palivové čerpadlo z PD na rotačku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ahojte ! nevie nahodou niekto ci je rozdiel v podavackach pre sharan a galaxy? ide mi o snimanie mnozstva paliva ci tieto nemaju navzajom opacne myslim teda hodnoty odporu povedzme pri prazdnej nadrzi co vykazuje simac mnozstva paliva. ide mi oto ze som zohnal podavacku z galaxyho 7M3919050A a chcel som ju tresnut do mojho sharana Ja blb som najprv ponatahoval elektriku a vsetko rozobral aby som sa dostal k plavaku a az potom som zistil ze moj snimac vykazuje pri prazdnej nadrzi max. hodnotu a podavacka z galaxyho zase minimalnu....preto sa pytam ci je rozdiel medzi podavckami lebo je aj s cislom 7M3919050B popripade doporucit z ineho tdi ktory ma opacne rozsah alebo ci sa neda vymenit len ta odporova cast....
Tdi
palivové čerpadlo z PD na rotačku
Pokud ti jde o montáž podávačky z let 2001 a výš do 2000 a níž tak to asi bude tak jak píšeš. je to jako když dáš podávačku z G4 do G3. Budeš muset přehodit snímače a experimentovat.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
vsak to na mojho sharana r.v. 97 ani ma nenapadlo ze snimanie ma opacnu charakteristiku na mojom pri prazdnej max. hodnota odporu...a problem je vtom ze tie snimacie dosky su roznych rozmerov a nedaju sa prehodit....teraz vecer som to trosku skumal a napadla ma taka hovadina ze na tom snimaci co je na podavacke su vyvedene vodive plochy z odporovej drahy aj na opacnom konci tak rozmyslam o prehodeni toho vodica na opacny koniec tej odporovej drahy tym padom by som to otocil ako je to na povodnom, tych ploch je tam viacej po dlzke drahy tak by sa to dalo mozno aj nakalibrovat hlavne aby mi to dobre ukazovalo rezervu
Tdi
palivové čerpadlo z PD na rotačku
No na těch golfech je i celkový odpor jiný tak že to buď neukazuje správně plnou nebo prázdnou nádrž. Dá se to doladit změnou délky drátu plováku, ale připrav se na ladění.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
uz to mam vyspekulovane..ked to dokoncim hodim foto..na kovove plochy sa da spajkovat, prislusne cesty mechanicky prerusim aby som vyuzil odpory co su naparene na doske ako aj pripojenie na vodice ostane v originaly a ked bude treba doladit rozsah lebo tato podavacka ma mensi odpor na doske ako moj plavak tak do serie na vedenie pripojim odporovy trimer ktorym doladim odpor snimaca, ide mi hlavne o min. mnozstvo a signalizaciu rezervy a potom po odmerani hodnoty tam osadim pevny odpor....takze sumar na upravu staci mikropajka niekolko centimetrov izolovaneho tenkeho medenneho vodica ktorym vlastne prepojim koniec drahy s plochou na ktorej je privodny vodic aby som otocil charakteristiku a este dremelku na prerusenie kovovych vodivych ciest lebo su fakt tvrde a nozom sa nedaju prerusit a este pre pripadne doladenie nejaky trimer s rozsahom do 100 ohmov, ktory bude po doladeni nahradeni pevnym odporom...
Tdi
tak som to dotiahol do konca. mozno pomoze ako inspiracia pre sagistov. podavacka z dvojkoveho sagu tri vystupy jeden urceny pre bufik u mna nepotrebny a zablendovany zohriatim hadice nad plamenom a stlacenim v kliestoch bude viditelne na poslednom foto. ja mam napajanie bufiku naftou riesene samostatnym vedenim niekde z vrchu nadrze.
zapojenie ako je tu doporucene takze ovladanie cez rele riadenym napatim zo stop ventilu. aby som nemusel tahat vodic od cerpadla spat do kabiny napojil som sa na zvazok veduci z rj motora ku ktoremu sa dostaneme po odkloneni celeho rostu s elektrikou kde je aj zvazok veduci z rj a najdeme bielo cierny vodic iduci z rj na stop ventil. Ja som mal stastie ze sa klukatil na kraji zvazku na kabelaz som pouzil vodice z kabelaze citroenu s origo konektorom na rele, spinacie rele na 25A ako aj vodic s poistkovym puzdrom na osadenie poistky. takze som potiahol vodic na ovladanie rele spolu so silovym vodicom ktory som pripojil na hlavny rozvadzac napatia ktory je na vrchu rostu a tieto vodice som viedol pri zvazku veducom v lavom prahu pod sedadlo vodica kde som umiestnil rele s poistkou a zaroven vyuzil kostriaci bod a odtial potiahol kostriaci vodic pre rele ako aj cerpadlo.
