NEJLEVNĚJŠI TEPELNY VYMĚNIK

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

hoda
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 31 črc 2006, 11:44
Bydliště: moravskoslesky

NEJLEVNĚJŠI TEPELNY VYMĚNIK

Příspěvek od hoda »

PROOSIM VŠECHNY PRITOMNE KDE BYCH KOUPIL NEJAKY LEVNY TEPELNY VYMĚNIK NEBO JAK HO VYROBIT POPŘ. AMATERSKY VYROBCE DIK.
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Re: NEJLEVNĚJŠI TEPELNY VYMĚNIK

Příspěvek od Csala »

hoda píše:PROOSIM VŠECHNY PRITOMNE KDE BYCH KOUPIL NEJAKY LEVNY TEPELNY VYMĚNIK NEBO JAK HO VYROBIT POPŘ. AMATERSKY VYROBCE DIK.
A na aky ucel by si to chcel pouzit?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

,

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:45, celkem upraveno 1 x.
paty
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 23 led 2006, 19:15
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od paty »

raději kup opravdu domací vyrobek možná bude učiny ale neuměrně velky
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS (LOL)
FIAT 850
AVIA 21N
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

:o :o :o
E91 N52B30 :)
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Minuly tyzden som na svojom aute objavil chladic motoroveho oleja. Je to taky nie velky plechovy valec, asi nasrubovany na blok motora a na opacnom konci valca je zase nasrubovany filter motoroveho oleja. Do toho valca vstupuju dve hadice z chladiaceho okruhu motora. Nebol by takyto chladic pouzitelny (pripadne aj s tym filtrom) na (ciastocny) ohrev paliva?
Dokonca Croma s 2,5l motorom ma tento chladic ovela vacsi. Taka Croma ma este naviac predohrev paliva vyrieseny dalsim vymennikom tepla (voda - palivo) dokonca so zabudovanym regulatorom teploty paliva. Ja na svojej Crome mam original elektricky predohrev paliva, ktory sa zapina bimetalom v zavislosti od teploty paliva.
Vrakoviska sa hemzia Cromami, tak hor sa na lacne diely :D
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

2 Scala
Neni to spis ohrivac oleje?Chladice oleje byvaji chlazene vzduchem.
Jinak muj nazor je, ze na vymeniku se nema setrit, lze jej pouzit pro treba dalsi auto.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Minuly tyzden som na svojom aute objavil chladic motoroveho oleja. Je to taky nie velky plechovy valec, asi nasrubovany na blok motora a na opacnom konci valca je zase nasrubovany filter motoroveho oleja. Do toho valca vstupuju dve hadice z chladiaceho okruhu motora. Nebol by takyto chladic pouzitelny (pripadne aj s tym filtrom) na (ciastocny) ohrev paliva?
Dokonca Croma s 2,5l motorom ma tento chladic ovela vacsi. Taka Croma ma este naviac predohrev paliva vyrieseny dalsim vymennikom tepla (voda - palivo) dokonca so zabudovanym regulatorom teploty paliva. Ja na svojej Crome mam original elektricky predohrev paliva, ktory sa zapina bimetalom v zavislosti od teploty paliva.
Vrakoviska sa hemzia Cromami, tak hor sa na lacne diely :D
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

,

Příspěvek od radluk »

:?
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:45, celkem upraveno 1 x.
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

myslis ze olej ma vetsi teplotu nez z voda?
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

olej má větší teplotu než voda určitě, řek bych i klíďo 120°C. JInáč ty výměníky od Secespolu snesou tlak docela velkej, mam dojem, že na nich bylo napsáno asi 6 atmosfér
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

.

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:45, celkem upraveno 1 x.
Romikk
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04 bře 2006, 20:49
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od Romikk »

Takže který výměník doporučit na Patrol 2.8 TD ? Dám na reference........
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Re: ,

Příspěvek od Radim205D »

radluk píše:moje rec, tady ziskane zkusenosti a nakoupene dily na starsim aute co mam, bych chtel pak vyuzit v dalsim aute pozdeji, takze vymenik je rentabilni investice (noteeth) , vymenik ti muze vydrzet dalsich 10 let klidne (noteeth)

hele, premyslel nekdo o tom, prohnat olej klasickym vymenikem nerezovym ?. Misto vody olej motorovy?. Jen by musel byt dimenzovany na takovy tlak kapaliny (noteeth)

kolik muze stat tak na vrakaci bezna hlavice s pumpickou ( pripadne bez ni ) na palivovy filtr ( bosch ) ?, dal bych za to maximalne tak 2kila. :?
Ja bych to poresil redukci ktera se pouziva napr. u nekterych starsich modelu BMW mezi olejovym filtrem a blokem motoru. Je potreba ale upravit termostat ktery olej do puvodniho chladice poustel az po zahrati motoru a mozna taky prutokovou trubku na kterou se sroubuje filtr (nemusi pasovat zavity).Nebo primo vyrobeny
viz: http://www.engitec.wz.cz/prodej.html Spatny taky nemusi byt vymenik chlazeni motoroveho oleje jenz pouziva u nekterych svych modelu VW, je taky umisten mezi filtrem motoroveho oleje a blokem. Nevim vsak jak to je s jeho vykonem a jestli by pro ohrev RO stacil
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

,

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 09:45, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“