kodovanie vstrekovacov
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
kodovani se muze smazat treba pri flashovani / chipovani / jednotky pres diag zasuvku trpi na to treba renault 1.9dci edc16 , 1.6hdi edc16 , to same fordy atd.
nakodovat se musi ,protoze jinak auta jedou / nejedou / v nouzovem rezimu
a cim kodovat , nejlepe orig diag pro tu kterou znacku , protoze to jine vetsinou nezvladaji
nakodovat se musi ,protoze jinak auta jedou / nejedou / v nouzovem rezimu
a cim kodovat , nejlepe orig diag pro tu kterou znacku , protoze to jine vetsinou nezvladaji
Drag Power
konkrétna skúsenosť z audi Q7 V6 TDI CR,ostatné: mrte TOUAREGOV 1-vej a druhej generácie 3,0 TDI ,Audi 4,2 TDI CR ,tiguan 2,0 TDI ,to len pre vašu informáciuwojto33 píše:to by aj mna zaujimalopett píše:A ta vlastní zkušenost vychází z jakých aut? motorů ? systémů ?KARLIN80 píše:Ja netvrdím že ich kodovat netreba ,ale s vlastnej skúsenosti hovorím že rozdiel neuvidíte ani nebudete počuť a samozrejme ked mate s čím tak to spravit treba.
Kodování FORD
Lze i multidiagnostikou nakodovat vstřiky na Fordech? Např. Atal, Bosch KTS. Případně jakou než orig. diagnostikou to lze provést?
Re: Kodování FORD
s tymito co si spomenul to myslim pojdeT píše:Lze i multidiagnostikou nakodovat vstřiky na Fordech? Např. Atal, Bosch KTS. Případně jakou než orig. diagnostikou to lze provést?
Zdravím,
kódovaním vstřikovačů si výrobci vstřiků "ulehčují" práci. Jelikož se v novějších vstřikováních používá 5-6 vtřiků na cyklus ( při spotřebě 6 l na 100km a 4-6 otvorech trysky jeden vstřik je jen "obláček" paliva ) je velmi problematické udělat všechny vstřiky přesně stejné. Proto výrobce nový vstřik dá na testovací zařízení, zjistí toleranci přesnosti - to je kód vstřikovače a je to. Řídící jednotka je pak schopná tyto kódy vyhodnotit a přizpůsobit vstřikování. To samé se děje při opravě vstřiků v Diesel servisech. Opravý vstřik a musí ho dát otestovat aby určily toleranční skupinu. Není to nic jednoduchého prý to trvá až 30 min na mašině c výkoným počítačem.
Kódování je nutné až u novějších CR a když se neudělá je problém s chodem motoru a možnost pozdější havarie motoru.
Je zvláštní, že i poškozený tlumič torzních kmitů na řemenicich může způsobit prasknutí klikovky, ale to už je zase něco jiného.
Roman
kódovaním vstřikovačů si výrobci vstřiků "ulehčují" práci. Jelikož se v novějších vstřikováních používá 5-6 vtřiků na cyklus ( při spotřebě 6 l na 100km a 4-6 otvorech trysky jeden vstřik je jen "obláček" paliva ) je velmi problematické udělat všechny vstřiky přesně stejné. Proto výrobce nový vstřik dá na testovací zařízení, zjistí toleranci přesnosti - to je kód vstřikovače a je to. Řídící jednotka je pak schopná tyto kódy vyhodnotit a přizpůsobit vstřikování. To samé se děje při opravě vstřiků v Diesel servisech. Opravý vstřik a musí ho dát otestovat aby určily toleranční skupinu. Není to nic jednoduchého prý to trvá až 30 min na mašině c výkoným počítačem.
Kódování je nutné až u novějších CR a když se neudělá je problém s chodem motoru a možnost pozdější havarie motoru.
Je zvláštní, že i poškozený tlumič torzních kmitů na řemenicich může způsobit prasknutí klikovky, ale to už je zase něco jiného.
Roman