VITO 112 CDI, po zapnutí klíčku teplota 120 a spustí se vent
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VITO 112 CDI, po zapnutí klíčku teplota 120 a spustí se vent
Aoj, zapnu klíček a je úplně stiudená voda, tak hned vylítne teploměr na 120 stupnů, a sepne ventilátor chlazení, diagnostika píše snímač teploty chl. kapaliny, ale po odpojení štekru je to stejné ,šel jsem po kabelech od snímače až k ř.jednotce a v pořádku takže???
hledej chybu ve snínači teploty chladící kapaliny maj to udělaný dobře když lehne pro jistotu se spustí větřáky abys nepoškodil motor
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to je blbost. Ked odpojis cidlo teploty tak ti rucicka teplomeru urcite nepojde hore. Ale ventilátor sa pustí na plné pecky. Nahrad pre istotu cidlo odporom
cca 360 ohm a malo by ukazovat medzi 70 - 80 stC. A ventilákor musí byt ticho. Ak nie tak bude niekde skratovaný kábel. Ale to az potom. Najprv skús toto
cca 360 ohm a malo by ukazovat medzi 70 - 80 stC. A ventilákor musí byt ticho. Ak nie tak bude niekde skratovaný kábel. Ale to az potom. Najprv skús toto