poslední pomazaní
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 23 led 2006, 19:15
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
poslední pomazaní
tak jsem narazil na netu na zajimavy článek mám pocit že někdo tu už zmíňoval že to oskenuje a dá na net .
autor článku zřejmně dostal zaplaceno aby odradil nove zajemce o jízdu na olej a proto mu děkujeme
autor článku zřejmně dostal zaplaceno aby odradil nove zajemce o jízdu na olej a proto mu děkujeme
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS
FIAT 850
AVIA 21N
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS
FIAT 850
AVIA 21N
něco na tom bude
no co jsem se tak zajímal, tak ty TDI mají nastavitelnu geometrii lopatek na turbu a tam to prej dost zlobí. Kámoš má VW Passat, kde je to taky nastavitelný a zaneslo se mu to na provoz naftou. Prej je to nějaký slabší místo TDIček. No asi nejlepší obyč. TD nebo jen D. Pokud má ale někdo na novýho Golfíka, tak proč by chtěl jezdit na friťák. Určitě bude mít i na naftu.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Tak to je síla. Mě to přijde stejně agitační, jak protiimperialistické články z doby, kdy tady byli u vlády víme kdo. Asi nemá cenu dokazovat, že spousta věcí se olejem poškodit nemohla. Jen k tomu turbu. Ty lopatky variabilního časování turba zatuhnou i na naftu, taky se mě to stalo. Ale pokud se to stane, tak to řídící jednotka pozná (větší tlak vzduchu než je dovoleno) a pošle motor do nouzového režimu (z TDI máte HTP s vlekem). Stačí rozebrat, vyčistit a jede se dál. A ty jednotky čerpadlo tryska - Němci je určitě nerozebírají a z venku o nich říct, že mají stopy poškození.... A zaolejovaný výfuk
Ale účel to splnilo, někdo chtěl (a zaplatil) test s rychlou smrtí, tak to pro jistotu udělali v zimě. Dost se divím,že to najelo tolik.
Ale účel to splnilo, někdo chtěl (a zaplatil) test s rychlou smrtí, tak to pro jistotu udělali v zimě. Dost se divím,že to najelo tolik.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Co ja si pamatuju tak kdyz resily golf 2 na olej tak ,menily trysky tlaky,strik a predehrev,bylo to v nejakem nemeckem casopise taky to koluje nekde na foru.A tady napisou ze to lili rovnou do nadrze.Proste jednoduse lidi odradit od oleje.Kdyby kazdej tankoval jako ja u pumpy mesicne za 200kc tak nevím z ceho by zil stat,pumpari a sejkove.
By mne zajimalo proc byla zrusena diskuze na novinkach viz: http://www.novinky.cz/08/50/68.html
E91 N52B30