Zavada vetrak chladenia 1 stupen skrat na kostru??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Příspěvek od Kendys_TDI »

Výměna ventilátoru chladiče po předešlém proměření napětí na jeho vstupu a výstupu. V tom elektromotoru se steče pár kontaktů dohromady a už je problém že to spíná pořád. Nebo je klimatizace prázdná a větrák se snaží dochladit něco, co tam fyzicky už ani není, to medium apod. A nebo si někdo udělal tajný spínač větráku, protože vařil často ... tudíž měl prasklou hlavu válců a touto ojebávkou se mu to podařilo skoro nepozorovaně prodat :D
a nebo někdo měnil chladič a netušil, kam s konektory a nebo mu začal téct chladič a voda natekla do toho spínače a už zlobí. A nebo rozbitý čidlo teploměru klimatizace, která se samovolně i v zimě spouští v režimu "AUTO" a tím pádem se automaticky rozbíhá sahara na chladiči.
Octavia 1 TDI AGR, GOLF IV 2.8 V6 4motion
a ještě je tu manželky Fóbia 1.4 16V BKY hatch (LOL)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Tebe ani Boh nerozumie. Rečí ako koza bobkov. (LOL) a to máš toľko skúseností... (Vzhľadom na iné témy kde si písal slohy )
Vetrak ide v kuse na prvý stupeň?
Uživatelský avatar
zeli
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 14 lis 2011, 22:04
Bydliště: Sýkořice

Příspěvek od zeli »

[/quote] zdravím podarilo sa Vám vyriešiť tento problém ?[/quote]

Jojo, nakonec ano, měl jsem totálně zoxidované kontatky ve velkem konektoru napravo co je pod baterkou, jakoby uplně pod tím plastovým kastlíkem co je v něm baterka. Tak jsem vše povyměnoval a makalo to správně. Ale už auto dávno nemám, tak nevím jestli to maká dodnes. :D
Octavia 4x4,1.9tdi, RS-look:)
Laco89
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 07 bře 2010, 09:12

Příspěvek od Laco89 »

Kontakty som prekontroloval sú ok , termispinac na chladiči som menil nepomohlo to , ešte ta riadiaca jednotka dochladzovania sú dva druhy jedna je s koncovkou k a druha je s koncovkou q , originál v aúte mám s koncovkou q , v predajni mi podľa vín dali jednotku s koncovkou k ale keď ju vymením tak ventilátory sa zapnú už pri prvej polohe kľúčika zapaľovanía, ta ktorá bola povodne v aute ventilátory sa zapli pri vypnutí kľúčika a idu až pokial neodpojim baterku
Martyxxxxx
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 09 črc 2020, 12:32
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Martyxxxxx »

U mě byl problém v uhnilým pinu 4 přímo v T14a.Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“