Schema zapojeni hadic a ventilů u TDI motorů

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Dostalo se mi jedné odpovědi, a to, že hadička by měla končit v ŘJ.
Takže ji s klidem na duši můžu zapojit do ŘJ libovolným způsobem jak jsem zde popsal?
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

v řj motoru je čidlo ATMOSFÉRICKÝHO tlaku ...
pašíkombi AFN B597
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Pokud to je čidlo atmosférického tlaku, tak proč do něj jde hadička z IC, kde je tlak od turba. Nevzniká náhodou v tom místě kde je hadička napojená na IC podtlak (na principu fixírky) a totéž se děje i na výstupu ze sání. Takže čidlo podtlaku. (hadičku jsem si pro jistotu v ŘJ
zkontroloval a je nová)

Stále víc věřím v to, že výstup na sání je ůplně totéž jako na IC a že se to dá zaměnit jak píšu v příspěvku dříve, nebo napojit do sebe a pak vést jednou hadičkou do ŘJ.

Ale nic nebudu zkoušet. Chtěl bych od zkušených poradit jestli to tak je a můžu to tak udělat.

Jen mi nejde do hlavy. Proč je výstup na sání, když už je na IC a opačně. Proč je na IC, když už je na sání. Leda by na autě jednu z věcí někdo vyměnil z jiného motoru....

Obrázek
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

FandaTDI píše:v řj motoru je čidlo ATMOSFÉRICKÝHO tlaku ...
ano aj
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Samozřejmě to čidlo, do kterého vede hadicka, je čidlo tlaku v sání, čili tlaku turba. Takže z ty zaslepky v sacich parohách můžeš vést hadicku do rj, má to tak třeba golf 3 66kw... a v ic to zaslep ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Díkes všem za objasnění a potvrzení mé doměnky.

Poslední dotaz k mému "problému" ;)
S tím šroubovacím výstupem v IC si nejsem 100% jistý. Jsem to tehda jen skouknul a viděl matku mezi hadičkou a IC, tak jsem usoudil, že náustek v IC je zašroubovaný :-) Kdyby ne, samozřejmě tam můžu dát záslepku typu jako je teď na sání, nebo kousek hadičky ucpaný šroubkem jak je běžná praxe :D
Ale je i ta možnost se s hadičkou vyvedenou ze sání připojit k hadičce co vede z IC?
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

edit: aha, tak obě ... :tajny:
pašíkombi AFN B597
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Mám hotovo!
Jak turbo kamna power napsal, tak jsem udělal :-) Náůstek v IC je zašroubovaný, tak ho vystřídal šroubek a hadičku jsem napojil na výstup ze sacích parohů.
Díky :worthy:
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
Andreewee
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 27 bře 2015, 23:12

Příspěvek od Andreewee »

Ahoj, může mě někdo navést na správný obrázek pro VW Golf 1,9TDI PD 96kw, kód motoru ASZ? Nějak se v tom množství obrázků tady ztrácím. Díky moc
kenny47
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 04 říj 2014, 19:05

Podtlak

Příspěvek od kenny47 »

Cau kluci potřeboval bych přesné zapojeni podtlaku na audy rok 98. 81kw. Kód motoru AFN nikde na netu to nemuzu vygooglit. Jestly mate k tomu přístup dost by my to pomohlo diky
Popopepa
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 08 čer 2015, 21:17

Příspěvek od Popopepa »

Zdravim dlouho mi golfik jezdil paradne po repasi turba mi v servisu nesmyslne zprehazali podtlakove hadicky zpet na typ Agr. Dobre vedeli ze delaji se 110kw VB turbem z motoru Arl. Agr turbo funguje na pretlaku a Arl na podtlaku. Jenze kluk co mi ty podtlakove hadicky menil pred par rokama aby turbo slapalo uz nevim kde je prosim poradte nejake schema jak maji byt podtlakove hadicky zapojene kdyz motor je Agr a na nem turbo z Arl motoru.
Golf IV 66kw 4motion AGR
nio47
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27 zář 2015, 14:27

Příspěvek od nio47 »

Prosím vás.
neměl by někdo ty obrázky z prvního komentáře na zapojení podtlaku u AFN???
Vladcz
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 12 črc 2017, 23:22

Příspěvek od Vladcz »

Dobrý den, prosím o radu,vyměnil jsem všechny podtlakové hadičky na Audi A4 Avant,96 kW 8E5-B6 a od té doby auto padá při vysokých otáčkách do nouzáku a řekl bych že i míň jede.Nejsem si jistý zdali jsem hadičky zapojil správně,schéma jsem na můj motor nikde nenašel,ani tady.Nemáte ho někdo?Nebo nekouknul by ste se na to někdo?Jsem z Mělníka, klidně přijedu.Idealni by bylo kdyby jste měli i VAG.Moc děkuji za odpovědi.
Octavius1
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 05 srp 2017, 20:51

Příspěvek od Octavius1 »

D.den môžte mi poslať ale ukázať schému alebo nafotené zapojenie podtlakovych hadíc 1.9 tdi 66kw alh
Only diesel
fero613
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 12 srp 2017, 18:05
Bydliště: Žilina

Příspěvek od fero613 »

Nazdar chalani. Potreboval by som na VW Passat 1999 1.9 tdi motor AHU 66kw schéma zapojenia hadíc regulácie ovládania turbodúchadla na ventil N75. Nie je tam guľový zásobnik podtlaku. Ďakujem. Fero.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“