Stránka 1 z 1

klepání v motorovém prostoru 2.0Tdi

Napsal: 16 úno 2009, 15:22
od foot
Dobrý den, mám Passat r.v.2005 B6 2,0Tdi DSG a čas od času se ozve silné klepání v motorovém prostoru - zvuk je spíše jako když klepe o sebe kov a plast (něco měkčího než kov) nejsou to typické kovové rány, ale zvuk je velmi hlasitý. Jak se ozve tak zmizí a po přidání plynu zmizí také. Poprvé byl slišet při nastartování cestou z práce cca 2°C vzduch i auto, podruhé asi po týdnu doma cca -4°C vzduch 80°C voda v autě. Pokouším se přijít na to, co zvuk způsobuje, teplota zdá se na to nemá vliv, zvuk jde spíš ze spoda, auto se neklepe (ani motor), starutuje výborně, žádné jiné ošklivé zvuky slišet nejsou ani při jízdě ani při stání. Motor běží normálně nehoupe, nekouří, dignostiku nemám, ale 27.1, jsem na diagnostice byl a neukázala nic, pravda je, že zvuk se objevil až potom. Pokud by byl v Plzni, nebo okolí nějaký šikovný mechanik, tak bych to také uvítal, už ho dlouho hledám.

Napsal: 16 úno 2009, 15:26
od Fantik
V Plzni zkus Chiptuninga nebo 12skvarku ;)

Napsal: 16 úno 2009, 16:22
od holy
Dvouhmota KO?

Napsal: 16 úno 2009, 16:55
od orza vw
tak tak zřejmě dvouhmotnostní setrvačník

Napsal: 16 úno 2009, 19:51
od blechav1
Tětka jsem to řešil stejnej problém,a dělalto setrvačník na B6 DSG.

Napsal: 16 úno 2009, 21:01
od holy
To: foot: jen tak pro zajímavost....kolik máš najeto?

Napsal: 17 úno 2009, 07:19
od foot
Najeto 150000Km, teď to pořád poslouchám a nedělá to nic.

Napsal: 17 úno 2009, 08:36
od cosby
jak to bude dělat,dej D a šlápni na brzdu a pozoruj změnu.Jestli to přestane,je to setrvák

Napsal: 18 úno 2009, 07:47
od foot
Tak zatím to ještě neudělalo, ale včera jsem si s autem hrál a vypozoroval jsem, že když stojí do kopce tak se opčas ten zvuk ozve. Motor normálně běží a pak se zaklepe ozve se klep, klep a běží dál po půl minutě znova klep, klep, klep a zase běží dál - dělá to jen při stání do kopce. Podle toho co jsem vypozoroval to bude skutečně ten setrvák - zvuk jde i s těchto míst. Měl bych tedy na Vás ještě několik otázek:
1) Jak dlouho mohu s takto načatím setrvákem ještě jezdit. Potřeboval bych nejezdit ještě tak minimálně 5000Km do výměny - vydrží to? Můj jízdní styl je velmi mírný (obec 55Km/h mimo 85Km/h), auto nevytáčím, nepodtáčím, nejezdím naložený, ani nemám tažné, DSG převodovka si řadí sama v otáčkách jakých chce.
2) Jaké je číslo náhradního dílu tohoto dvojhmotového setrvačníku u mého auta VW Passat 2,0TDI 103KW DSG r.v. 9/2005 motor BMP
3) Jaký setrvačník by jste mi doporučily na výměnu. Všichni zde píšete, že "LUK" není tak kvalitní jako "SACHS". Takže asi Sachs, že?
4) Znáte nějaký servis (kromě orig.) v Plzni, nebo okolí, kde by tuto výměnu odborně udělaly. V mém okolí jsou jen servisy, kde dělají Felicie a Favority a tam se mi to dávet nehce, protože tyhle auta tam moc neznají (to mi řekli narovinu i oni samy).

Děkuji za vaše názory a postřehy.

Napsal: 18 úno 2009, 07:56
od holy
Vydrží, nevydrží..u načatýho nevíš...bude mlátit čím dál víc a častějš...až to bude neúnosný tak ho vyměníš...Servisy ti neporadim...jsem z Varů...není to daleko, ale okolí Plzně to zrovna nejni... :D

Napsal: 18 úno 2009, 08:12
od foot
Tak jsem to měl také v plánu, zatím se to prakticky neprojevuje, tak když se to bude rychle zhoršovat tak ho vyměním hned. K. Vary jsou celkem v pohodě do 100km od Plzně by se to dalo odvézt.

Napsal: 18 úno 2009, 09:13
od TDI tech
Momentalne si vprvom stadiu takze vymena este nieje nutna, ale casom to urcite budes musiet riesit, pretoze rozmlatena dvojhmota dokaze narobit poriadnu paseku.

Napsal: 18 úno 2009, 09:24
od holy
Tak jestli chceš, můžu se zeptat našeho "rodinnýho" mechanika...stará se nám o auta už pěknejch pár let..od mýho někdejšího Kadetta, přes távovo BMW3, pozdějš 5, obě Felicie...Ale jak říkám...jsou to Vary

Napsal: 18 úno 2009, 15:00
od foot
holy: Děkuji za ochotu. Zatím to ještě tolik nespěchá tak budu hledat v okolí mého bydliště, ale pokud by se nic šikovného nenašlo, tak bych se určitě ozval a udělám si výlet do Varů.