PROBLEM S 320 CDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
PROBLEM S 320 CDI
Prosím o pomoc. S320 CDI krátce po nastartování jede auto normálně a pak přestane táhnout, nekdy netáhne vubec, nekdy stačí šlapnout dvakrát na plyn a pak jede "skoro" normálně. (čerpadlo,vstřiky,váha,podtlaky vše v pořádku). Díkes moc za všechny rady.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
chtelo by to zmerit tlak v railu za jizdy kdyz to blbne, ja jsem mel asi pred rokem na mem aute problem /s320cdi/, ze mi pri dojezdu ke krizovatce auto chcipalo v zatezi vse ok , pri mereni jsem zjistil ze mi kolisa tlak v railu pri poklesu pod 200baru jednotka motor vypina / klesalo mi to az na 60 bar / vycistil jsem ventil co ridi tlak do paliva jsem nalil fuel cleaner / retech / a od te doby mam pokoj
p.s. zacalo mi to delat kdyz si auto pujcil jeden kamos a vyjezdil uplne vsechnu naftu z nadrze tak to asi nacuclo nejakej svinec z nadrze
p.s. zacalo mi to delat kdyz si auto pujcil jeden kamos a vyjezdil uplne vsechnu naftu z nadrze tak to asi nacuclo nejakej svinec z nadrze
Drag Power
Chlapy, předem díkes za všechny rady.Auto dlouho nestálo jezdím každý den.Nevím jestli měřily tlak na liště atd.. ale předpokládám že v těch origo servisech nejsou uplně blbí a vyzkošely to. Auto po nastartování jede cca 1km uplně normálně a pak budto spadne do nouzáku, nebo jede bez turba,nebo začne kouřit a nebo jede celkem slušně ale musím šlápnout dvakrát na plyn,když šlapnu jenom jednou tak začne kouřit a pak se po cca 3vteřinách rozjede.
to jsem měl na mysli odchází dost častochiptuning píše:chtelo by to zmerit tlak v railu za jizdy kdyz to blbne, ja jsem mel asi pred rokem na mem aute problem /s320cdi/, ze mi pri dojezdu ke krizovatce auto chcipalo v zatezi vse ok , pri mereni jsem zjistil ze mi kolisa tlak v railu pri poklesu pod 200baru jednotka motor vypina / klesalo mi to az na 60 bar / vycistil jsem ventil co ridi tlak do paliva jsem nalil fuel cleaner / retech / a od te doby mam pokoj
p.s. zacalo mi to delat kdyz si auto pujcil jeden kamos a vyjezdil uplne vsechnu naftu z nadrze tak to asi nacuclo nejakej svinec z nadrze
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
v mercedesu v budějicích na to nepřišly ani za 2 měsíce....tomes píše:Chlapy, předem díkes za všechny rady.Auto dlouho nestálo jezdím každý den.Nevím jestli měřily tlak na liště atd.. ale předpokládám že v těch origo servisech nejsou uplně blbí a vyzkošely to. Auto po nastartování jede cca 1km uplně normálně a pak budto spadne do nouzáku, nebo jede bez turba,nebo začne kouřit a nebo jede celkem slušně ale musím šlápnout dvakrát na plyn,když šlapnu jenom jednou tak začne kouřit a pak se po cca 3vteřinách rozjede.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 03 led 2009, 22:44
- Bydliště: Libčice n. Vltavou