Přerušovač blikačů - vymontování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přerušovač blikačů - vymontování
Potřeboval bych poradit ohledně demontáže přerušovače blikačů, dle inforamcí by se měl nacházet někde pod spínačem výstražného blikání, ale nevím jak ten čudlík vyloupnout. Mám doma sice dílenské příručky na Octavii, ale v žádné o tomhle není psáno předem díky za radu.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Re: Přerušovač blikačů - vymontování
jo je to tak že je to součást výstražného tlačítka. Už přesně nevím jak jsem ho demontoval ale vím že jsem strčil ruku do otvoru pro radio a prstama jsem ho potlačil směrem k sobě, moc tam nedržel. Před tím musíš ještě vyloupnout ten černý rámeček kolem toho červeného trojúhelníku. Pokud ho chceš měnit za nový kvůli toho že ti vynechávají blinkry což je častá závada u oct. tak to nemusíš. Stačí tam očistit kontakty případně s citem přihnout některé kontakty. Vysleduješ to tak, že si to necháš připojené na patici a několikkrát zapneš blinkry a tam kde to jiskří tak tam je problém.Matrix píše:Potřeboval bych poradit ohledně demontáže přerušovače blikačů, dle inforamcí by se měl nacházet někde pod spínačem výstražného blikání, ale nevím jak ten čudlík vyloupnout. Mám doma sice dílenské příručky na Octavii, ale v žádné o tomhle není psáno předem díky za radu.
Octavia 1.9 TDI 81kW
Ten problém jsem měl také,mně neblikalo nic. Přerušovač-(celý spínač)se
mi podařilo vytáhnout k sobě ven aniž bych vyndaval rádio. Vem si
slabý šroubovák a opatrně ze stran vymáčkni rámeček kolem vypínače.
Pak chyt za trojúhelník a opatrně sním zkus vyklat apomalu táhnout k sobě. Mně se to podařilo. Nový stál asi 850-Kč.
mi podařilo vytáhnout k sobě ven aniž bych vyndaval rádio. Vem si
slabý šroubovák a opatrně ze stran vymáčkni rámeček kolem vypínače.
Pak chyt za trojúhelník a opatrně sním zkus vyklat apomalu táhnout k sobě. Mně se to podařilo. Nový stál asi 850-Kč.
Hergot to je pálka 850,- Kč No mě to dělá to, že zůstávají blinkry stát... Prostě svítí trvale. Na rádio bych nerad sahal, protože jsem ho tam tak tak dal (málo místa na kabely) a jsem rád že hraje. Každopádně díky všem za radu, vyzkouším to.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Měl jsem ten samý problém před měsícem.
Vyndat to není problém, nemusí se nic jiného vyndavat (rádio atd...):
Opatrně zprava nebo zleva strčit tenký šroubovák mezi rámeček vástražného trojúhelníku a palubku. optrně vypáčit (jde lehce), vyndat rámeček. Prstama vytáhnout za trojúhelník celý blok (jde taky lehce prstama, musí se jen přemoct takový dva pružný plechy).
Když to je venku, visí to na drátech, stačí zase jen zatáhnout a konektor s drátama odpojit.
Já to udělal, vyčistil, oškrábal, následovalo očištění pojistky a jásal jsem -viz téma "přerušovač bliká". Jenže za čtrnáct dní ty samý problémy.
Tak jsem se naštval a dal tam jinej. Sehnal jsem ho od kámoše. Jinak na tom starým fóru mi někdo nabízel , že jich má hromadu ( myslím reesha, ale nejsem si jistej, nemůžu se tam podívat).
Teď je to O.K. Takže očišťování je jen na chvíli, stejně to už je elektricky v pr**li.
Vyndat to není problém, nemusí se nic jiného vyndavat (rádio atd...):
Opatrně zprava nebo zleva strčit tenký šroubovák mezi rámeček vástražného trojúhelníku a palubku. optrně vypáčit (jde lehce), vyndat rámeček. Prstama vytáhnout za trojúhelník celý blok (jde taky lehce prstama, musí se jen přemoct takový dva pružný plechy).
Když to je venku, visí to na drátech, stačí zase jen zatáhnout a konektor s drátama odpojit.
Já to udělal, vyčistil, oškrábal, následovalo očištění pojistky a jásal jsem -viz téma "přerušovač bliká". Jenže za čtrnáct dní ty samý problémy.
Tak jsem se naštval a dal tam jinej. Sehnal jsem ho od kámoše. Jinak na tom starým fóru mi někdo nabízel , že jich má hromadu ( myslím reesha, ale nejsem si jistej, nemůžu se tam podívat).
Teď je to O.K. Takže očišťování je jen na chvíli, stejně to už je elektricky v pr**li.
