VITO 112 CDI, po zapnutí klíčku teplota 120 a spustí se vent

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

VITO 112 CDI, po zapnutí klíčku teplota 120 a spustí se vent

Příspěvek od pitrisek »

Aoj, zapnu klíček a je úplně stiudená voda, tak hned vylítne teploměr na 120 stupnů, a sepne ventilátor chlazení, diagnostika píše snímač teploty chl. kapaliny, ale po odpojení štekru je to stejné ,šel jsem po kabelech od snímače až k ř.jednotce a v pořádku takže???
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hledej chybu ve snínači teploty chladící kapaliny maj to udělaný dobře když lehne pro jistotu se spustí větřáky abys nepoškodil motor ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
proam
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 01 úno 2009, 11:01

Příspěvek od proam »

to mas pravdepodobne zle cidlo teploty. a pokial odpojis konektor tak on sa vlastne tvari ze je tiez vysoka teplota.
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 532
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Bydliště: Sk

Příspěvek od mirec »

to je blbost. Ked odpojis cidlo teploty tak ti rucicka teplomeru urcite nepojde hore. Ale ventilátor sa pustí na plné pecky. Nahrad pre istotu cidlo odporom
cca 360 ohm a malo by ukazovat medzi 70 - 80 stC. A ventilákor musí byt ticho. Ak nie tak bude niekde skratovaný kábel. Ale to az potom. Najprv skús toto
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

A neměl by někdo el. schéma na Vito??
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 899
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Pravdu měl opět Ladas ;)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to víš :D na mercedesu je to vymyšlený ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Honda to ma stejny, jen pro informaci
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“