PROBLEM S 320 CDI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tomes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 21 led 2009, 19:15
Bydliště: PRAHA

PROBLEM S 320 CDI

Příspěvek od tomes »

Prosím o pomoc. S320 CDI krátce po nastartování jede auto normálně a pak přestane táhnout, nekdy netáhne vubec, nekdy stačí šlapnout dvakrát na plyn a pak jede "skoro" normálně. (čerpadlo,vstřiky,váha,podtlaky vše v pořádku). Díkes moc za všechny rady.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

a co diag?? když to projedeš a změřís hodnoty tlaků turba, váhy, tlaku na liště tak všechno dobrý??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
tomes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 21 led 2009, 19:15
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od tomes »

Diag. nic nepíše všechno je prej v pořádku, ani v M3000 ani u žižáka nic nezjistily :-(
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jo ale to nestačí jen přečíst závady.. když to nejede tak to za jízdy musí něco ukázat.. tlak turba, váha, tlak na liště. škoda, že mercedes nemá v měřenej hodnotách podávací tlak.. ale to mechanické podávací čerpadlo bývá spolehlivé.. co regulace turba??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nestálo to někde dlouho? myslím měsíc a dýl...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

chtelo by to zmerit tlak v railu za jizdy kdyz to blbne, ja jsem mel asi pred rokem na mem aute problem /s320cdi/, ze mi pri dojezdu ke krizovatce auto chcipalo v zatezi vse ok , pri mereni jsem zjistil ze mi kolisa tlak v railu pri poklesu pod 200baru jednotka motor vypina / klesalo mi to az na 60 bar / vycistil jsem ventil co ridi tlak do paliva jsem nalil fuel cleaner / retech / a od te doby mam pokoj
p.s. zacalo mi to delat kdyz si auto pujcil jeden kamos a vyjezdil uplne vsechnu naftu z nadrze tak to asi nacuclo nejakej svinec z nadrze
Drag Power
tomes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 21 led 2009, 19:15
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od tomes »

Chlapy, předem díkes za všechny rady.Auto dlouho nestálo jezdím každý den.Nevím jestli měřily tlak na liště atd.. ale předpokládám že v těch origo servisech nejsou uplně blbí a vyzkošely to. Auto po nastartování jede cca 1km uplně normálně a pak budto spadne do nouzáku, nebo jede bez turba,nebo začne kouřit a nebo jede celkem slušně ale musím šlápnout dvakrát na plyn,když šlapnu jenom jednou tak začne kouřit a pak se po cca 3vteřinách rozjede.
tomes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 21 led 2009, 19:15
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od tomes »

Mužem mi prosím tě napsat kde je ten ventil co řídí ten tlak?Jedná se také o S320 CDI 145KW díkes moc. Tomáš
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

chiptuning píše:chtelo by to zmerit tlak v railu za jizdy kdyz to blbne, ja jsem mel asi pred rokem na mem aute problem /s320cdi/, ze mi pri dojezdu ke krizovatce auto chcipalo v zatezi vse ok , pri mereni jsem zjistil ze mi kolisa tlak v railu pri poklesu pod 200baru jednotka motor vypina / klesalo mi to az na 60 bar / vycistil jsem ventil co ridi tlak do paliva jsem nalil fuel cleaner / retech / a od te doby mam pokoj
p.s. zacalo mi to delat kdyz si auto pujcil jeden kamos a vyjezdil uplne vsechnu naftu z nadrze tak to asi nacuclo nejakej svinec z nadrze
to jsem měl na mysli odchází dost často ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tomes píše:Chlapy, předem díkes za všechny rady.Auto dlouho nestálo jezdím každý den.Nevím jestli měřily tlak na liště atd.. ale předpokládám že v těch origo servisech nejsou uplně blbí a vyzkošely to. Auto po nastartování jede cca 1km uplně normálně a pak budto spadne do nouzáku, nebo jede bez turba,nebo začne kouřit a nebo jede celkem slušně ale musím šlápnout dvakrát na plyn,když šlapnu jenom jednou tak začne kouřit a pak se po cca 3vteřinách rozjede.
v mercedesu v budějicích na to nepřišly ani za 2 měsíce....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tomes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 21 led 2009, 19:15
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od tomes »

Kterej to ale je?
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

je na konci toho railu.. regulátor zlobí dost.. ale to by odhalili kdyby měříly v tom problému tlak na liště.. tak bud se na to vybodli nebo nevím..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
tomes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 21 led 2009, 19:15
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od tomes »

Díkes moc,kouknu na nej a skusím ho vyčistit.
ducatisport
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 03 led 2009, 22:44
Bydliště: Libčice n. Vltavou

Příspěvek od ducatisport »

No u žižáka nemaj nikoho,kdo by uměl s stardiag.Jak tak čtu jsi asi z Prahy.Ozvi se na SZ.
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“