Stránka 1 z 1
Zámena Turba Garrett za KKK, húka jak sanitka.
Napsal: 04 úno 2009, 07:06
od drivwer
Zdar. Odchadza mi turbo na VW Bora AJM 11/2000 mam tam: Garrett 038253019C (713672-2), mam moznost zohnat nove KKK 54399880017. Predavajuci tvrdi, ze su identicke. Je tomu tak, mam do toho ist? Nebude nejaky problem, zo sirkou hadic a pod.?Dik

Napsal: 04 úno 2009, 09:03
od drivwer
Napsal: 04 úno 2009, 13:16
od drivwer

nikto nevie???
Napsal: 04 úno 2009, 13:19
od este
drivwer píše:
nikto nevie???
jo pujde to.. ale garaet je lepší
Napsal: 04 úno 2009, 13:23
od drivwer
este píše:drivwer píše:
nikto nevie???
jo pujde to.. ale garaet je lepší
A v com je lepsi? nejake skusenosti? vysvetli pls.
Napsal: 04 úno 2009, 13:50
od Ladas
garret drží KKK umírá dřív
Napsal: 04 úno 2009, 14:15
od este
Ladas píše:garret drží KKK umírá dřív
tak tak všeobecne proste na kkk nikdo moc nepěje chválu
Napsal: 04 úno 2009, 15:53
od Andre
To KKK má menší styčné plochy na ložiskách, na axiálu jen poloviční, ale zase se tam třeba zatuhlá geometrie řeší jen minimálně a plechovka je z nerezu (škoda, že u Garrettu na tom šetřej)
Pokud je nové za dobrou cenu, tak do něj jdi, 150tkm musí vydržet.
Montáž bez problémů.
Napsal: 04 úno 2009, 17:25
od Higins77
JJ můžu potvrdit, měnil jsem Gareta za KKK a bez problémů. A to jsem tam dal od Andreho starší a zatím drží v pohodě, už víc než 30tis km. Nepíská, olej nepouští, nezadrhává. A to mám nachipováno! Musím zaklepat

Napsal: 05 úno 2009, 08:26
od drivwer
OK idem do KKK. Nevie niekto, kolko to ma lopatiek? 9, 11?
Napsal: 05 úno 2009, 09:50
od drivwer
Ze by mohli byt problemy s prepojovacou trubkou zo sania do EGR?
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p1176464
ano
Napsal: 05 úno 2009, 11:28
od schonus
"Problem" je pravdivy.
Menil jsem za KKK. Trubku vezmes do sveraku, flexou ji znasilnis oba konce, ktere potom zavaris, aby nepropoustely zadnej vzduch(spaliny).
Tyto pripravky upevnis zpet na jejich misto. (ted uz bez trubky)
Uvidis, jak te auto bez funkce EGR bude mit radsi a tobe se lip pojede.
Problem je jeste s drzakem turba k bloku motoru. Garret ho ma oproti KKK o 90° otoceny, takze si ho sezen. Kazdopadne jsem bez nej jezdil cca 3tydny. Rozdil pred a po jsem po nezaznamenal.

Napsal: 05 úno 2009, 11:46
od drivwer
Takze tym zabijem dve muchy a rovno zaslepim EGR
Ak mate ete niekto nejake rady a postrehy sem stym!
Diki all.
Napsal: 05 úno 2009, 19:33
od Andre
Pokud je to turbo co je na fotce, tak náhrada za 019C bez ohýbání tubek EGR.
Napsal: 05 úno 2009, 21:32
od drivwer
Andre píše:Pokud je to turbo co je na fotce, tak náhrada za 019C bez ohýbání tubek EGR.
Diki si zlaty clovek!
Turbicko je uz doma a vsobotu idem na to.