Schema zapojeni hadic a ventilů u TDI motorů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokud to je čidlo atmosférického tlaku, tak proč do něj jde hadička z IC, kde je tlak od turba. Nevzniká náhodou v tom místě kde je hadička napojená na IC podtlak (na principu fixírky) a totéž se děje i na výstupu ze sání. Takže čidlo podtlaku. (hadičku jsem si pro jistotu v ŘJ
zkontroloval a je nová)
Stále víc věřím v to, že výstup na sání je ůplně totéž jako na IC a že se to dá zaměnit jak píšu v příspěvku dříve, nebo napojit do sebe a pak vést jednou hadičkou do ŘJ.
Ale nic nebudu zkoušet. Chtěl bych od zkušených poradit jestli to tak je a můžu to tak udělat.
Jen mi nejde do hlavy. Proč je výstup na sání, když už je na IC a opačně. Proč je na IC, když už je na sání. Leda by na autě jednu z věcí někdo vyměnil z jiného motoru....
zkontroloval a je nová)
Stále víc věřím v to, že výstup na sání je ůplně totéž jako na IC a že se to dá zaměnit jak píšu v příspěvku dříve, nebo napojit do sebe a pak vést jednou hadičkou do ŘJ.
Ale nic nebudu zkoušet. Chtěl bych od zkušených poradit jestli to tak je a můžu to tak udělat.
Jen mi nejde do hlavy. Proč je výstup na sání, když už je na IC a opačně. Proč je na IC, když už je na sání. Leda by na autě jednu z věcí někdo vyměnil z jiného motoru....
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Samozřejmě to čidlo, do kterého vede hadicka, je čidlo tlaku v sání, čili tlaku turba. Takže z ty zaslepky v sacich parohách můžeš vést hadicku do rj, má to tak třeba golf 3 66kw... a v ic to zaslep
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Díkes všem za objasnění a potvrzení mé doměnky.
Poslední dotaz k mému "problému"
S tím šroubovacím výstupem v IC si nejsem 100% jistý. Jsem to tehda jen skouknul a viděl matku mezi hadičkou a IC, tak jsem usoudil, že náustek v IC je zašroubovaný Kdyby ne, samozřejmě tam můžu dát záslepku typu jako je teď na sání, nebo kousek hadičky ucpaný šroubkem jak je běžná praxe
Ale je i ta možnost se s hadičkou vyvedenou ze sání připojit k hadičce co vede z IC?
Poslední dotaz k mému "problému"
S tím šroubovacím výstupem v IC si nejsem 100% jistý. Jsem to tehda jen skouknul a viděl matku mezi hadičkou a IC, tak jsem usoudil, že náustek v IC je zašroubovaný Kdyby ne, samozřejmě tam můžu dát záslepku typu jako je teď na sání, nebo kousek hadičky ucpaný šroubkem jak je běžná praxe
Ale je i ta možnost se s hadičkou vyvedenou ze sání připojit k hadičce co vede z IC?
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
Zdravim dlouho mi golfik jezdil paradne po repasi turba mi v servisu nesmyslne zprehazali podtlakove hadicky zpet na typ Agr. Dobre vedeli ze delaji se 110kw VB turbem z motoru Arl. Agr turbo funguje na pretlaku a Arl na podtlaku. Jenze kluk co mi ty podtlakove hadicky menil pred par rokama aby turbo slapalo uz nevim kde je prosim poradte nejake schema jak maji byt podtlakove hadicky zapojene kdyz motor je Agr a na nem turbo z Arl motoru.
Golf IV 66kw 4motion AGR
Golf IV 66kw 4motion AGR
Dobrý den, prosím o radu,vyměnil jsem všechny podtlakové hadičky na Audi A4 Avant,96 kW 8E5-B6 a od té doby auto padá při vysokých otáčkách do nouzáku a řekl bych že i míň jede.Nejsem si jistý zdali jsem hadičky zapojil správně,schéma jsem na můj motor nikde nenašel,ani tady.Nemáte ho někdo?Nebo nekouknul by ste se na to někdo?Jsem z Mělníka, klidně přijedu.Idealni by bylo kdyby jste měli i VAG.Moc děkuji za odpovědi.