86KW AHF?ArmyDOG píše:Dobrý den,
potřebovaly bych schéma zapojení podtalakových hadic na auto:
škoda octavia I
1,9 TDI
86 kW
AHF
r.v.: 1999
mockrát děkuji
Schema zapojeni hadic a ventilů u TDI motorů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Schéma zapojení podtlalkových hadic
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Passat 1:9 tdi pd
Ahojte, mám problém s tlakovými hadicemi.Nevým totiš jak je právně zapojit mám v tom chaos.Jsou tam 3 tlakové čidla,jesli někdo máte schéma jak to zapojit nebo jestli mi někdo můžete poslat foto vašeho zapojení moc by mi to pomohlo předem dík.Mám passata 1.9 tdi pd 85kw.
Schéma zapojenia hadíc 1.9 TDI PD BLS
viac tu
1 - Turbodmychadlo
2 - Spojovací potrubí mezi vzduchovým filtrem a turbodmychadlem
3 - Náporový ventil
* dodržujte montážní polohu
4 - k posilovači brzd
5 - Elektromagnetický ventil omezování plnicího tlaku -N75-
6 - Vzduchový filtr
7 - Hlava válců/blok válců
8 - Sací potrubí
9 - obtoková klapka
*do chladiče recirkulace výfukových plynů
10 - Chladič
*pro recirkulaci výfukových plynů
11 - Ventil recirkulace výfukových plynů -N18-
12 - Přepínací ventil chladiče recirkulace výfukových plynů -N345-
13 - Náporový ventil
*dodržujte montážní polohu
14 - Tlaková nádobka
*Turbodmychadlo
viac tu
1 - Turbodmychadlo
2 - Spojovací potrubí mezi vzduchovým filtrem a turbodmychadlem
3 - Náporový ventil
* dodržujte montážní polohu
4 - k posilovači brzd
5 - Elektromagnetický ventil omezování plnicího tlaku -N75-
6 - Vzduchový filtr
7 - Hlava válců/blok válců
8 - Sací potrubí
9 - obtoková klapka
*do chladiče recirkulace výfukových plynů
10 - Chladič
*pro recirkulaci výfukových plynů
11 - Ventil recirkulace výfukových plynů -N18-
12 - Přepínací ventil chladiče recirkulace výfukových plynů -N345-
13 - Náporový ventil
*dodržujte montážní polohu
14 - Tlaková nádobka
*Turbodmychadlo
Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10 pro 2013, 13:52
- Bydliště: Plzen
Moudrí rádci,takovej dotaz,ktery z techto schemat je na motor afn,tento motor je v audi a4 b5 81kw afn?
Díky moc a pokud nekdo budete tak hodnej a poslete mi ono schema do mailu,budete nejlepcejsí,za chvily musim do prace a nez se sem dostanu..v praci bych si to aspon vytiskl... Díky
mail: pethrd2312@email.cz
Díky moc a pokud nekdo budete tak hodnej a poslete mi ono schema do mailu,budete nejlepcejsí,za chvily musim do prace a nez se sem dostanu..v praci bych si to aspon vytiskl... Díky
mail: pethrd2312@email.cz
P.H.
