Filtrovany, pouzity olej

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Jenda26
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02 črc 2006, 22:13

Filtrovany, pouzity olej

Příspěvek od Jenda26 »

Nazdra panove, tak to snad s tou moji prestavbou me Vectry dopadne , ale dostal jsem napad jezdit na pouzity olej - a - 2.0 DTI 16V . . . ten clovek co jsem si od nej kupoval sadu na prestavbu me od toho zrazuje. Ma nekdo nejake zkusenosti s timto pohonem a timto, nebo podobnym motorem ? Diky za popsane zkusenosti.
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

Ja osobne bych do systemu CR lil jen kupovany olej. Uz takto je ten system nachylny na kvalitni palivo.
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29

Příspěvek od lukee »

Tkevlar píše:Ja osobne bych do systemu CR lil jen kupovany olej. Uz takto je ten system nachylny na kvalitni palivo.
Taky se přikláním k tomuto názoru, opravy by pak nebyly nejlevnější a mnohonásobně by převýšily finance ušetřené ježděním na onen olej.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

jednoznacne kupovany vypalny oleje mam strach lit i do meho chrochtadla natoz do cr
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

Já se naopak chystam do vypálenýho oleje taky jít, co horšího se ti může sát, než že zalepíš filtr ?? (Já teda ale nemam CR) Otázka je, jak to ňák smysluplně přecedit/přefiltrovat ještě před tim, než to tam naleješ a ucpe ti to palivák (wallbash) .
Zkušenosti ale zatim žádný.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

hehe co se muze stat horsiho vpodstate nic az na odporouceni se motoru
nikdo nevi co zustane v oleji po fritovani nemyslim pevne castice ale voda a dalsi slozky potravin
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Zdendo neboj !! ;) ja kupoval olej v supermarketu jen na zacatku me olejove kariery a pak uz jen krasne prosmazenej. Jezdil jsem s tim samym autem co ma bobyd a v poho , akorat nesmis osulit filtraci, proste zadny hranolky a strouhanku do nadrze. (noteeth)
Na jetej fritak jezdi i nekteri zdejsi fachmani co uz prestavby maji davno a maji s tim nalitano furu kilometru. Viz stary forum
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Zdenda: "jak to ňák smysluplně přecedit/přefiltrovat"
Obrázek
ja pouzivam tohle a spichnuty to mas za 15 min.
nejaka roura vetsiho prumeru (napr. novodur) postavena na stojato v kyblu, dovnitr vlozena na dvakrat prelozena hadra (treba stary prosteradlo) a presah stahnuty vazacim dratem.
Sice nic moc ale v jednoduchosti je krasa. (noteeth)

po prefiltrovani doporucuji jeste prohnat skrze klasicky palivovy filtr
napr. jako to ma vyborne zbastleno dvorky1 viz. http://img111.imageshack.us/img111/4704/10022095on.jpg
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

bobyd: Voda v oleji nějak zásadně vadí ? (= může něco poškodit ?) CO se týká ostatních bordelů - zbylý pevný částice podle mě chytí palivák a nějaký lepivý šity = polymerní produkty (kromě toho, že je nejspíš taky chytí palivák) jsou podle mě i v normálním oleji, v tom surovým řepkovým teda určitě. Trochu si nejsem jistej akorát solí, ale myslim, že se ve voleji nerozpouští, takže by se snad měla taky odfiltrovat...A sádlo ničemu nevadí, maximálně ztuhne v zimě, ale to se ti s těma sojovýma sráčema z Tesca stane taky...

Radim: Ten pytlík z tý skicy nevypadá moc velkej, teče to skrz něj ňákou rozumnou rychlostí, a nebo se vokolo toho musíš motat půl dne a každou čtvrthodinku dolejt nový 3 deci ? (noteeth) A co ten hadr, ten je po použití na vyhození, a nebo to jde ňák v něčem vyprat, aby to nezaschlo? (V případě prostěradla je to asi buřt, ale kdybych chtěl používat ňáký spešl filtrační látky...)
A ty máš taky takovej ňákej bazmek jako dvorky1 na dodatečný prohánění ňákym externím palivákem ? A co palivák v autě, za jak dlouho jde do kytek ?

Jináč, jetej friťák mam skoro zadarmo, tak si myslim, že když to tak ze 30% říznu naftou, tak sem furt na 8 Kč za litr, což je půlka voproti normálnímu voleji...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

kybl mam cca 20litrovy, zalezi jak velky pytlik s te hadry vyrobis vzhledem k prumeru roury, me tam vejde tak cca 10L oleje, ten pres noc kape, tak ze rano mam cca 8 litru. Pro me potreby to stacilo, ted jezdim brachovym autem a tak spotreba klesla.
Co se tyce prani hadry tak jak si psal je mi to burt, ja ji vyhazuji po 3 cyklech.
E91 N52B30 :)
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12

Příspěvek od otas »

panove nezlobte se na mě,ale ještě pochopím že tohle někdo nalije do starý dieselů,ale lít todle do CR,TDI,PD to je šílenství,já být tím autem tak tomu majiteli takovou uvalim,že druhou dostane od zdi!Pouze můj názor.
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

otas píše:panove nezlobte se na mě,ale ještě pochopím že tohle někdo nalije do starý dieselů,ale lít todle do CR,TDI,PD to je šílenství,já být tím autem tak tomu majiteli takovou uvalim,že druhou dostane od zdi!Pouze můj názor.
Taky nazor (noteeth)
P.S. s tim CR vs. rostliny olej taky nesouhlasim
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

.

Příspěvek od radluk »

(crazy)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:45, celkem upraveno 1 x.
Josef
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 24 srp 2006, 12:02

Příspěvek od Josef »

Prohlížel jsem net a firma na stránce automotive.europecon.net nabízí všechno možný včetně nekolikastupňového filtru na vysmažený oleje. jeden kámoš to tlačí přes filtr na mlíko co mají zemědělci. Jezdí s alfou a v pohodě. Jinak ale osobní zkušenost nemám.
Maciozo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 srp 2006, 08:12

kamos z restaurace na nic jineho nejezdi

Příspěvek od Maciozo »

Mam kamosa co ma restauraci a jezdi na olej z fritaku cela rodina (vsechno motory TDi 81kW) uz asi rok a zatim nemeli zadnej problem, akorat kdyz tomu slapne nebo to nastartuje tak je to jak pred obedem v kuchyni! :D
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“