Stránka 1 z 1

PROBLEM S 320 CDI

Napsal: 21 led 2009, 19:33
od tomes
Prosím o pomoc. S320 CDI krátce po nastartování jede auto normálně a pak přestane táhnout, nekdy netáhne vubec, nekdy stačí šlapnout dvakrát na plyn a pak jede "skoro" normálně. (čerpadlo,vstřiky,váha,podtlaky vše v pořádku). Díkes moc za všechny rady.

Napsal: 24 led 2009, 15:38
od go.vojta
a co diag?? když to projedeš a změřís hodnoty tlaků turba, váhy, tlaku na liště tak všechno dobrý??

Napsal: 24 led 2009, 23:11
od tomes
Diag. nic nepíše všechno je prej v pořádku, ani v M3000 ani u žižáka nic nezjistily :-(

Napsal: 25 led 2009, 12:52
od go.vojta
jo ale to nestačí jen přečíst závady.. když to nejede tak to za jízdy musí něco ukázat.. tlak turba, váha, tlak na liště. škoda, že mercedes nemá v měřenej hodnotách podávací tlak.. ale to mechanické podávací čerpadlo bývá spolehlivé.. co regulace turba??

Napsal: 25 led 2009, 12:54
od Ladas
nestálo to někde dlouho? myslím měsíc a dýl...

Napsal: 25 led 2009, 13:06
od chiptuning
chtelo by to zmerit tlak v railu za jizdy kdyz to blbne, ja jsem mel asi pred rokem na mem aute problem /s320cdi/, ze mi pri dojezdu ke krizovatce auto chcipalo v zatezi vse ok , pri mereni jsem zjistil ze mi kolisa tlak v railu pri poklesu pod 200baru jednotka motor vypina / klesalo mi to az na 60 bar / vycistil jsem ventil co ridi tlak do paliva jsem nalil fuel cleaner / retech / a od te doby mam pokoj
p.s. zacalo mi to delat kdyz si auto pujcil jeden kamos a vyjezdil uplne vsechnu naftu z nadrze tak to asi nacuclo nejakej svinec z nadrze

Napsal: 25 led 2009, 16:30
od tomes
Chlapy, předem díkes za všechny rady.Auto dlouho nestálo jezdím každý den.Nevím jestli měřily tlak na liště atd.. ale předpokládám že v těch origo servisech nejsou uplně blbí a vyzkošely to. Auto po nastartování jede cca 1km uplně normálně a pak budto spadne do nouzáku, nebo jede bez turba,nebo začne kouřit a nebo jede celkem slušně ale musím šlápnout dvakrát na plyn,když šlapnu jenom jednou tak začne kouřit a pak se po cca 3vteřinách rozjede.

Napsal: 25 led 2009, 16:37
od tomes
Mužem mi prosím tě napsat kde je ten ventil co řídí ten tlak?Jedná se také o S320 CDI 145KW díkes moc. Tomáš

Napsal: 25 led 2009, 19:02
od Ladas
chiptuning píše:chtelo by to zmerit tlak v railu za jizdy kdyz to blbne, ja jsem mel asi pred rokem na mem aute problem /s320cdi/, ze mi pri dojezdu ke krizovatce auto chcipalo v zatezi vse ok , pri mereni jsem zjistil ze mi kolisa tlak v railu pri poklesu pod 200baru jednotka motor vypina / klesalo mi to az na 60 bar / vycistil jsem ventil co ridi tlak do paliva jsem nalil fuel cleaner / retech / a od te doby mam pokoj
p.s. zacalo mi to delat kdyz si auto pujcil jeden kamos a vyjezdil uplne vsechnu naftu z nadrze tak to asi nacuclo nejakej svinec z nadrze
to jsem měl na mysli odchází dost často ;)

Napsal: 25 led 2009, 19:03
od Ladas
tomes píše:Chlapy, předem díkes za všechny rady.Auto dlouho nestálo jezdím každý den.Nevím jestli měřily tlak na liště atd.. ale předpokládám že v těch origo servisech nejsou uplně blbí a vyzkošely to. Auto po nastartování jede cca 1km uplně normálně a pak budto spadne do nouzáku, nebo jede bez turba,nebo začne kouřit a nebo jede celkem slušně ale musím šlápnout dvakrát na plyn,když šlapnu jenom jednou tak začne kouřit a pak se po cca 3vteřinách rozjede.
v mercedesu v budějicích na to nepřišly ani za 2 měsíce....

Napsal: 25 led 2009, 19:05
od tomes
Kterej to ale je?

Napsal: 25 led 2009, 23:52
od go.vojta
je na konci toho railu.. regulátor zlobí dost.. ale to by odhalili kdyby měříly v tom problému tlak na liště.. tak bud se na to vybodli nebo nevím..

Napsal: 26 led 2009, 09:45
od tomes
Díkes moc,kouknu na nej a skusím ho vyčistit.

Napsal: 26 led 2009, 23:32
od ducatisport
No u žižáka nemaj nikoho,kdo by uměl s stardiag.Jak tak čtu jsi asi z Prahy.Ozvi se na SZ.