NEJLEVNĚJŠI TEPELNY VYMĚNIK
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
NEJLEVNĚJŠI TEPELNY VYMĚNIK
PROOSIM VŠECHNY PRITOMNE KDE BYCH KOUPIL NEJAKY LEVNY TEPELNY VYMĚNIK NEBO JAK HO VYROBIT POPŘ. AMATERSKY VYROBCE DIK.
Re: NEJLEVNĚJŠI TEPELNY VYMĚNIK
A na aky ucel by si to chcel pouzit?hoda píše:PROOSIM VŠECHNY PRITOMNE KDE BYCH KOUPIL NEJAKY LEVNY TEPELNY VYMĚNIK NEBO JAK HO VYROBIT POPŘ. AMATERSKY VYROBCE DIK.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Minuly tyzden som na svojom aute objavil chladic motoroveho oleja. Je to taky nie velky plechovy valec, asi nasrubovany na blok motora a na opacnom konci valca je zase nasrubovany filter motoroveho oleja. Do toho valca vstupuju dve hadice z chladiaceho okruhu motora. Nebol by takyto chladic pouzitelny (pripadne aj s tym filtrom) na (ciastocny) ohrev paliva?
Dokonca Croma s 2,5l motorom ma tento chladic ovela vacsi. Taka Croma ma este naviac predohrev paliva vyrieseny dalsim vymennikom tepla (voda - palivo) dokonca so zabudovanym regulatorom teploty paliva. Ja na svojej Crome mam original elektricky predohrev paliva, ktory sa zapina bimetalom v zavislosti od teploty paliva.
Vrakoviska sa hemzia Cromami, tak hor sa na lacne diely
Dokonca Croma s 2,5l motorom ma tento chladic ovela vacsi. Taka Croma ma este naviac predohrev paliva vyrieseny dalsim vymennikom tepla (voda - palivo) dokonca so zabudovanym regulatorom teploty paliva. Ja na svojej Crome mam original elektricky predohrev paliva, ktory sa zapina bimetalom v zavislosti od teploty paliva.
Vrakoviska sa hemzia Cromami, tak hor sa na lacne diely
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Minuly tyzden som na svojom aute objavil chladic motoroveho oleja. Je to taky nie velky plechovy valec, asi nasrubovany na blok motora a na opacnom konci valca je zase nasrubovany filter motoroveho oleja. Do toho valca vstupuju dve hadice z chladiaceho okruhu motora. Nebol by takyto chladic pouzitelny (pripadne aj s tym filtrom) na (ciastocny) ohrev paliva?
Dokonca Croma s 2,5l motorom ma tento chladic ovela vacsi. Taka Croma ma este naviac predohrev paliva vyrieseny dalsim vymennikom tepla (voda - palivo) dokonca so zabudovanym regulatorom teploty paliva. Ja na svojej Crome mam original elektricky predohrev paliva, ktory sa zapina bimetalom v zavislosti od teploty paliva.
Vrakoviska sa hemzia Cromami, tak hor sa na lacne diely
Dokonca Croma s 2,5l motorom ma tento chladic ovela vacsi. Taka Croma ma este naviac predohrev paliva vyrieseny dalsim vymennikom tepla (voda - palivo) dokonca so zabudovanym regulatorom teploty paliva. Ja na svojej Crome mam original elektricky predohrev paliva, ktory sa zapina bimetalom v zavislosti od teploty paliva.
Vrakoviska sa hemzia Cromami, tak hor sa na lacne diely
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Re: ,
Ja bych to poresil redukci ktera se pouziva napr. u nekterych starsich modelu BMW mezi olejovym filtrem a blokem motoru. Je potreba ale upravit termostat ktery olej do puvodniho chladice poustel az po zahrati motoru a mozna taky prutokovou trubku na kterou se sroubuje filtr (nemusi pasovat zavity).Nebo primo vyrobenyradluk píše:moje rec, tady ziskane zkusenosti a nakoupene dily na starsim aute co mam, bych chtel pak vyuzit v dalsim aute pozdeji, takze vymenik je rentabilni investice , vymenik ti muze vydrzet dalsich 10 let klidne
hele, premyslel nekdo o tom, prohnat olej klasickym vymenikem nerezovym ?. Misto vody olej motorovy?. Jen by musel byt dimenzovany na takovy tlak kapaliny
kolik muze stat tak na vrakaci bezna hlavice s pumpickou ( pripadne bez ni ) na palivovy filtr ( bosch ) ?, dal bych za to maximalne tak 2kila.
viz: http://www.engitec.wz.cz/prodej.html Spatny taky nemusi byt vymenik chlazeni motoroveho oleje jenz pouziva u nekterych svych modelu VW, je taky umisten mezi filtrem motoroveho oleje a blokem. Nevim vsak jak to je s jeho vykonem a jestli by pro ohrev RO stacil
E91 N52B30