palivové čerpadlo z PD na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

AdisTDI píše:Ja to mam napojene na stop ventil na cerpadle , po otoceni klicku to cca 10sec tlaci a pak to prestane. A zacne to znova davat az při startu :-) Mam to cca 14 dni a zatím bez problemu :-)
(noteeth) (noteeth) (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
black.trz
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 říj 2012, 10:33
Bydliště: Vendryně

Příspěvek od black.trz »

Obrázek
A tohle zapojeni z PD nemůže být 73- jde na ŘJ, 109- plus, 100 pojistka 28
Skoda Octavia 1.9 TDi 81 kW r.v. 2000
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

A poznali jste to nějak na výkonu?
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06

Příspěvek od johnyM128 »

len tak mimochodom kolko zhruba stojí takéto čerpadlo? z akého typu auta to je?
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Co tak tam napasovat pomocne čerpadlo z golf 6 z čislom 5N0906129B.
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 01 úno 2014, 16:39

Podavacka

Příspěvek od tonnino »

Mam problém koupil sem podavacku údajně z frs Ale ma nějak moc pinu ani upravce neví z čeho to je neporadi někdo co kam zapojit? Obrázek
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Dva krajní jsou napájení a na dvou veprostřed se musíš doměřit ohmmetrem měnící se odpor podle toho jak se hejbe plovák.
Oct asv 2000, DieselPower
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

pročetl jsem vše, a snažím se vyřešit ranní delší startování.. myslíte, že by pomohla podavačka před čerpadlo ?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

eXi píše:pročetl jsem vše, a snažím se vyřešit ranní delší startování.. myslíte, že by pomohla podavačka před čerpadlo ?
pokud ti pada nafta tak podavacka urcite pomuze..... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 01 úno 2014, 16:39

Podavacka

Příspěvek od tonnino »

Jo to. Mi taky došlo ze ty krajní budou napájení se jeden plus a drmdruhy kostra, ale kery je kery?
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

standa123 píše:
eXi píše:pročetl jsem vše, a snažím se vyřešit ranní delší startování.. myslíte, že by pomohla podavačka před čerpadlo ?
pokud ti pada nafta tak podavacka urcite pomuze..... ;)
ok díky.. zkusil jsem na B4 TD podavačku z common railu a vylítlo mi gufero na řemenici tlakem... na AHU TDi 66kW se to už nemůže stát ? jaký tlak by měla mít max ta podavačka ? ta z common railu měla docela brutální co si vzpomínam (noteeth)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

nevim presne ale rekl bych ze max 1bar víc urcite ne.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

standa123 píše:nevim presne ale rekl bych ze max 1bar víc urcite ne.....
asi blbá otázka - nevím jak je to uvnitř v čerpadle, ale když bude podavačka před čerpadlem, před startem se zapne a začne tlačit - zvýší se tlak na konci trubiček s naftou tzn před vstříkovačema ?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

eXi píše:
standa123 píše:nevim presne ale rekl bych ze max 1bar víc urcite ne.....
asi blbá otázka - nevím jak je to uvnitř v čerpadle, ale když bude podavačka před čerpadlem, před startem se zapne a začne tlačit - zvýší se tlak na konci trubiček s naftou tzn před vstříkovačema ?
myslim ze urcite ne. Podavacka ti jen tlaci naftu pred vstrikovaci cerpadlo. Tlak pred srtikovacema ti dela samotne vstrikovaci cerpadlo.... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

standa123 píše:
eXi píše:
standa123 píše:nevim presne ale rekl bych ze max 1bar víc urcite ne.....
asi blbá otázka - nevím jak je to uvnitř v čerpadle, ale když bude podavačka před čerpadlem, před startem se zapne a začne tlačit - zvýší se tlak na konci trubiček s naftou tzn před vstříkovačema ?
myslim ze urcite ne. Podavacka ti jen tlaci naftu pred vstrikovaci cerpadlo. Tlak pred srtikovacema ti dela samotne vstrikovaci cerpadlo.... ;)
v tom případě jsi mi odpověděl, že to nezlepší starty.. a co na to jít z druhé strany a to pumpu na zpátečku aby odsála vzduch před vstřikama ?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“