Filtrovany, pouzity olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Filtrovany, pouzity olej
Nazdra panove, tak to snad s tou moji prestavbou me Vectry dopadne , ale dostal jsem napad jezdit na pouzity olej - a - 2.0 DTI 16V . . . ten clovek co jsem si od nej kupoval sadu na prestavbu me od toho zrazuje. Ma nekdo nejake zkusenosti s timto pohonem a timto, nebo podobnym motorem ? Diky za popsane zkusenosti.
Já se naopak chystam do vypálenýho oleje taky jít, co horšího se ti může sát, než že zalepíš filtr ?? (Já teda ale nemam CR) Otázka je, jak to ňák smysluplně přecedit/přefiltrovat ještě před tim, než to tam naleješ a ucpe ti to palivák .
Zkušenosti ale zatim žádný.
Zkušenosti ale zatim žádný.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Zdendo neboj !! ja kupoval olej v supermarketu jen na zacatku me olejove kariery a pak uz jen krasne prosmazenej. Jezdil jsem s tim samym autem co ma bobyd a v poho , akorat nesmis osulit filtraci, proste zadny hranolky a strouhanku do nadrze.
Na jetej fritak jezdi i nekteri zdejsi fachmani co uz prestavby maji davno a maji s tim nalitano furu kilometru. Viz stary forum
Na jetej fritak jezdi i nekteri zdejsi fachmani co uz prestavby maji davno a maji s tim nalitano furu kilometru. Viz stary forum
E91 N52B30
Zdenda: "jak to ňák smysluplně přecedit/přefiltrovat"
ja pouzivam tohle a spichnuty to mas za 15 min.
nejaka roura vetsiho prumeru (napr. novodur) postavena na stojato v kyblu, dovnitr vlozena na dvakrat prelozena hadra (treba stary prosteradlo) a presah stahnuty vazacim dratem.
Sice nic moc ale v jednoduchosti je krasa.
po prefiltrovani doporucuji jeste prohnat skrze klasicky palivovy filtr
napr. jako to ma vyborne zbastleno dvorky1 viz. http://img111.imageshack.us/img111/4704/10022095on.jpg
ja pouzivam tohle a spichnuty to mas za 15 min.
nejaka roura vetsiho prumeru (napr. novodur) postavena na stojato v kyblu, dovnitr vlozena na dvakrat prelozena hadra (treba stary prosteradlo) a presah stahnuty vazacim dratem.
Sice nic moc ale v jednoduchosti je krasa.
po prefiltrovani doporucuji jeste prohnat skrze klasicky palivovy filtr
napr. jako to ma vyborne zbastleno dvorky1 viz. http://img111.imageshack.us/img111/4704/10022095on.jpg
E91 N52B30
bobyd: Voda v oleji nějak zásadně vadí ? (= může něco poškodit ?) CO se týká ostatních bordelů - zbylý pevný částice podle mě chytí palivák a nějaký lepivý šity = polymerní produkty (kromě toho, že je nejspíš taky chytí palivák) jsou podle mě i v normálním oleji, v tom surovým řepkovým teda určitě. Trochu si nejsem jistej akorát solí, ale myslim, že se ve voleji nerozpouští, takže by se snad měla taky odfiltrovat...A sádlo ničemu nevadí, maximálně ztuhne v zimě, ale to se ti s těma sojovýma sráčema z Tesca stane taky...
Radim: Ten pytlík z tý skicy nevypadá moc velkej, teče to skrz něj ňákou rozumnou rychlostí, a nebo se vokolo toho musíš motat půl dne a každou čtvrthodinku dolejt nový 3 deci ? A co ten hadr, ten je po použití na vyhození, a nebo to jde ňák v něčem vyprat, aby to nezaschlo? (V případě prostěradla je to asi buřt, ale kdybych chtěl používat ňáký spešl filtrační látky...)
A ty máš taky takovej ňákej bazmek jako dvorky1 na dodatečný prohánění ňákym externím palivákem ? A co palivák v autě, za jak dlouho jde do kytek ?
Jináč, jetej friťák mam skoro zadarmo, tak si myslim, že když to tak ze 30% říznu naftou, tak sem furt na 8 Kč za litr, což je půlka voproti normálnímu voleji...
Radim: Ten pytlík z tý skicy nevypadá moc velkej, teče to skrz něj ňákou rozumnou rychlostí, a nebo se vokolo toho musíš motat půl dne a každou čtvrthodinku dolejt nový 3 deci ? A co ten hadr, ten je po použití na vyhození, a nebo to jde ňák v něčem vyprat, aby to nezaschlo? (V případě prostěradla je to asi buřt, ale kdybych chtěl používat ňáký spešl filtrační látky...)
A ty máš taky takovej ňákej bazmek jako dvorky1 na dodatečný prohánění ňákym externím palivákem ? A co palivák v autě, za jak dlouho jde do kytek ?
Jináč, jetej friťák mam skoro zadarmo, tak si myslim, že když to tak ze 30% říznu naftou, tak sem furt na 8 Kč za litr, což je půlka voproti normálnímu voleji...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
kybl mam cca 20litrovy, zalezi jak velky pytlik s te hadry vyrobis vzhledem k prumeru roury, me tam vejde tak cca 10L oleje, ten pres noc kape, tak ze rano mam cca 8 litru. Pro me potreby to stacilo, ted jezdim brachovym autem a tak spotreba klesla.
Co se tyce prani hadry tak jak si psal je mi to burt, ja ji vyhazuji po 3 cyklech.
Co se tyce prani hadry tak jak si psal je mi to burt, ja ji vyhazuji po 3 cyklech.
E91 N52B30
kamos z restaurace na nic jineho nejezdi
Mam kamosa co ma restauraci a jezdi na olej z fritaku cela rodina (vsechno motory TDi 81kW) uz asi rok a zatim nemeli zadnej problem, akorat kdyz tomu slapne nebo to nastartuje tak je to jak pred obedem v kuchyni!