a4 qvattro versus okta4.4

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
technik
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 06 úno 2006, 20:10
Bydliště: abu dhabi

a4 qvattro versus okta4.4

Příspěvek od technik »

nazdar borci
chci rozbit prasatko a koupit auti, audi a4 kombi 81kw qvattro, nebo oktu 66kw ctyrkolu ale novejsi, tak poradte
spacak
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 24 led 2006, 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od spacak »

Doporucuju audi je tam torsen kokta ma haldex
sam mam zkusenosti s torsenem (stalej nahon ) je to velkej rozdil nevehal bych.
passat 2,5Tdi V6 4x4 kombajn
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja bych tedy óóóó. Jenže je to jako se vším - záleží na původním majiteli.
technik
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 06 úno 2006, 20:10
Bydliště: abu dhabi

Příspěvek od technik »

ja myslel, ze a4 ma uz taky haldex
audinolog
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 24 led 2006, 17:31
Bydliště: otročiněves

Příspěvek od audinolog »

a4 nemaj haldexy ty maj jenom TT a A3 proste auto s napric ulozenym motorem navic Torsen je lepsi,Haldex neni pravej nahod 4x4 naprava se akorat pripojuje když ti prokluzujou kola.mam A6 (c 4) 2.5Tdi(čip na 190 ps) v automatu taky quattro a tu bych nevymenil takze jasna volba je AUDI A4
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

No já bych také koukal na pozdější servis, resp. cenu ND, na Oct. seženeš vše za hubičku, na A4 to asi tak růžové nebude.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
CARLOS
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 01 úno 2006, 23:41
Bydliště: BRNO

Příspěvek od CARLOS »

taky uvažuji jestli A4 96Kw quatro nebo O2 4*4, ale jen s motorem 2,0TDI
což se zatím nedělá a asi nebude dík koncernu VW, možná bude nová BORA s tím motorem ale za jakou cenu,v combi verzi a kdy...? ale jestli nepujde upravit na audi poměr přenosu výkonu vic na zadní nápravu,tak jako u S4(40/60)tak nevim jestli má pro sportovní jízdu smysl quatro.....?
asi jen pro bezpečnost :?
OCTAVIA ll 4x4 2.0 TDI
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

CARLOS píše:taky uvažuji jestli A4 96Kw quatro nebo O2 4*4, ale jen s motorem 2,0TDI
což se zatím nedělá a asi nebude dík koncernu VW, možná bude nová BORA s tím motorem ale za jakou cenu,v combi verzi a kdy...? ale jestli nepujde upravit na audi poměr přenosu výkonu vic na zadní nápravu,tak jako u S4(40/60)tak nevim jestli má pro sportovní jízdu smysl quatro.....?
asi jen pro bezpečnost :?
Pujc si od nekoho OOOO Quatro a zajezdi na snehu. Budes mit o cem premyslet!
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Ne, bude rozhodnuto. Kdo zkusí Torsen, tak ho bude chtít vždycky.

(Pokud není idiot jako JÁ a nekoupí si po Torsenu predohrab.)
technik
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 06 úno 2006, 20:10
Bydliště: abu dhabi

Příspěvek od technik »

tak diky, torsen to rozhod, ja o nem premyslel v a6 coz je dost penez a nejak se mi nezda motor 2.5tdi v6(spotreba, naklady na udrzbu,tunink) a do stary a6 se mi taky nechce, uz ma nejlepsi leta za sebou, i kdyz je to delo, hlavne motor v5 je asi poradnej drzak, nebo jeste pasika
audinolog
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 24 led 2006, 17:31
Bydliště: otročiněves

Příspěvek od audinolog »

to si pis ze to je drzak ja sem chtel A6 c5 ted ti to popisu:prijel sem do aaa prochzeli jsme to tam a videl sem 2 cerny A6 c5 mezi nima byla ona
krásná, nablejskaná ,stříbrná,černá okna ,na mřížce chladice logo S,16 rafky z C5,a řek sem si tu chci.tak konec poezie ten motor R5 to je drzak
ta moje ma najeto jenom 50 000 stala v neaky garazi po majteli kterej umrel plna palba+DVD.projel sem se v ty C5 tiptroniku a je to skveli auto
ale kdyz sem vlez do ty my tak jenom to startovani a ten zvuk proste super tak nerikej ze ma svoje leta za sebou jo nebo si to rozdame :)
ne ale hlavne nekupuj tu novou koktu protoze je to srac s kamosem kterej ji ma sme dali sprint :a ta si neskrtala akorat na rozjezdu sem musel dat kotel protoze mam automat 4kvalt takze kotel nad 4200 ot
a pak se ztratila v dali za mnou a s tou borou taky nevim a pasat to mas jak tu A6 nevim ale ja sem zaujatej na
OOOO
rada
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 07 úno 2006, 18:08

Příspěvek od rada »

Nazdarek všichni,
také jsem měl před časem takový problém pro co se rozhodnout. Quattro nebo Haldex, ale měl jsem možnost si je pořadně vyzkoušet v akci a quattro nemá konkurenci!
Oldies
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 led 2006, 11:12

Příspěvek od Oldies »

Hi chlaci, pokud se nekdo rozhoduje, musi si vyzkouset. Na podzim jsem si koupil starickou A100 Avant ale Quattro a nema chybu. Haldex je lepsi reseni nez "predohrab" jak tady nekdo napsal, takovej hodne dobrej kompromis, ale na quattro nema sanci dosahnout. Je to proste pak tank ktery jede porad dopredu co dovoli motor... Pokud se nekdo rozhodl pro haldex at ani nezkousi Q bo bude litovat sveho rozhodnuti...
stare OOOO (maji navic uzavery diferaku)
Oldies.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“