Schema zapojeni hadic a ventilů u TDI motorů

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

diki Marek, mám Etku, ale chcel som nejaký tip od dakoho kto to už robil, aby som vedel čomu sa vyhnúť a čomu zase nie :) ďakujem
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31

Příspěvek od RuleZZzz »

a to zapojenie čo som postoval s tou fotkou, by malo byť tak, ako na tej fotke na motore AGR, jo?
Nemá niekto skúsenosti, kto to už menil, že koľko metrov tých hadíc treba a s akým rozmerom?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Čmelák
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 24 dub 2012, 13:02

Příspěvek od Čmelák »

Chlapy mam proste problem dal sem PIPE KIT a po zapojení nových hadiček podtlakových mam problémy s přetlakem, přesně jak v 1 příspěvku do 50 km/h pohoda a do 1800 t/min taky, ale jakmile jedu dalku 110-120 tak po určité době de turbo do nouzáku, schemam mam takovýdle ,ale tam kde je křížek tak to mam zacpaný šroubkem jelikož nemam airbox ale kužel ... chci se zeptat v čem muže být chyba ? mam to zapojit jako to druhé schema,kde to je znázorněné zapojení bez EGR ventylu? jedná se o 81 KW 1.9 TDI ASV motor :? dík

Obrázek
Thomas17
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 18 říj 2012, 19:50

Příspěvek od Thomas17 »

Zdravím chlapy,

Chci se Vás tady zeptat na radu, mám Seat Toledo 1L 1.9TDi 81kw. EGR Ventil OFF. Chtěl bych povyměnovat hadičky atd.... ale nevím podle kterého schématu tady se mám držet ?!. Mám i dát fuč nějaký ten ventil ?!. Občas mi přijde že mi strašně dlouho bzučí ten ventil který naklápí lopatky nevíte proč ?!.

Díky všem... jsem v tomto zcela nováček
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Thomas17 píše:Zdravím chlapy,

Chci se Vás tady zeptat na radu, mám Seat Toledo 1L 1.9TDi 81kw. EGR Ventil OFF. Chtěl bych povyměnovat hadičky atd.... ale nevím podle kterého schématu tady se mám držet ?!. Mám i dát fuč nějaký ten ventil ?!. Občas mi přijde že mi strašně dlouho bzučí ten ventil který naklápí lopatky nevíte proč ?!.

Díky všem... jsem v tomto zcela nováček
Přesně podle toho obrázku nad tvým příspěvkem (LOL)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Drussus
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 01 lis 2012, 07:41

Příspěvek od Drussus »

Obrázek[/quote]

Zdar kluci, podle tohoto obrázku tedy má zůstat hadička ze vzduchového filtru volná, nebo ji mám zaslepit??
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Podle mě to někde sát vzduch musí... Tedy nechat volnou a přetáhnout ji aspoň punčochou (LOL)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Martin.Kulich1
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 12 pro 2012, 15:46
Bydliště: Pardubice

Zapojení hadic u Golfíka 4 1.9 TDI 66kw

Příspěvek od Martin.Kulich1 »

Ahoj přikládám fotky jak lze zapojit podtlakové hadice.
Doufám že vše bude jasné . Snad jsem neudělal chybu ! Pokud ano opravte mě Děkuji Martin (LOL)Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
sekec
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 20 lis 2011, 10:38
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od sekec »

poradi nekdo jak zapojit na octe AGR hadicky kdyz dam nahradu erg a mam ten kovový N75????
Škoda Roomster Recaro Edition , 1,9 Tdi
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Vždyť to tu máš před nosem... :roll:
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
lift
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 24 srp 2006, 19:01
Bydliště: Kopřivnicko

obtok AGR

Příspěvek od lift »

Obrázek
sekec
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 20 lis 2011, 10:38
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od sekec »

Frenzy píše:Vždyť to tu máš před nosem... :roll:
asi jsem slepej ale vse je pro Plastovy n75 pro plechovy to tu njni.
mam AGR a to ma jiny zapojeni.
Škoda Roomster Recaro Edition , 1,9 Tdi
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
sekec
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 20 lis 2011, 10:38
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od sekec »

Frenzy píše:Vždyť to tu máš před nosem... :roll:
asi jsem slepej ale vse je pro Plastovy n75 pro plechovy to tu njni.
mam AGR a to ma jiny zapojeni.obrazek je peknej ale taky tam jen ten N18 zapojeny
Škoda Roomster Recaro Edition , 1,9 Tdi
ex:Octavia kombi AGR , ERG OFF, KAT OFF, Sprint 764,Garrett GT1544S,jednohmota valeo
lift
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 24 srp 2006, 19:01
Bydliště: Kopřivnicko

Příspěvek od lift »

Předchozí obrázek není moc kvalitní,ale když se pořádně podívaš tak na pozici 7 je magn.ventil N75(plechač),na pozici 4 je měnič tlaku N18 (plast)
ArmyDOG
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 21 led 2013, 16:11

Schéma zapojení podtlalkových hadic

Příspěvek od ArmyDOG »

Dobrý den,

potřebovaly bych schéma zapojení podtalakových hadic na auto:

škoda octavia I
1,9 TDI
86 kW
AHF
r.v.: 1999

mockrát děkuji
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“