Výměna setrvačníku Octávia II

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Čápa
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 17 zář 2010, 18:38
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Čápa »

calibrator píše:unas volame jašterku maly hydraulicky zdvihak.. :) sorry :)

vyfuk ?? no pozri vyššie , tam maš presne napisane čo musiš urobit..
no v DP je psáno, že se musí demontovat, ale už jsem to udělal bez toho a převedovka šla dolu holýma rukama...:) a auto jen na heveru...:)
ŠO1, 1,9TDi, 85kW/265Nm, ALH, EGR OFF, chiptuned by myself with chip from MTAPlus
carda
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 28 lis 2006, 21:36
Bydliště: Vítkov

Příspěvek od carda »

Chtěl jsem s zeptat,když při výměně setrvákuna motoru Oll kod BMM vyměním i gufero na klice tak se musí nastavit kola snímače HU přípravkem T10134. Jde to nastavit bez něj?? Koupil jsem jiný motor a ten kroužek je sundaný díky za radu :?
djvlada
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 04 lis 2007, 22:59

Příspěvek od djvlada »

a nas co prave takovou octavii koupily ma najeto krasnych 320tis a slysime zvuk loziska na volnobech kdyz zmacknu spojku tak ne co takova vymena stoji kc za vymenu spojky spojka vlastni jednohmota do tdi 77kw preoblozena hds rovnou at to nedelam 2x klidne sz humle slysel sem jen chvalu
OCTAVIA 2 TDI 77KW 320Tis km najeto a spojka se ozyva o vymenu jinak jede kraaaaasne
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já se taky v tom dnes hrabal 1,9 tdi 4 x 4 s dpf, výměna centrálního vypínacího ložiska,

dobrý pakec tu malou převodovku jsme nedokázali sdělat, nakonec šla i s převodovkou na škvíru pro ruku, ložo jsme přehodili a nasunuli spět,

mozek mám výsátý a nadřený su jak po go T 34 :roll:
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“