dalej som samotne vodice pre carpadlo viedol pod sedadlo spolujazdca kde sa nachadza aj zvazok s vodicom pre snimanie mnozstva paliva a spolu priviedol az k otvoru kde bude podavacka a tieto osadil konektorom pre podavacku a cele poriadne zaizoloval ako som pisal v minulom prispevku musel som upravit dosku snimania mnozstva paliva a to tak ako je na obrazku aby som dosiahol opacnu charakteristiku a priblizil sa k ohmickemu rozsahu povodnej dosky a nasledne prispajkoval vodic ktory som potom zakvapol na viacerych miestach epoxidom k doske aby som eliminoval mechanicke namahanie na miesta kde som vodic prispajkoval na vodive cesty celkom sa mi podarilo priblizit k ohmickemu rozsahu aj ked nie uplne nakolko aby som nemusel do serie osadzat rezistor tak doska ma o nieco vacsiu hodnotu co ma vobec netrapi nakolko to sposobi len to ze min mnostvo paliva spolu so signalizaciou rezervy bude zobrazene o malinko skor. pred osadenim podavacky som prirovnal poziciu plavaku s povodnym pricom som musel ohnutie drotu minimalne upravit aby som dosiahol rovnaku vysku pri vychodzej polohe dalej som musel upravit pripojenie podavacky k vstupu a vystupu nafty a to z dovodu ze som mal este prevedenie s hadicami a sk paskou tak som povodne plastove hadice na rychlospojkach nahrial a tieto z nich stiahol nastastie je tam dostatocna dlzka spolu s limcom a takto som potom tieto spojky nasadil na hadice a stiahol novymi paskami co bude viditelne na poslednej foto. este som pozrel vnutro nadrze aby som zistil v akej pozicii ma byt podavacka natocena koli plavaku a aj toto natocenie je viditelne na poslednej foto . takze som spokojny podavacka slape ako ma zatial nikde nic netecie a start bol na prve otocenie a odstranil sa problem ktory som mal pri mansom mnozstve paliva a sikmom stati mi padla nafta a motor musel dlhsie tocit aby naskocil a za boha som nevedel prist na pricinu... dokonca po osadeni podavacky mnozstvo paliva bolo zobrazene v rovnakej polohe ako s povodnym plavakom takze si mysli ze to bude ok
zapojenie ako je tu doporucene takze ovladanie cez rele riadenym napatim zo stop ventilu. aby som nemusel tahat vodic od cerpadla spat do kabiny napojil som sa na zvazok veduci z rj motora ku ktoremu sa dostaneme po odkloneni celeho rostu s elektrikou kde je aj zvazok veduci z rj a najdeme bielo cierny vodic iduci z rj na stop ventil. Ja som mal stastie ze sa klukatil na kraji zvazku na kabelaz som pouzil vodice z kabelaze citroenu s origo konektorom na rele, spinacie rele na 25A ako aj vodic s poistkovym puzdrom na osadenie poistky. takze som potiahol vodic na ovladanie rele spolu so silovym vodicom ktory som pripojil na hlavny rozvadzac napatia ktory je na vrchu rostu a tieto vodice som viedol pri zvazku veducom v lavom prahu pod sedadlo vodica kde som umiestnil rele s poistkou a zaroven vyuzil kostriaci bod a odtial potiahol kostriaci vodic pre rele ako aj cerpadlo.
dalej som samotne vodice pre carpadlo viedol pod sedadlo spolujazdca kde sa nachadza aj zvazok s vodicom pre snimanie mnozstva paliva a spolu priviedol az k otvoru kde bude podavacka a tieto osadil konektorom pre podavacku a cele poriadne zaizoloval ako som pisal v minulom prispevku musel som upravit dosku snimania mnozstva paliva a to tak ako je na obrazku aby som dosiahol opacnu charakteristiku a priblizil sa k ohmickemu rozsahu povodnej dosky a nasledne prispajkoval vodic ktory som potom zakvapol na viacerych miestach epoxidom k doske aby som eliminoval mechanicke namahanie na miesta kde som vodic prispajkoval na vodive cesty celkom sa mi podarilo priblizit k ohmickemu rozsahu aj ked nie uplne nakolko aby som nemusel do serie osadzat rezistor tak doska ma o nieco vacsiu hodnotu co ma vobec netrapi nakolko to sposobi len to ze min mnostvo paliva spolu so signalizaciou rezervy bude zobrazene o malinko skor. pred osadenim podavacky som prirovnal poziciu plavaku s povodnym pricom som musel ohnutie drotu minimalne upravit aby som dosiahol rovnaku vysku pri vychodzej polohe dalej som musel upravit pripojenie podavacky k vstupu a vystupu nafty a to z dovodu ze som mal este prevedenie s hadicami a sk paskou tak som povodne plastove hadice na rychlospojkach nahrial a tieto z nich stiahol nastastie je tam dostatocna dlzka spolu s limcom a takto som potom tieto spojky nasadil na hadice a stiahol novymi paskami co bude viditelne na poslednej foto. este som pozrel vnutro nadrze aby som zistil v akej pozicii ma byt podavacka natocena koli plavaku a aj toto natocenie je viditelne na poslednej foto . takze som spokojny podavacka slape ako ma zatial nikde nic netecie a start bol na prve otocenie a odstranil sa problem ktory som mal pri mansom mnozstve paliva a sikmom stati mi padla nafta a motor musel dlhsie tocit aby naskocil a za boha som nevedel prist na pricinu... dokonca po osadeni podavacky mnozstvo paliva bolo zobrazene v rovnakej polohe ako s povodnym plavakom takze si mysli ze to bude ok
Tdi