Filtrovany, pouzity olej

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

,

Příspěvek od radluk »

(noteeth) ............
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:50, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Zajimave cteni o filtracnich sačcích: http://www.ceskefiltry.cz/index.php?opt ... view&id=26
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

dalsi zajimave produkty tykajici se filtrace
http://www.filtration.cz/?view=products
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Ja si na filtorvani poridil tedkom todle!! (noteeth)

ja vim... (offtopic)Obrázek
E91 N52B30 :)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

filtr

Příspěvek od bobyd »

Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

To je dobrý filtrovací zařízení... ale POZOR.. je to " zur Miete" nebo "... zum Vermieten... " To znamená " k pronájmu ". Pak jim to musíš vrátit :P :P :P
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

nojo dyk zikam ta nemcina (wallbash) ale tady je to snad komplet na furt
http://cgi.ebay.de/Komplette-Filteranla ... dZViewItem
:D
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

Nevite nekdo kolik mikronu jsou schopny odfiltrovat naftove filtracni vlozky z LIAZU.
Pj4-jemna
Ph4-hruba
Ja pres to filtruji a nejsem si jist zda je to dostatecne.
Pak je jeste origo filtrace Fiat ktera to snad vychyta.Kolik mikronu zvladne filtr pro bosch.
Prece jen roto-bosch je narocnejsi nez radovy motorpal.
Fiat Tipo 1,9TD
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

;)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:57, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

radluk píše:
jarda3tipo píše:Nevite nekdo kolik mikronu jsou schopny odfiltrovat naftove filtracni vlozky z LIAZU.
Pj4-jemna
Ph4-hruba
Ja pres to filtruji a nejsem si jist zda je to dostatecne.
Pak je jeste origo filtrace Fiat ktera to snad vychyta.Kolik mikronu zvladne filtr pro bosch.
Prece jen roto-bosch je narocnejsi nez radovy motorpal.
myslim ze oproti filtrovani pres ruzne tkaniny, je pouziti filtracnich vlozek do tech dvojtych filtru dostacujici, pokud to filtrujes pres Ph + Pj, tak to bude odfiltrovane dle me velmi kvalitne, pokud to jeste predtim prelejes pres nejakou hrubou tkaninu, tak ten Pj to zachyti definitivne, ja pouzivam Ph jako finalni filtr pred cerpadlem v aute a myslim ze to bude stacit co do filtrace jemnych castic

zkousel jsem hledat nejake data o techto vlozkach, ale nic jsem nenasel, kdyz jsem kupoval Ph4 , tak me tvrdil ze Pj4 nema, ze se nevyrabi, ze jen maximalne Ph4 :?

ale jak rikam, dvojta filtrace pres Ph4 + Pj4 a jeste predtim nejaka textilie je vice nez prumerna ;)
Kubou mi na podobnou otazku bylo odpovezeno tohle:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=29915#29915
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

.

Příspěvek od radluk »

:?
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:57, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Ma zkusenost je takova ze prvotni filtrace pres ten dvakrat prelozeny hadr staci na mnoho najetych kilometru jenz ti hrave na usporach zaplati vlozku palivoveho filtru, u ktere se samozrejme pocita s castejsimi vymenymi lhutami.

Na druhou stranu, pokud chces mit jistotu , dlouhe trasy (dovolena v zahranici) a pod.. a nebo cena filtru (napr. Bosch s predehrevem) volil bych nejspis jeste filtraci skrze dozy palivovych filtracnich vlozek tak jako to ma Peugeot, Fiat, a dalsi.
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

mimochodem taky by mne zajimala ta propustnost tech MJ4 :?
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:-D
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:57, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

radluk píše:
Radim205D píše:papirove patrony stoji celkem obe 100 kc / coz je mizerne v porovnani za origo Boschacke filtrovaci patrony
Vzdyt o tom jsem psal :D Filtrace napr. temi mj4 se vyplati pokud pouzivas drahsi filtr v aute.
Pokud ale pouzivas dozu na filtracni patrony(vlozky) jako sem to mel na sve 205tce jenz me jedna vysla na cca 80,- tak se nejake kejkle s mezifiltraci nevyplati a je to akorat prace navic.

Vyhodou u mj4 muze byt snad jen velikost prutocne plochy.
E91 N52B30 :)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“