autofolie - tonování skel... zkušenosti se značkami
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 21 lis 2008, 11:23
- Bydliště: Ústí nad Orlicí, Kostelec nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
autofolie - tonování skel... zkušenosti se značkami
Vím že to tak úplně nepatří sem, kde se řeší motory a věci ohledně nich, lae je tu spousta fundovaných lidí a lidí se zkušenostma proto mi to nedá nezeptat se
zajímaly by mě osobní zkušenosti se značkami folií
zajímají mě reference na BRUXAFOL, 3M, SUNTEK, LUMAR, JOHNSON, A POKOVENI
Prozatimní zkušenosti z jednodeního pátrání a telefonování po firmách v Pardubicko-Hradeckým kraji říkají že BRUX je ferrari mezi foliema, SunTEK a 3M jsou provar
takže se ptám VAS uživatelu....
popřípadě zkušenosti s lidmi z pardubicko-hradecka co vám to dělali
a vaše mímění o ceně 5000,- s atestem od bruxafol a 2500-3000 suntech a 3M
Díky
zajímaly by mě osobní zkušenosti se značkami folií
zajímají mě reference na BRUXAFOL, 3M, SUNTEK, LUMAR, JOHNSON, A POKOVENI
Prozatimní zkušenosti z jednodeního pátrání a telefonování po firmách v Pardubicko-Hradeckým kraji říkají že BRUX je ferrari mezi foliema, SunTEK a 3M jsou provar
takže se ptám VAS uživatelu....
popřípadě zkušenosti s lidmi z pardubicko-hradecka co vám to dělali
a vaše mímění o ceně 5000,- s atestem od bruxafol a 2500-3000 suntech a 3M
Díky
OOOO AUDI OOOO
A3
1,9 TDI PD 96KW
6-kvalt
A3
1,9 TDI PD 96KW
6-kvalt
kontaktu uživatele Bóďa myslím si že ti dá osvětu
já mám školení bruxxafol ale už to nedělám 


Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kamarád má pokoveno a s foliema se to nedá srovnat
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 21 lis 2008, 11:23
- Bydliště: Ústí nad Orlicí, Kostelec nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Hoj chlapeMirekX píše:kamarád má pokoveno a s foliema se to nedá srovnat

v čem je takovej rozdíl? V čem to nejde srovnat?
Pokovení mě vyjde všeho všude na 6 000,- u http://www.skla.cz/technology.php
a folie od Bruxafol na 5 000,- ... sunteky seženu do 3 000,- tak ce celkem rozhoduju

OOOO AUDI OOOO
A3
1,9 TDI PD 96KW
6-kvalt
A3
1,9 TDI PD 96KW
6-kvalt
K tomuhle se přidám taky a moje zkušenosti jsou opačné. Ne že bych od nich nakupoval ve velkom, ale mam garážový vrata který stály 60tis a je na nich folie 3M za 20tis. Dva měsíce po montáži se začali dělat bubliny a odlupovat se. Firma to řešila kompletní výměnou celých vrat a situace se opakovala. Momentálně mam již 3tí vrata a je na nich údajně nějaká čínská folie a už rok drží (ťuk, ťuk, ťuk). Tento případ se stal souběžně na čtyrech vratech který jsem objednával ještě pro kamarády co taky stavěli, kvůli ceně.otapa píše:S foliema zkušenost nemám - mám jen zkušenost se značkou 3M - co jsem kdykoli od nich koupil - všechno fungovalo bezvadně!!
dobrej dotaz, taky by mě zajímalo co zvolit:-) chci bejt taky mafián
i pardubice hradec se mi hodí

i pardubice hradec se mi hodí

1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
pokoveni ma taky svoje nevyhody , jednak se po relativne kratke dobe vydrou cary na sklech od bordelu ktery zustava na liste vespod / sametce / jak stahujes a zaviras okna a druha chyba je , ze kdyz si to nahodou rozmyslis tak musis koupit vsechny skla nove u folie ji staci strhnout a umejt skloMirekX píše:kamarád má pokoveno a s foliema se to nedá srovnat
Drag Power
ale folie ti zrcadlo neudělá ne? a pokovení jo?? ted nvmchiptuning píše:pokoveni ma taky svoje nevyhody , jednak se po relativne kratke dobe vydrou cary na sklech od bordelu ktery zustava na liste vespod / sametce / jak stahujes a zaviras okna a druha chyba je , ze kdyz si to nahodou rozmyslis tak musis koupit vsechny skla nove u folie ji staci strhnout a umejt skloMirekX píše:kamarád má pokoveno a s foliema se to nedá srovnat

