Stránka 1 z 3
studene starty 1,9 pd 85kw
Napsal: 15 úno 2009, 14:59
od avin
Zrovna ted resim problem se studenymi starty u Alhambry II, chytne to na prvni otoceni, ale tak 3-4s se to hrozne hádá, vibrace, hrozivy zvuky, prijde mi jako by to bezelo jen na 2-3 valce. Dela to jen kdyz auto stoji dyl jak 12h a pri teplotach kolem nuly a min. Cim to muze byt, poradi nekdo? Zhavicky, teplotni cidlo?
Napsal: 15 úno 2009, 15:04
od misoVW
predtym ako si sem vobec pisal, mal si skontrolovat tie zhavky a ci to ozaj zhavi

Napsal: 15 úno 2009, 15:26
od ČONR
Předvstřik,žhavičky,teplotní čidlo.
Napsal: 15 úno 2009, 15:34
od TDI tech

Uz len zo slusnosti predtym ako sa niekto obrati z prosbou o pomoc na tomto fore, tak by si mal skontrolovat aspon zakladne veci a nezatazovat druhych moznoze s drobnostami.

Napsal: 15 úno 2009, 15:56
od avin
Jestli ma nekdo problem s tim ze ho zatezuju,tak mi nemusi odpovidat. A jestli je zatizenej az moc,tak nemusi otvirat tema kdyz je to furt dokola a jestli je uplne pretizenej at sem ani neleze.
Napsal: 15 úno 2009, 15:59
od misoVW
ČONR píše:Předvstřik,žhavičky,teplotní čidlo.

je to PD.

Napsal: 18 úno 2009, 14:44
od dist01
no že je to PD z toho vyplívá že máš zkontrolovat co s tim souvisí tzn rozvody, VAG, čidla atd..
Napsal: 19 úno 2009, 17:25
od avin
Tak jsem vymenil zhavicky a jsem nasr.... ,protoze jsem akorat vyhodil penize. Dneska rano startuju a zase to kuckalo. Co dal? Nekdo mi rikal ze je nejakej ventil u palivovyho filtru a ten ze casem zacne propustet naftu a pak to blbe startuje. Nebo ze by to tepl. cidlo? Predevcirem bylo -4 a nastartovalo to perfektne, dneska na teplomeru 0 a zas hrozny. A kdyz si to tak uvedomim, tak jak byly ty mrazy kolem -15 tak jsem problemy nemel, vetsinou to dela v rozmezi -2 az +2. Diagnostika zadnej problem neukazala.
Napsal: 19 úno 2009, 17:30
od TDI tech
Zhhavice si mal skontrolovat a nie rovno vymenit. A zhavi ti to vobec? Pozri VAGom teplotu motora, aby si vylucil cidlo teploty.
Napsal: 19 úno 2009, 17:41
od avin
Zhavi to urcite, kdyby to nezhavilo tak v -10 nenastartuju. Zhavicky byly 2 spatny. Ale dela to porad to samy. Ja VAG nemam, tak leda do servisu. Ale chci se zeptat jestli se to pozna kdyz to cidlo odpojim uplne.
Napsal: 19 úno 2009, 18:06
od Borysta
Mám taky tenhle problém akorát mě to dlouho po ránu točí a pak to chytne na tři a po 2vteřinách čtvrtej.Žhavičky mám taky nový Bošácký.
Mám takový asi blbý dotaz.

Jde u PD vůbec nastavit předvstřik?
Ja myslel že tam je to daný

Napsal: 19 úno 2009, 18:16
od Tomas.cz
Daný to je, když je to dobře nastavený.
Jinak dobrý PD blafne i bez žhavení, zkoušel jsem Sharana 85kw v -16 s vyplým žhavením točil 5 sekund a chytnul.
Napsal: 19 úno 2009, 19:16
od Borysta
A jak dobře nastavený?To je na jaký se to při rozvodech nasadí zub?Jinak palivový filtr mám taky novej

No už aby ten hnusnej marast roztál a oteplilo se a spraví se to samo

Napsal: 19 úno 2009, 21:03
od TDI tech
Odpj snimac teploty a skus nastartovat. Ak RJ nebude vediet teplotu tak si mysly ze ja -20 a bude dlho zhavyt (aj 30s) potom startni a hned zistis nacom si.
Napsal: 19 úno 2009, 21:17
od avin
Zrovna ted tady nad tim premyslim, prolezam ETKU, Jak na to, ale nejsem z toho moc chytrej, nemuzu prijit na to, kde to cidlo hledat...?