Octavia 66 kW
Nemůžu s tebou souhlasit. Záleží na tom jak to očistíš. Mě to po vyčištění jede už skoro rok. Pro čištění jsem použil jemný pilníček na nehty, kontox a pro přihnutí malé kleštičky. Musíš ale zjistit kde ten přechoďák je, aby si nepozohýbal všechny kontakty. Pokud to není ve tvých silách tak ti nezbyvá nic jiného než koupit nový.vencas píše:Měl jsem ten samý problém před měsícem.
Vyndat to není problém, nemusí se nic jiného vyndavat (rádio atd...):
Opatrně zprava nebo zleva strčit tenký šroubovák mezi rámeček vástražného trojúhelníku a palubku. optrně vypáčit (jde lehce), vyndat rámeček. Prstama vytáhnout za trojúhelník celý blok (jde taky lehce prstama, musí se jen přemoct takový dva pružný plechy).
Když to je venku, visí to na drátech, stačí zase jen zatáhnout a konektor s drátama odpojit.
Já to udělal, vyčistil, oškrábal, následovalo očištění pojistky a jásal jsem -viz téma "přerušovač bliká". Jenže za čtrnáct dní ty samý problémy.
Tak jsem se naštval a dal tam jinej. Sehnal jsem ho od kámoše. Jinak na tom starým fóru mi někdo nabízel , že jich má hromadu ( myslím reesha, ale nejsem si jistej, nemůžu se tam podívat).
Teď je to O.K. Takže očišťování je jen na chvíli, stejně to už je elektricky v pr**li.
Octavia 1.9 TDI 81kW
Myslím, že jsem se dost znažil. Já to bral šmirglem a nožíkem. Dokonce jsem jemným šmirglem protáhl i ten prostor kde kmitá jazýček přerušovače. Pak jsem to odmastil lihem-celý. Houby platný. Ale možná jsem něco překoukl.lib.ra píše:Nemůžu s tebou souhlasit. Záleží na tom jak to očistíš. Mě to po vyčištění jede už skoro rok. Pro čištění jsem použil jemný pilníček na nehty, kontox a pro přihnutí malé kleštičky. Musíš ale zjistit kde ten přechoďák je, aby si nepozohýbal všechny kontakty. Pokud to není ve tvých silách tak ti nezbyvá nic jiného než koupit nový.vencas píše:Měl jsem ten samý problém před měsícem.
Vyndat to není problém, nemusí se nic jiného vyndavat (rádio atd...):
Opatrně zprava nebo zleva strčit tenký šroubovák mezi rámeček vástražného trojúhelníku a palubku. optrně vypáčit (jde lehce), vyndat rámeček. Prstama vytáhnout za trojúhelník celý blok (jde taky lehce prstama, musí se jen přemoct takový dva pružný plechy).
Když to je venku, visí to na drátech, stačí zase jen zatáhnout a konektor s drátama odpojit.
Já to udělal, vyčistil, oškrábal, následovalo očištění pojistky a jásal jsem -viz téma "přerušovač bliká". Jenže za čtrnáct dní ty samý problémy.
Tak jsem se naštval a dal tam jinej. Sehnal jsem ho od kámoše. Jinak na tom starým fóru mi někdo nabízel , že jich má hromadu ( myslím reesha, ale nejsem si jistej, nemůžu se tam podívat).
Teď je to O.K. Takže očišťování je jen na chvíli, stejně to už je elektricky v pr**li.
Octavia 66 kW
problem s blinkry
mam podobny problem...mam v aute central a jeho svetelna signalizace funguje tak, ze blinkry 3x bliknou a pak chvili sviti a pak zhasnou. Posledni dobou se mi ale stava, ze zustavaji vsehcny blinkry na leve strane trvale rozsviceny. pokud pak zkousim blinkry tak pravy normalne blika, pokud zkusim dat levy tak to jen kratce cvakne ale na blinkrech neni nic poznat a pokud dam varovna svetla tak to jen taky kratce cvakne ale blinkry neblikaji. Zkousel jsem vyndat pojistku od blinkru i od varovek,ale ta leva strana porad svitila. pak auto chvili stalo na mrazu, zkusim jsem ho zavrit a otvevrit a je vse OK...ale tohle se mi stava cim dal casteji..takz ebych to chtel vyresit..a ted nevim jestli je problem v tom prerusovaci v palubce nebo v nejakem relatku pod volantem..protoze se mi zda, ze pokud zamknu tak blinkry zablikaji pak sviti a vypnou se az kdyz cvakne nejaky reletkoo pod volanem...kdyby jste nekdo vedel co s tim tak dejte vedet