kodovanie vstrekovacov

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

presne tak treba ich nakodovat vzdy
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Ja netvrdím že ich kodovat netreba ,ale s vlastnej skúsenosti hovorím že rozdiel neuvidíte ani nebudete počuť a samozrejme ked mate s čím tak to spravit treba. :D :D :D
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

KARLIN80 píše:Ja netvrdím že ich kodovat netreba ,ale s vlastnej skúsenosti hovorím že rozdiel neuvidíte ani nebudete počuť a samozrejme ked mate s čím tak to spravit treba. :D :D :D
A ta vlastní zkušenost vychází z jakých aut? motorů ? systémů ? :)
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55

Příspěvek od wojto33 »

pett píše:
KARLIN80 píše:Ja netvrdím že ich kodovat netreba ,ale s vlastnej skúsenosti hovorím že rozdiel neuvidíte ani nebudete počuť a samozrejme ked mate s čím tak to spravit treba. :D :D :D
A ta vlastní zkušenost vychází z jakých aut? motorů ? systémů ? :)
to by aj mna zaujimalo
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

a kde jsou ty xisla vstrikovacu ? Nahore ?
Po vymene jednotky ,melo by se tam zadat ty vstikovace ? Auto jelo jeden den v poho,pak obcas nejede. Na volnobeh se zda ze motor nejede klidne.

Muze nenakodovani vstrikovacu mit vliv na ranni start ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

A na jaké auto se vlastně ptáš? jestli to co máš dole v popisu ,tak na to se kodování nevztahuje , jedná se o některé systémy Common Rail.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

kodovani se muze smazat treba pri flashovani / chipovani / jednotky pres diag zasuvku trpi na to treba renault 1.9dci edc16 , 1.6hdi edc16 , to same fordy atd.
nakodovat se musi ,protoze jinak auta jedou / nejedou / v nouzovem rezimu
a cim kodovat , nejlepe orig diag pro tu kterou znacku , protoze to jine vetsinou nezvladaji
Drag Power
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ten kod je zboku na vstreku takymi zvlastnimi cislamy nieco ako rymske cisla alebo tak nejak aspon u alfy to tak bolo
rami
Aktivista
Příspěvky: 1619
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

pett píše:A na jaké auto se vlastně ptáš? jestli to co máš dole v popisu ,tak na to se kodování nevztahuje , jedná se o některé systémy Common Rail.



sorac,opomnel jsem. Je to na NIssan Interstar - cili skoro Reanault Master - r.v.2006.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

wojto33 píše:
pett píše:
KARLIN80 píše:Ja netvrdím že ich kodovat netreba ,ale s vlastnej skúsenosti hovorím že rozdiel neuvidíte ani nebudete počuť a samozrejme ked mate s čím tak to spravit treba. :D :D :D
A ta vlastní zkušenost vychází z jakých aut? motorů ? systémů ? :)
to by aj mna zaujimalo
konkrétna skúsenosť z audi Q7 V6 TDI CR,ostatné: mrte TOUAREGOV 1-vej a druhej generácie 3,0 TDI ,Audi 4,2 TDI CR ,tiguan 2,0 TDI ,to len pre vašu informáciu :)
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55

Příspěvek od wojto33 »

ale myslim ze vsetky CR vstrekovace kodovat netreba ..ci treba??
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 532
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Bydliště: Sk

Příspěvek od mirec »

myslím ze vsetky CR vstrekovace kódovat netreba. A ak treba tak podla mna, na kódovanie sú najmenej citlivé Bosch okrem piezo.
T
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 06 lis 2008, 12:32

Kodování FORD

Příspěvek od T »

Lze i multidiagnostikou nakodovat vstřiky na Fordech? Např. Atal, Bosch KTS. Případně jakou než orig. diagnostikou to lze provést?
wojto33
Přispěvovatel
Příspěvky: 661
Registrován: 13 kvě 2007, 21:55

Re: Kodování FORD

Příspěvek od wojto33 »

T píše:Lze i multidiagnostikou nakodovat vstřiky na Fordech? Např. Atal, Bosch KTS. Případně jakou než orig. diagnostikou to lze provést?
s tymito co si spomenul to myslim pojde
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 26 led 2006, 08:23

Příspěvek od roman »

Zdravím,
kódovaním vstřikovačů si výrobci vstřiků "ulehčují" práci. Jelikož se v novějších vstřikováních používá 5-6 vtřiků na cyklus ( při spotřebě 6 l na 100km a 4-6 otvorech trysky jeden vstřik je jen "obláček" paliva ) je velmi problematické udělat všechny vstřiky přesně stejné. Proto výrobce nový vstřik dá na testovací zařízení, zjistí toleranci přesnosti - to je kód vstřikovače a je to. Řídící jednotka je pak schopná tyto kódy vyhodnotit a přizpůsobit vstřikování. To samé se děje při opravě vstřiků v Diesel servisech. Opravý vstřik a musí ho dát otestovat aby určily toleranční skupinu. Není to nic jednoduchého prý to trvá až 30 min na mašině c výkoným počítačem.
Kódování je nutné až u novějších CR a když se neudělá je problém s chodem motoru a možnost pozdější havarie motoru.
Je zvláštní, že i poškozený tlumič torzních kmitů na řemenicich může způsobit prasknutí klikovky, ale to už je zase něco jiného.

Roman
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“