Stránka 1 z 1

Za studena cuká, a netahne

Napsal: 05 úno 2009, 15:56
od Lex85
Zdravím chlapi, před casem jsem tady resil na mem passikovi ubyvání oleje, cukaní motoru za studena. Skoncilo to vyměnou turba, ted už olej neubývá, ale ranní startování po stání přes noc je pořád bída. nastartuju a kdyz chci pridat zacne to koktat po chvíli se to upravi a je to v poho. Dalsí problém je, že to nemá ten odpich co to mělo. Může někdo poradit to s tím, byly vymeneny zhavicky, filtry, a turbo a olej. jedna se passat B5, 1.9 tdi, 81kw.

RE

Napsal: 10 úno 2009, 09:47
od Lex85
na vagu nic, vsechno slape tak jak ma, ani mechanik uz si nevi rady...:-(

Napsal: 10 úno 2009, 19:36
od HonzaGTDI
A co tak 3tí vstřik?? Snímač zdvihu jehly... :)

Napsal: 10 úno 2009, 19:37
od misa.89
kouknout na diagnostiku,kolik to dává dávku na volnoběh a hlavně nalogovat v zátěži

re

Napsal: 11 úno 2009, 17:43
od Lex85
Na diagnostice prave ze nic, vaha vzduchu dobra, turbo tlaci dobre, vymenene hadicky, filtry, olej..ja uz nevim co s tim...Nekdo radil jeste olejove cerpadlo, muze to mit vliv i na vykon? Po ránu na studeny motor se po startu a rozjeti zacne cukat...Zkuste nekdo poradit uz jsem do toho vrazil majland a je to vicemene stejne:-((

Napsal: 22 úno 2009, 13:57
od stofane
ten istý problém pri mojej octe, pokiaľ je motor studený tak to cuká, ale iba keď akcelerujem, väčšinou na 2 stupni, skús odpojiť hadičku na ERG ventilu..........keď som ju odpojil, cukanie prestalo, ale zistil som, že pri odpojenom ERG ventile to malo zlé jazdné vlastnosti, bolo lenivejšie, treba všetko vyskúšať............ :P

Napsal: 22 úno 2009, 14:00
od misa.89
tak ti asi propouští EGR z5...třeba ho vyndat, vyčistit, ale většinou když začne propouštět, tak vyměnit, ptorože je tam dosedací plocha kov na kov...při těch teplotách výfukových plynů co tam jsou by asi gumička nevydržela:-) nebo ho zkusit zaslepit...vytažení podtlakové hadičky asi problém nevyřeší

Napsal: 22 úno 2009, 15:29
od stofane
S tým plne súhlasím, mám za to, že je to netesnosťou EGR, už som aj skúšal zaslepiť hadičku, ale nič moc.....budem musieť zohnať nový ventil, ....

Napsal: 22 úno 2009, 17:59
od pitrsss
závada bude v egr ne ve ventilu,zaslep ho a máš klid

Napsal: 22 úno 2009, 18:49
od misa.89
taky bych spíš zaslepil a vyjde tě to levnějc:-)

re

Napsal: 22 úno 2009, 20:09
od Lex85
no zitra s tim jedu tak uvidime...jsem zvedav

Napsal: 05 bře 2009, 18:01
od slovacek.milos
před čerpadlem máš průhlednou hadici a je bez bublin ? jen čistá nafta? před startem i po startu?miloš

Napsal: 06 bře 2009, 22:44
od kostaOC
slovacek.milos píše:před čerpadlem máš průhlednou hadici a je bez bublin ? jen čistá nafta? před startem i po startu?miloš
panove mam podobne problemy.aby to necukalo tak tomu naložim až na podlahu nebo uberu plyn proste při pozvolnem přidavani plynu to občas škube tak to řešim takhle....zatim. Mam takovy dotaz nemuže to škubani zpusobovat čidlo brzdoveho pedalo (crazy) ?????

Napsal: 07 bře 2009, 18:50
od slovacek.milos
může to způsobovat cokoliv i velký počátek vstřiku,
nebo několik závad dohromady,

problém čidel je že třeba jiskří a vypadává signál volmetr nezjistí nic a diagnostika pamětovým osciloskopem toho je jak šafránu , pak různé jalové proudy co běhají po elektroinstalaci kolikrát žasnu miloš

Napsal: 08 bře 2009, 20:53
od kostaOC
slovacek.milos píše:může to způsobovat cokoliv i velký počátek vstřiku,
nebo několik závad dohromady,

problém čidel je že třeba jiskří a vypadává signál volmetr nezjistí nic a diagnostika pamětovým osciloskopem toho je jak šafránu , pak různé jalové proudy co běhají po elektroinstalaci kolikrát žasnu miloš
ČIDLO JE V POHO.Ale RGB je asi KO :? Zaslepil spetne vedeni spalin a odpojil ...a jedeto a neškube to :D no a spotřeba ..to se uvydi pojezdim a dam vědět.