NEJLEVNĚJŠI TEPELNY VYMĚNIK

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Přidávám dva obrázky mého ohřevu filtru pro inspiraci .. :)

Obrázek

Obrázek
E91 N52B30 :)
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

mě tak napadlo nevim jestli se to tady uz probiralo udelat vymenik primo na vyfuk myslenku uz mam jak by to mohlo byt jen to udelat snad behem 2 tydnu to dopadne tak se pak snad s uspechem pochlubim :-)
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

Tak si nejdříve přečti téma Turboohřev.
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

vim vim uz nejaky ten cas na tomhle foru jsem :-)
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51

Příspěvek od Nalim »

Jaky vymenik by jste mi doporucil na TDi VW golf 66kw...se mi cenove zamlouva ten za 2023kč od europeana,ale nevim jestli to neni moc 4kw na ohrev....
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

(LOL)
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:52, celkem upraveno 2 x.
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51

Příspěvek od Nalim »

A nevis jaka je cenovka?
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33

cenovka?

Příspěvek od no-fosil »

Nalim píše:A nevis jaka je cenovka?
hehe koukam ze za ten 20 deskovy uz jenom
1646,- plus DPH
to neni spatny

http://automotive.europecon.net/cs/konv ... -kw-3.html
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Nalim
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Registrován: 28 led 2006, 18:51

Příspěvek od Nalim »

Ale ten neni ten co psal Radluk...prave,ze uvazuji o tomhle.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

nalim:
ten LA22 - 20 neni zrovna nejlevnejsi, ale zalezi na tobe kolik do toho chces vrazit,v ceniku maji 2960 kc, parametry - http://www.secespol.cz/Catlists/Lline/LA22.pdf
Uživatelský avatar
SLÁDEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 led 2007, 19:50

Příspěvek od SLÁDEK »

Ahoj,
napíšu sem několik, mezi sebou příliš nesouvisejících, postřehů, tak se na mě nezlobte, že plácám páté přes deváté. Ale vše se týká výměníků tepla.

Nalime, myslím, že ZDENDA má jenom jeden desetideskáč a fuguje mu dobře, ale v zimě by to mohlo být lepší.

Já se chystám koupit dva desetideskáče po 1000,-

Zapojím to podle tohoto schématu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
jen teda váhám, jestli nemám jako "výměník 1" použít raději ten dvacetideskáč za 2000,-

Oba tyhle výměníky prodávají na eurpeconu a velikostně odpovídají typu LA14 od secespolu.

Ten hliníkovej co prodávaj za 2400 (mimochodem je to chladič oleje, nebo čeho z Audi A8) je daleko menší než ty nerezový (je tak malej, až je směšnej v porovnání s ostatními díly přestavby) a pokud se podíváš po internetu lidi používají i jenom tenhle bez dalšího ohřevu (je teda pravda, že hliník má lepší tepelnou vodivost než nerez)

Typ LA22 má větší délku, jak píše RADLUK - můžeš mít větší problémy s umístěním.
Nezapomeň na to, že aby se výměník dobře sám odvzdušňoval měl by být pokud možno namontován na výšku.

Na výkonu motoru, pokud se bavíme o osobácích, až tak moc nezáleží - všechny berou okolo 6-7litrů, takže se ohřívá ve všech autech podobné množství oleje.

Aby měl výměník výkon musí být zapojem jako protiproud!
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“