytilo na jazdenie olejom?Viete odhadnúť ako by stúpla spotreba R.O.? a samozrejme nasledne ceny? To nehovorim o tom,ze by tam zabludil nejaký "legislatívec" z vlady,co by si veľmi rád ohrial "polievčičku" návrhom nejakého zakona,ktory by urcite nebol inksie postavený ako proti nam....
Ford Transit 300S,mikrobus,2.0Tdi,100k,Duratorq 16V.
Najazdených cca 50000km na R.O,predohrev "homemade" cca 200cm2.dvojnadrzovy...Vstrekovacie č. BOSCH
Najazdených cca 50000km na R.O,predohrev "homemade" cca 200cm2.dvojnadrzovy...Vstrekovacie č. BOSCH
oprava Forda rozdíl mezi 1,8 D a TD
zdarec tak ten zadřenej motor jsem ještě nerozhodil, ale rozebíral jsem ty dva předtím co jsem zkurvil. TD a D jsou naprosto stejný. Jen nepatrnej rozdíl v pístech ale z boku, kde je D výlisek kolem čepu a TD jen píst s dírou pro čep. Hlava stejná a blok taky. Žádný ostřiky dna pístů nikde nic, takže bych řekl že ty motory jsou stejný, krom vratnýho otvoru pro olej z turba. No jinak TD začal žrát olej a stírací kroužky no vůle kolem 1 cm. Pístní celkem šli, ale asi byli už taky větší vůle. No a ten druhej D ten měl v háji tlaky a tam to bylo zase naopak. Stírcí jakžtakž dobrý, ale pístní vůle jako kráva. Horní trochu menší protože je malinko tlustší, ale ten spodní no dost velká. Potřeboval bych ale zjistit jaký mají být vůle u novýho motoru ať vím jaký koupit kroužky a nebo jak je zabrousit. Ten TD neměl rýhy, ale byl celkově opotřebenej oproti hornímu rantlu kam nesahají kroužky. No výbrus se mi moc nechce dělat. Vyšlo by to na balík. Stačí že ty kroužky vyjdou na 4 000 Kč no to je tedy úspora, doufám, že je to všechno jen shoda okolností. Jinak na D byl na jednom pístu zapeklej kroužek, ale jen jeden a šel po rozhýbání sundat. Ostatní byli v pohodě. Trochu karbonu i na hlavě a vrchu pístu, ale to je vše. Žádný razantní opotřebení, nebo zničení.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
ten zraz by nebol spatny napad...len bez tych cumilov...bud sa dohodnut na nejakom zraze inkognitto alebo na nejakom mieste kde budeme len my a je to... no a ak by dosiel nejaky iniciativny zufalec tak ho vieme aspon hned identifikovat pripadne sucast mojej vybavy okrem vercajchu je aj basseballka takze poho...
no pokial by malo prist 5,5 cloveka asi bude lepsie to nehat zatial vo virtualnej podobe.
no pokial by malo prist 5,5 cloveka asi bude lepsie to nehat zatial vo virtualnej podobe.
Ford je rozebranej
Tak jsem rozhodil ten motor. Nic se naštěstí nezadřelo. To mazání jak blikalo asi bylo nekvalitním olejem z Tesca a nebo tou příměsí do oleje. Na klice byl špatně utaženej šroub co drží řemenici na rozvoďák a ta se krapet jinak natočila a tím pádem se to potkalo a okamžitě praskl řemen a závada je na světě. No odnesly to dva ventily. Budu tam dávat ten orig. TD motor. Jsem to podrobně zkoumal a TD má první kroužek trošku silnější. Stírací má jiný profil. No pokud to zase odejde tak snad ten friťák nebude dobrej do Forda. Chci koupit pořádnej předehřev. Má po domácku dělanej a sice přes filtr to projde ale kdo ví jestli není něco špatně když není olej tak ohřátej. Ještě dám zpátečku do čerpadla, jen musím vykoumat to odvzdušňování. Jinak jezdil jsem chvíli s 1,8 D na kterým bylo turbo a buď už byl načatej a nebo šli okamžitě kroužky papa. Mají fugy jak hrom. no kroužky a těsnění zatím 4 100,- Kč tak snad se mi to brzy vrátí zpátky. Hlavně snad se už nic neodporoučí ( jinak kašlu na Forda a jdu do VW Passata
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
To Zdenda.
klidně, sice nevím kdy ale napiš na pavel76@seznam.cz a domluvíme se. P.
klidně, sice nevím kdy ale napiš na pavel76@seznam.cz a domluvíme se. P.