Zapojeni 2nadrz systemu s pomoc. cerpadlem.
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Zapojeni 2nadrz systemu s pomoc. cerpadlem.
Hoj, tak prestavuju na dvojnadrz.
mam:
4.ventil
vymenik
vyhrejvanej filtr
el. vyhrivani
pridavnej filtr
nadrz
hadice.. atd..
Jde mi o to, kdyz to budu zapojovat s pomocnym cerpadlem, (aby se tolik nenadrelo to vstrikovaci (kdyz bude tahat jeste ne uplne rozehratej olej)) jak mam udelat zpatecku...
Mam vyvest este jednu zpatecku pred cerpadlem, nebo uz pred filtrem? Tzn - ohraty olej mi bude tect zpet do nadrze, a cast si ho veme cerpadlo a vstrikne... A nebo vubec zpatecku pred cerpadlem nedelat a mit celej system "natlakovanej" ? .. aby se zase nespalilo to el. cerpadlo...
Ale nevim jakej to bude mit s tim pomocnym cerpadlem prutok - aby se ten olej stacil vubec nejak ohrat...
Jak to mate vyreseny vy??
diky moc, nerad bych totiz neco pos. =)
mam:
4.ventil
vymenik
vyhrejvanej filtr
el. vyhrivani
pridavnej filtr
nadrz
hadice.. atd..
Jde mi o to, kdyz to budu zapojovat s pomocnym cerpadlem, (aby se tolik nenadrelo to vstrikovaci (kdyz bude tahat jeste ne uplne rozehratej olej)) jak mam udelat zpatecku...
Mam vyvest este jednu zpatecku pred cerpadlem, nebo uz pred filtrem? Tzn - ohraty olej mi bude tect zpet do nadrze, a cast si ho veme cerpadlo a vstrikne... A nebo vubec zpatecku pred cerpadlem nedelat a mit celej system "natlakovanej" ? .. aby se zase nespalilo to el. cerpadlo...
Ale nevim jakej to bude mit s tim pomocnym cerpadlem prutok - aby se ten olej stacil vubec nejak ohrat...
Jak to mate vyreseny vy??
diky moc, nerad bych totiz neco pos. =)
Idealne je, ak cerpadlo bude tlacit cez vymenniky po filter a za pretlakovym ventilom na hlave filtra to odvedies spat do nadrze. Tym padom to budes mat prijatelne natlakovane. V ziadnom pripade nedavaj cerpadlo "natvrdo", ked ine nie, sprav aspon bypass. V zavislosti na tom, ake vykonne je to cerpadlo, budes musiet spravit samostatnu spiatocku. Moze sa Ti totiz stat, ze sa tlak v prepadovej vetve zvysi natolko, ze Ti vytlaci prepadove hadicky vstrekovacov a zacne tadial tiect palivo. Neplati to u PD, PLD a CR, tam to mozres kludne cez T kus spojit s prepadovou vetvou.
Overene praxou, pridavam foto filtra pouziteho u PLD motora Mercedes.
1. privod paliva
2. vyvod paliva z filtra
3. pretlakovy ventil a vyvod do prepadu
Overene praxou, pridavam foto filtra pouziteho u PLD motora Mercedes.
1. privod paliva
2. vyvod paliva z filtra
3. pretlakovy ventil a vyvod do prepadu
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť
Trubička okolo výfuku asi neni dobrý nápad, občas asi pojedeš i na naftu a pak se ti to tam v tý trubičce připeče.
čerpadlo a přetlakové ventily popř. bypasy: Záleží na tom, co za čerpadlo tam chceš dát a čim ho chceš pohánět. Nějaký objemový (ze serva, na mot. olej ), odstředivý, membránový ?
čerpadlo a přetlakové ventily popř. bypasy: Záleží na tom, co za čerpadlo tam chceš dát a čim ho chceš pohánět. Nějaký objemový (ze serva, na mot. olej ), odstředivý, membránový ?
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Nech si to namontovat viz: http://www.redpointteam.cz/aaa/mechanik.mp3
jasně, ale až pojedeš na naftu, tak se ti připečou zbytky oleje v olejový zpátečce. A za chvíli to budeš mít zevnitř olepený stejnym sajrajtem jak starou pánev zespoda.
Membránové čerpadlo je asi ideální - dává pouze omezený tlak a je zřejmě dělaný i na tlačení na prázdno (bez odběru nafty/oleje) takže by se nemělo spálit. K vůli omezenýmu tlaku už podle mě žádný další přetlakový ventily a bypassy nejsou třeba (pokud je to čerpadlo palivové) Ovšem dost benzínových a naftových čerpadel se s oleujem nemá moc rádo.
Membránové čerpadlo je asi ideální - dává pouze omezený tlak a je zřejmě dělaný i na tlačení na prázdno (bez odběru nafty/oleje) takže by se nemělo spálit. K vůli omezenýmu tlaku už podle mě žádný další přetlakový ventily a bypassy nejsou třeba (pokud je to čerpadlo palivové) Ovšem dost benzínových a naftových čerpadel se s oleujem nemá moc rádo.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007