KODY MOTORU AJM A ATJ
1 - podtlaková nádobka zavíracího ventilu
q pro chladicí okruh chlazení paliva
q pouze pro vozidla do 01.02
2 - ventil zpětného vedení výfukových plynů (mechanický)
q součástí sacího hrdla
q lze vyměnit pouze kompletně se sacím hrdlem
3 - ventil zpětného vedení výfukových plynů -N18- (elektro-pneumatický)
4 - posilovač brzd
5 - zpětný ventil
6 - tandemové čerpadlo
q pro zásobování palivem a podtlakem
7 - hlava válců
8 - sací potrubí
9 - podtlaková nádobka přepínání sacího potrubí
10 - přepínací ventil klapky sacího potrubí -N239-
11 - vzduchový filtr
12 - magnetický ventil omezení plnicího tlaku -N75-
13 - zpětný ventil
q bílé připojení k magnetickému ventilu omezení plnicího tlaku → pozice a podtlakové nádržce
14 - podtlaková nádržka
15 - chladič plnicího vzduchu
16 - tlaková nádobka
q pro regulaci plnicího tlaku
q součástí turbodmychadla, nelze vyměnit
17 - turbodmychadlo
1 - podtlaková nádobka zavíracího ventilu
q pro chladicí okruh chlazení paliva
q pouze pro vozidla do 01.02
2 - ventil zpětného vedení výfukových plynů (mechanický)
q součástí sacího hrdla
q lze vyměnit pouze kompletně se sacím hrdlem
3 - ventil zpětného vedení výfukových plynů -N18- (elektro-pneumatický)
4 - posilovač brzd
5 - zpětný ventil
6 - tandemové čerpadlo
q pro zásobování palivem a podtlakem
7 - hlava válců
8 - sací potrubí
9 - podtlaková nádobka přepínání sacího potrubí
10 - přepínací ventil klapky sacího potrubí -N239-
11 - vzduchový filtr
12 - magnetický ventil omezení plnicího tlaku -N75-
13 - zpětný ventil
q bílé připojení k magnetickému ventilu omezení plnicího tlaku → pozice a podtlakové nádržce
14 - podtlaková nádržka
15 - chladič plnicího vzduchu
16 - tlaková nádobka
q pro regulaci plnicího tlaku
q součástí turbodmychadla, nelze vyměnit
17 - turbodmychadlo
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
Všude se dočítám jak zapojit hadičky na N75. Ale věděl by kdo jaké barevné označení mají drátky, které k němu vedou? Na motoru AHU 1,9TDI, 66Kw.
Nevím jestli náhodou nemám prohozené konektory mezi N75 a čidlem co je za intercoolerem. Jdou totiž mezi sebou lehce prohodit a tím pádem zaměnit.
N75 ventil je uchycen kousek od čidla a oba konektory k nim mají totožnou délku. Možná pomůže barva konektoru....., mám jeden hnědý a druhý černý, ale který patří kam?
Nevím jestli náhodou nemám prohozené konektory mezi N75 a čidlem co je za intercoolerem. Jdou totiž mezi sebou lehce prohodit a tím pádem zaměnit.
N75 ventil je uchycen kousek od čidla a oba konektory k nim mají totožnou délku. Možná pomůže barva konektoru....., mám jeden hnědý a druhý černý, ale který patří kam?
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
Pro ilustraci obrázek N18:
(N75 jsem nekuchal, ale imho to je to samý "v bledě modrym", tj. s bílou "čepicí" a rozdíl tam může bejt jak v tom "ventilku", tak v průřezu VAC - mam za to, že N75 je "rychlejší", tj. nejspíš větší průřez)
bojuš - barvy bych musel hledat, ale dá se to vyzkoušet např.přidáním plynu (ve vyšších ot./event. v zátěži) - ten kterej nebude v zátěži ovládanej(nebo míň), by měl bejt egr... (nebo např. s teplym motorem by se měl egr po pár minutách volnoběhu taky zavřít, atp. ...
(N75 jsem nekuchal, ale imho to je to samý "v bledě modrym", tj. s bílou "čepicí" a rozdíl tam může bejt jak v tom "ventilku", tak v průřezu VAC - mam za to, že N75 je "rychlejší", tj. nejspíš větší průřez)
bojuš - barvy bych musel hledat, ale dá se to vyzkoušet např.přidáním plynu (ve vyšších ot./event. v zátěži) - ten kterej nebude v zátěži ovládanej(nebo míň), by měl bejt egr... (nebo např. s teplym motorem by se měl egr po pár minutách volnoběhu taky zavřít, atp. ...
