co taky jezdi autama

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

co taky jezdi autama

Příspěvek od syncon »

tohle napsal na forum autorevue.cz

marekg
Nováček
Zaslal: pá červenec 28, 2006 9:35 pm Předmět:



Zajímavé vysvětlení,dík.Nejlepší je diesel bez turba .Do otáček se mu vůbec nechce,pak zabere a po překročení 2500rpm,prudce zvadne,pak už jen řve. To jsou mé zkušenosti z Citronu Berlingo 1.9D,kterýho máme ve firmě.Jedu na dálnici co to dá-těch 130 ,přijde menší stoupání-okamžitě to klesne na 110,podřadím na čtverku-řev jako pra*se,skoro nic se neděje .Tak zkusím trojku,ze zvyku že fábka se docela svižně rozjede,zase nic,jen mám pocit,že z toho motoru pomalu začínají odpadávat jeho součásti.Když jedu těch 125,což je u toho auta na hranici akustické pohody,tak zrychluji na 130 po zpomalení z těch 125 ca3 minuty .

To byly zkušenosti jen tak na okraj,ale dokazuje to jedno:Diesel bez turba,to je zločin.






(wallbash) (wallbash) proste hnus (wallbash)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

hodně ujetý příspěvek :o
...kdysi jsem jel 1.9D od VW...sice to není žádná střela, ale že by po 2500 prudce klesal výkon, do kopce nejelo ani 110, apod...

spíš se nad těmi příspěvky bavím.... (LOL)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja mel 1,8D od Forda... Na dobrych 6 let me to z dieselu vylecilo nadobro. :)
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

U fordu je to klasika, ten diesly až do příchodu commonrailu neuměl...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12

Příspěvek od otas »

Fordem tam a vlakem zpět.I Comonrail je shit! (LOL)
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

otas píše:Fordem tam a vlakem zpět.I Comonrail je shit! (LOL)
Hehe tam mi rekni cim budes jezdit, kdyz nebudes chtit benzin? I VW prejde na CR ;)

Ale k tematu. I ma 1.7D se da drzet na 130 i vic. a do kopce to obcas i jede :D
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12

Příspěvek od otas »

Jenomže Comonrail u Fordu JE NĚKDE JINDE NEŽ TŘEBA BMW
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Jak říká kamoš, nejhořší auta jsou na F, Ford, Fiat a francouzký.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Huml píše:Jak říká kamoš, nejhořší auta jsou na F, Ford, Fiat a francouzký.
K tomu není co dodat.Trefa do černého. (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Přesně jak píše Huml- souhlas.
Uživatelský avatar
valis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 23 led 2006, 11:42
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od valis »

Huml: :-))))
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5464
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Huml píše:Jak říká kamoš, nejhořší auta jsou na F, Ford, Fiat a francouzký.
neco na tom bude ja mel fiat tipo 1,7diesla a to auto bylo tak lenive ze najsilnejsi rychlost byla 3 a na 5 v 100 uz sem radeji nepredizdel jedine plus byla spotreba dalo se stim jezdit za 5,5l
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

Ja mam 1.7 v dieselu teda na M ale ze by ten atmosferak nejel se neda rict jasny ze na VW Tdi to nema ani zdaleka je pravda ze do kopce to vadlo ale stacilo pootocit sroubkem (noteeth) ted je z toho mala cervena tatrofka ale maze to (LOL)
A k Fordu No cement tam se musej pouzit komponenty od VW aby fungoval treba Naftovy cerpadlo
pac Rotto jde do kytek kdyz uz prijizdite i k nejaky vesnicky benzine (rofl)
jinak dejte bacha na FOLKSWAGEN (LOL)
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS
Kubrt
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 03 srp 2006, 21:15
Bydliště: Východ

Příspěvek od Kubrt »

Jen to nepište do forďáckého fóra, páč to tam někteří nerozdejchají a ze vzteku ztřískají děcka a seřvou manželku (LOL) Kdyby nebyla dílna můj koníček, tak mého fiata prodám nepříteli ale takhle je to můj kamarád a opečovávám ho, i když němčouři říkají -FIAT -das ist Fehler Im Alle Teile (noteeth). Nesmysl!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Fiata jsem sice koupil manželce, ale nijak to nemění můj názor na auta na F, jinak tu průpovídku znám i v češtině, pokud to má stejnej význam(jelikož znalostí němčiny zrovna neoplývám), ale je to na FORD- Furt Opravovat Různé Díly.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“