Filtrovany, pouzity olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Zajimave cteni o filtracnich sačcích: http://www.ceskefiltry.cz/index.php?opt ... view&id=26
dalsi zajimave produkty tykajici se filtrace
http://www.filtration.cz/?view=products
http://www.filtration.cz/?view=products
filtr
http://cgi.ebay.de/Poel-Pflanzenoel-Auf ... dZViewItem
mozna by to mohlo pomoc
http://cgi.ebay.de/Komplette-Filteranla ... dZViewItem
a tady je komplet cela filtracka
mozna by to mohlo pomoc
http://cgi.ebay.de/Komplette-Filteranla ... dZViewItem
a tady je komplet cela filtracka
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
nojo dyk zikam ta nemcina ale tady je to snad komplet na furt
http://cgi.ebay.de/Komplette-Filteranla ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/Komplette-Filteranla ... dZViewItem
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24 led 2006, 16:55
- Bydliště: vysocina
Nevite nekdo kolik mikronu jsou schopny odfiltrovat naftove filtracni vlozky z LIAZU.
Pj4-jemna
Ph4-hruba
Ja pres to filtruji a nejsem si jist zda je to dostatecne.
Pak je jeste origo filtrace Fiat ktera to snad vychyta.Kolik mikronu zvladne filtr pro bosch.
Prece jen roto-bosch je narocnejsi nez radovy motorpal.
Pj4-jemna
Ph4-hruba
Ja pres to filtruji a nejsem si jist zda je to dostatecne.
Pak je jeste origo filtrace Fiat ktera to snad vychyta.Kolik mikronu zvladne filtr pro bosch.
Prece jen roto-bosch je narocnejsi nez radovy motorpal.
Fiat Tipo 1,9TD
Kubou mi na podobnou otazku bylo odpovezeno tohle:radluk píše:myslim ze oproti filtrovani pres ruzne tkaniny, je pouziti filtracnich vlozek do tech dvojtych filtru dostacujici, pokud to filtrujes pres Ph + Pj, tak to bude odfiltrovane dle me velmi kvalitne, pokud to jeste predtim prelejes pres nejakou hrubou tkaninu, tak ten Pj to zachyti definitivne, ja pouzivam Ph jako finalni filtr pred cerpadlem v aute a myslim ze to bude stacit co do filtrace jemnych casticjarda3tipo píše:Nevite nekdo kolik mikronu jsou schopny odfiltrovat naftove filtracni vlozky z LIAZU.
Pj4-jemna
Ph4-hruba
Ja pres to filtruji a nejsem si jist zda je to dostatecne.
Pak je jeste origo filtrace Fiat ktera to snad vychyta.Kolik mikronu zvladne filtr pro bosch.
Prece jen roto-bosch je narocnejsi nez radovy motorpal.
zkousel jsem hledat nejake data o techto vlozkach, ale nic jsem nenasel, kdyz jsem kupoval Ph4 , tak me tvrdil ze Pj4 nema, ze se nevyrabi, ze jen maximalne Ph4
ale jak rikam, dvojta filtrace pres Ph4 + Pj4 a jeste predtim nejaka textilie je vice nez prumerna
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=29915#29915
E91 N52B30
Ma zkusenost je takova ze prvotni filtrace pres ten dvakrat prelozeny hadr staci na mnoho najetych kilometru jenz ti hrave na usporach zaplati vlozku palivoveho filtru, u ktere se samozrejme pocita s castejsimi vymenymi lhutami.
Na druhou stranu, pokud chces mit jistotu , dlouhe trasy (dovolena v zahranici) a pod.. a nebo cena filtru (napr. Bosch s predehrevem) volil bych nejspis jeste filtraci skrze dozy palivovych filtracnich vlozek tak jako to ma Peugeot, Fiat, a dalsi.
Na druhou stranu, pokud chces mit jistotu , dlouhe trasy (dovolena v zahranici) a pod.. a nebo cena filtru (napr. Bosch s predehrevem) volil bych nejspis jeste filtraci skrze dozy palivovych filtracnich vlozek tak jako to ma Peugeot, Fiat, a dalsi.
E91 N52B30
radluk píše:Vzdyt o tom jsem psal Filtrace napr. temi mj4 se vyplati pokud pouzivas drahsi filtr v aute.Radim205D píše:papirove patrony stoji celkem obe 100 kc / coz je mizerne v porovnani za origo Boschacke filtrovaci patrony
Pokud ale pouzivas dozu na filtracni patrony(vlozky) jako sem to mel na sve 205tce jenz me jedna vysla na cca 80,- tak se nejake kejkle s mezifiltraci nevyplati a je to akorat prace navic.
Vyhodou u mj4 muze byt snad jen velikost prutocne plochy.
E91 N52B30