pašíkombi AFN B597
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12 srp 2014, 02:12
PROBLEEEM prosim pomoc
zdravim pred 3 dnami mi odislo turbo motor dymil cez vyfuk na bielo a nemal vykon ale nevedel som bola tma rano som mal cely zadnu cast od oleja,cez vyfuk mi vytieklo asi 3.5l oleja...a presiel som stym 40KM neposkodil som motor?tak som sa pustil do rozoberania lebo som vedel ze turbo odislo mam typ AGR 1999 Rv tdi 66kw,bol som kupit druhe pouzite pan povedal ze je to z oktavie AGR 4x4 combi 2001 PRISIEL som domov a ked som porovnal to nove bolo o cosi vecsie..nie o vela ale vecsie.ale pasovalo tak som zapojil vsetko,ked som nastartoval auto auto zas dymilo na bielo ako vtedy ked to odislo ako keby hodil niekto dymovnicu do vyfuku nmw ci je to iba zostatok oleja v potrubi...alebo co ked som do toho trochu zatlacil zas som mal olej na zadnej casti auta...a dymi mi to uz menej na bielo ale ked poriadne zatlacim na turbo tak zas zamnou biely dym...nmw co stym poradte to turbo je dobre co som tam dal?nezadrel som agregat?nejako mi oleja pribuda:/
Re: PROBLEEEM prosim pomoc
A neztrácí se ti voda??? případně není voda špinavá??padre19891 píše:zdravim pred 3 dnami mi odislo turbo motor dymil cez vyfuk na bielo a nemal vykon ale nevedel som bola tma rano som mal cely zadnu cast od oleja,cez vyfuk mi vytieklo asi 3.5l oleja...a presiel som stym 40KM neposkodil som motor?tak som sa pustil do rozoberania lebo som vedel ze turbo odislo mam typ AGR 1999 Rv tdi 66kw,bol som kupit druhe pouzite pan povedal ze je to z oktavie AGR 4x4 combi 2001 PRISIEL som domov a ked som porovnal to nove bolo o cosi vecsie..nie o vela ale vecsie.ale pasovalo tak som zapojil vsetko,ked som nastartoval auto auto zas dymilo na bielo ako vtedy ked to odislo ako keby hodil niekto dymovnicu do vyfuku nmw ci je to iba zostatok oleja v potrubi...alebo co ked som do toho trochu zatlacil zas som mal olej na zadnej casti auta...a dymi mi to uz menej na bielo ale ked poriadne zatlacim na turbo tak zas zamnou biely dym...nmw co stym poradte to turbo je dobre co som tam dal?nezadrel som agregat?nejako mi oleja pribuda:/
Octavia II RS
Marně jsem pátral, tak píšu sem. Mám EGR OFF, je mi i jasné jak má být zapojený i to jak má být zapojený N75.
Ale pořád se nemůžu dopátrat toho jaká hadice (a kde končí) má být napojená na výstup ze sání, přímo z parohů. Našel jsem pár fotek na netu, kde hadice napojená je, ale nedopátral jsem se schématu kudy tudy vede a kam.
Jde o motor AHU, sériových 66Kw. Přikládám obrázek.
Ale pořád se nemůžu dopátrat toho jaká hadice (a kde končí) má být napojená na výstup ze sání, přímo z parohů. Našel jsem pár fotek na netu, kde hadice napojená je, ale nedopátral jsem se schématu kudy tudy vede a kam.
Jde o motor AHU, sériových 66Kw. Přikládám obrázek.
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
Nedá mi to spát Nejen, že se mě na to zaslepení dvakrát na STK (pokaždé jinde) ptali proč to tak a já nevěděl odpovědět....
Možná mám řešení, které potřebuji od Vás zkušených potvrdit. Mám k němu i nákres pro lepší přehled o co mi jde.
Můžu na vývod ze sání napojit hadičku, která bude končit v ŘJ motoru? je tam přece stejný tlak/podtlak jako v IC odkud vede původní hadička do ŘJ motoru.
Pokud ano, jsou možnosti.
Nechat původní hadičku co vede z IC a na ni se jen připojit pomocí rozdvojky. Nebo vývod v IC zaslepit (je šroubovací, takže to řeší šroub s těsněním, a navíc to nepůjde vidět) a napojit hadičku jen ze sání do ŘJ.
Nebo je vše špatně?
Možná mám řešení, které potřebuji od Vás zkušených potvrdit. Mám k němu i nákres pro lepší přehled o co mi jde.
Můžu na vývod ze sání napojit hadičku, která bude končit v ŘJ motoru? je tam přece stejný tlak/podtlak jako v IC odkud vede původní hadička do ŘJ motoru.
Pokud ano, jsou možnosti.
Nechat původní hadičku co vede z IC a na ni se jen připojit pomocí rozdvojky. Nebo vývod v IC zaslepit (je šroubovací, takže to řeší šroub s těsněním, a navíc to nepůjde vidět) a napojit hadičku jen ze sání do ŘJ.
Nebo je vše špatně?
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.