palivové čerpadlo z PD na rotačku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
palivové čerpadlo z PD na rotačku
Ahoj,tak asi to tu pár lidí má,tak mi určitě povíte,jestli to opravdu funguje.A vyřeší to problém s padáním nafty ve vyšších otáčkách.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
pokial tam nemas Race520 a brutalny prietok tak obycajne TDI cerpadlo vacsinou staci........ ak nie a pada ti predvstrek vo vykonovych spickach, je to asi najrozumnejsie riesenie ako tam tu naftu vcas dostat
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pomoct by to mělo, jen vymyslet spínání čerpadla, aby jsme se o tobě nedočetli v černé kronice....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
No tak jsem ho tam dneska seknul a zapojil.Ted s tou kronikou-co by se mi mohlo přihodit?
Moc se mi nelíbí ten termostat na filtru,pač když je auto studený,tak se to tlakuje jen do čerpadla a nevrací se to zpátečkou.Myslel jsem že to pojede i bez spuštění čerpadla,ale to tu naftu nenasaje.Tudíž otázka co a jak?U Coltíka jsme to zkoušeli včera a tomu to jelo i bez spuštění pumpy,je teda pravda že jedno je z OI a druhý z FRS
Moc se mi nelíbí ten termostat na filtru,pač když je auto studený,tak se to tlakuje jen do čerpadla a nevrací se to zpátečkou.Myslel jsem že to pojede i bez spuštění čerpadla,ale to tu naftu nenasaje.Tudíž otázka co a jak?U Coltíka jsme to zkoušeli včera a tomu to jelo i bez spuštění pumpy,je teda pravda že jedno je z OI a druhý z FRS
a co když to někde napereš , ty tam budeš viset v pásech a začne to třeba hořet, když tam čerpadlo bude prát naftu....
chtělo by to zapojit tak, aby se vyplo, když motor chcípne klíček neklíček.
Vím, pravděpodobnost 0000 ale já bych o tom přemýšlel..
chtělo by to zapojit tak, aby se vyplo, když motor chcípne klíček neklíček.
Vím, pravděpodobnost 0000 ale já bych o tom přemýšlel..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
doufám,že sem hodí někdo větu o tom ,zda čerpadlo z PD opravdu funguje na rotačce...někdo ,kdo to má ve svým autě a pocítil změnu.Včera mě z ničeho nic vylítaly přepadový hadičky(14dní nový),jak to bylo natlakovaný,tak nevim,nevim...díky za každou dobrou radu
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
No mě to tlačí pořád,akorát to ten ventil na filtru nepustí zpět do nádrže,tudíž občas vylítne nějaká ta přepadová hadička(mě se to jěště nestalo).Taky by chtělo vyzkoušet jestli tam to čerpadlo hrne víc nafty než by si nasála rotačka.Jaroušek píše:čest, a jak to vlastně funguje??dáš to na klíček a potom to tlačí neustále nebo to jen natlačí, a pokud klesne tlak tak se zase sepne??nevím... díky
to i na PD tlačí pořád??a když už to tam máte tak jede to lépe ve vysokých??je tam změna?díky -krom toho, že to rve hadičky z přepadu a vůbec, problém s tím T na filtru.jak to, že to nepustí do nádrže, když se ta nafta ohřeje??
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F