Schema zapojeni hadic a ventilů u TDI motorů

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 441
Registrován: 04 čer 2008, 19:53

Příspěvek od spacewerk »

pokud to má vgt turbo což má paky by to chodit melo aspon myslim
-ex. ARO 243 2.5 62kW rv 1989
-ex. O1 AHL 66->92kW rv 2003
-ex. S1 AWX 96kW->115kW rv2002
-NISSAN Y60 2.8TD 85kW rv 1990
-ex. E65 N62
-E39 M52
-E60 M57
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

len pre informaciu... pre ludi co nepouzivaju EGR ani klapku v sani zapojenie podtlakov bude vyzerat nasledovne:
Obrázek
Poznamka: ventily N18 a N239 treba vypnut v ECU alebo nechat elektricky zapojene (bez podtlakov)
inak bude ECU zaznamenavat zavadu prerusenie/skrat na kostru
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Smog
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 kvě 2010, 07:44
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Smog »

Jak vypnu oba ventily v ECU ?
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

opravte ma ak som to zle pochopil

Obrázek
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
nomac
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 03 úno 2007, 21:16
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od nomac »

A nemel by někdo prosím schéma na 1z? Asi v tom mám trochu guláš.
TeeBee008
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 16 črc 2009, 18:24
Bydliště: DS

Příspěvek od TeeBee008 »

ahoj,
chcel by som menit tie hadice na O1 81kw motor asv.
Kamos mi hovoril, ze nie vsetky hadice su rovnake.
Viete presne ake hrube tam dat ?

Vdaka.
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

su tam 3mm a 5mm ale ked das vsade 4mm nie je to problem...
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

takze dufam ze je to spravne teraz :

Obrázek
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

ked nemas zdochynaciu klapku tak ten spatny ventilcek na hadicke tam uz nepotrebujes ;)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ten tam nie je kvoli zdochynacej klapke ale kvoli zasobniku podtlaku, Jojo...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A i tak funguje jen na větev regulace turba, zdechávací klapka a egr ventil jedou bez něj.
Greatone
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Registrován: 28 led 2008, 09:19

Příspěvek od Greatone »

ked ten spätný ventil je zly, aky to ma vpliv na turbo ??? Asi to bude rozdiel pri štartoch alebo ????
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

nemusi mat dost podtlaku v situaciach ked je treba aj v brzdach, aj na ovladacom systeme egr/turbo
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

nazdar páni, vedeli by ste mi poradiť, koľko metrov a akých hadičiek mi bude treba na výmenu komplet podtlakových hadíc na motore TDI 66kW AGR? Chcem ich vymeniť komplet všetky, ale neviem, aké tam mám dať a aké množstvo si mám zaobstarať. Dajú sa niekde kúpiť ešte aj tie hadičky čo sú obalené v tej textilnej bužírke? Je lepšie tam dať silikónové alebo gumené hadičky?

Motor AGR by mal byť zapojený takto, že?

Máte aj nejaké ťahy na čo si dávať pozor okrem zlomenia hrotov na tých N-ventiloch? :D Chcel by som to vymeniť sám, v garáži, na zdviháku, len sa bojím toho prístupu pri turbe... ale snáď sa to bude dať vymeniť.

Obrázek
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
RUNDA

Příspěvek od RUNDA »

Peto,v ETKE je to pekne rozpisane-kolko mm a aky priemer hadicky potrebujes...ja som objednaval z firmy GUMEX...
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“