1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
přijde mi, že u pokovených oken (teda co jsem zatím viděl) když zvenku nevidím dovnitř, tak zevnitř celkem pěkně vidím ven. U folií je to i vevnitř hrozně tmavý. Já mám na sharanu folii (koupil jsem to tak) na zadních dveřích a kufru dost tmavou (zvenku nejni dovnitř vidět) od stahování oken nic, žádný poškození (najeto 300 tis, 7let starý) ale stačí, aby jste naložili kufr po střechu na dovolenou a jak se tam klepe o sklo zip od spacáku nebo nedejbože hůlka od lyží, tak je tam díra...
jinak drží, bubliny nejsou, coje to za výrobek nevim. No a couvání v noci třeba s vlekem je taky parádička, ale zvykl jsem si...

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Já mám nejraději Johnson, ale nic nezaostává. 
Každý upřednostňuje svojí značku, ale pokud to není China, je téměř vše na stejné úrovni ( 3M, Lumar, Suntek... ).
Kolikrát rozbalíš krabici a uvnitř tubusu je jeden výrobce, od kterého to ostatní překupují a dávají do svých obalů.
Spíš bych se rozhodoval, kde si to necháš udělat ( kvalita provedení ).
Jedinou výhodu v pokovení vidím v dokonalosti provedení, díky bezprašnému prostředí.
Ale také ho lze poškrábat, dokáže ho narušit i upocená hlava na skle
( jakékoliv poškození zrcadlové vrstvy je zvenku znatelnější, než u tmavé fólie ).
Hodí se jen k pár metalickým lakům- zpravidla "rozbije" celek auta na více částí- zrcadlové sklo, černý rastr u lepených skel, případně černé sloupky a pak barva karosérie ( u nereflexní fólie se naopak spojí skla se sloupky a rastry v jeden celek ).
Dále si možná někdo vzpomene na předloňský rok, kdy v televizi předvedli propálení nárazníku pokovením- díky zakřivení skla, se u otevřených dveří vytvořila čočka a v ohnisku se utvořilo dostatečné teplo pro vznícení ( totéž platí pro zrcadlové fólie- je jedno, jestli je zrcadlová plocha přilepená, nebo je nanesena napařováním ).
Díky zakřivení skel, se také v noci uvnitř zdeformovaně zrcadlí osvětlený interiér, budíky, světla lamp... Je to dáno obráceným poměrem světla- ve dne dopadá více světla zvenku ( není vidět dovnitř, ale ven krásně ) a v noci je to opačně.
Nezastírám, že dělám tónování fóliemi
, ale podle zájmu zákazníků vedou jasně fólie.
Naprosto zásadní ale vidím ten fakt, že u fólií není třeba skla demontovat.
Nesetkal jsem se s nikým, kdo by chtěl u nového auta, aby mu někdo rozebíral dveře, nebo snad dokonce vyřezával skla...

Každý upřednostňuje svojí značku, ale pokud to není China, je téměř vše na stejné úrovni ( 3M, Lumar, Suntek... ).
Kolikrát rozbalíš krabici a uvnitř tubusu je jeden výrobce, od kterého to ostatní překupují a dávají do svých obalů.

Spíš bych se rozhodoval, kde si to necháš udělat ( kvalita provedení ).
Jedinou výhodu v pokovení vidím v dokonalosti provedení, díky bezprašnému prostředí.
Ale také ho lze poškrábat, dokáže ho narušit i upocená hlava na skle

Hodí se jen k pár metalickým lakům- zpravidla "rozbije" celek auta na více částí- zrcadlové sklo, černý rastr u lepených skel, případně černé sloupky a pak barva karosérie ( u nereflexní fólie se naopak spojí skla se sloupky a rastry v jeden celek ).
Dále si možná někdo vzpomene na předloňský rok, kdy v televizi předvedli propálení nárazníku pokovením- díky zakřivení skla, se u otevřených dveří vytvořila čočka a v ohnisku se utvořilo dostatečné teplo pro vznícení ( totéž platí pro zrcadlové fólie- je jedno, jestli je zrcadlová plocha přilepená, nebo je nanesena napařováním ).
Díky zakřivení skel, se také v noci uvnitř zdeformovaně zrcadlí osvětlený interiér, budíky, světla lamp... Je to dáno obráceným poměrem světla- ve dne dopadá více světla zvenku ( není vidět dovnitř, ale ven krásně ) a v noci je to opačně.
Nezastírám, že dělám tónování fóliemi


Naprosto zásadní ale vidím ten fakt, že u fólií není třeba skla demontovat.
Nesetkal jsem se s nikým, kdo by chtěl u nového auta, aby mu někdo rozebíral dveře, nebo snad dokonce vyřezával skla...
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®