palivové čerpadlo z PD na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mannik
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 01 srp 2007, 16:03
Bydliště: Železný Brod

palivové čerpadlo z PD na rotačku

Příspěvek od mannik »

Ahoj,tak asi to tu pár lidí má,tak mi určitě povíte,jestli to opravdu funguje.A vyřeší to problém s padáním nafty ve vyšších otáčkách.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

čest, taky se přidám.tak se podělte................ :-D
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no já myslím, že by to mělo fungovat dobře, když se ta nafta nemusí sát, ale hrne se tam pod tlakem
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

pokial tam nemas Race520 a brutalny prietok tak obycajne TDI cerpadlo vacsinou staci........ ak nie a pada ti predvstrek vo vykonovych spickach, je to asi najrozumnejsie riesenie ako tam tu naftu vcas dostat ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pomoct by to mělo, jen vymyslet spínání čerpadla, aby jsme se o tobě nedočetli v černé kronice....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
mannik
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 01 srp 2007, 16:03
Bydliště: Železný Brod

Příspěvek od mannik »

No tak jsem ho tam dneska seknul a zapojil.Ted s tou kronikou-co by se mi mohlo přihodit?
Moc se mi nelíbí ten termostat na filtru,pač když je auto studený,tak se to tlakuje jen do čerpadla a nevrací se to zpátečkou.Myslel jsem že to pojede i bez spuštění čerpadla,ale to tu naftu nenasaje.Tudíž otázka co a jak?U Coltíka jsme to zkoušeli včera a tomu to jelo i bez spuštění pumpy,je teda pravda že jedno je z OI a druhý z FRS
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

MirekX píše:pomoct by to mělo, jen vymyslet spínání čerpadla, aby jsme se o tobě nedočetli v černé kronice....
to sem nejak nepochopil, proc by se melo spinat? pobezi pri zaplym klicku ne?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a co když to někde napereš , ty tam budeš viset v pásech a začne to třeba hořet, když tam čerpadlo bude prát naftu....
chtělo by to zapojit tak, aby se vyplo, když motor chcípne klíček neklíček.
Vím, pravděpodobnost 0000 ale já bych o tom přemýšlel..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
mannik
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 01 srp 2007, 16:03
Bydliště: Železný Brod

Příspěvek od mannik »

Tak nad tím jsem jěště nepřemýšlel,zatím mi jde o funkčnost,spíš aby se to čerpadlo neupeklo,když to nepustí ten termostat na fitru,ale pd ho má taky,tak uvidíme.V nádrži snad nezajiskří :o
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

čest, a jak to vlastně funguje??dáš to na klíček a potom to tlačí neustále nebo to jen natlačí, a pokud klesne tlak tak se zase sepne??nevím... díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

nejde o to aby se něco nestalo od čerpadla, ale když to někam pošleš, tak aby ti to čerpadlo pořád nepřikádalo naftu do případnýho ohníčku
CFHC
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

doufám,že sem hodí někdo větu o tom ,zda čerpadlo z PD opravdu funguje na rotačce...někdo ,kdo to má ve svým autě a pocítil změnu.Včera mě z ničeho nic vylítaly přepadový hadičky(14dní nový),jak to bylo natlakovaný,tak nevim,nevim...díky za každou dobrou radu
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
mannik
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 01 srp 2007, 16:03
Bydliště: Železný Brod

Příspěvek od mannik »

Jaroušek píše:čest, a jak to vlastně funguje??dáš to na klíček a potom to tlačí neustále nebo to jen natlačí, a pokud klesne tlak tak se zase sepne??nevím... díky
No mě to tlačí pořád,akorát to ten ventil na filtru nepustí zpět do nádrže,tudíž občas vylítne nějaká ta přepadová hadička(mě se to jěště nestalo).Taky by chtělo vyzkoušet jestli tam to čerpadlo hrne víc nafty než by si nasála rotačka.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

Me tlaci furt po klicku. Na podobny katastrofy fakt nemyslim a myslim si ze pokud se rozsleham, budu porad schopnej ten klicek vypnout a kdyz ne, bude mi to pravdepodobne uz jedno.
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

to i na PD tlačí pořád??a když už to tam máte tak jede to lépe ve vysokých??je tam změna?díky -krom toho, že to rve hadičky z přepadu :) a vůbec, problém s tím T na filtru.jak to, že to nepustí do nádrže, když se ta nafta ohřeje??
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“