Výměna setrvačníku Octávia II

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Výměna setrvačníku Octávia II

Příspěvek od Huml »

Před nedávnem tady chtěl někdo vědět jak se demontuje spojka z auta, takže naskytla se příležitost a nafotil jsem výměnu setrvačníku na O2 2.0 Tdi, tak doufám, že to k něčemu bude.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
ax
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 25 úno 2006, 09:06

Příspěvek od ax »

jeste sem prihodim od Humla slovy :)

odpojíš baterku, sundáš dekle z motoru(horní, spodní a levej boční),vytáhneš kastl na vzd. filtr, odpojíš řazení, vytáhneš spojkovej váleček, odpojíš elektriku, odpojíš startér a vymontuješ, odšroubuješ poloosy, nad pravou poloosou ze strany motor odmontuj krycí plech, na levé straně povolíš sp. čep a vyhodíš poloosu bokem, povolíš šrouby co spojujou motor s převodovkou, horní oddělej, zvedni nahoru(na zvedáku), podepřeš motor, zhora odděláš dva šrouby ze silentbloku, popustíš přev kousek dolů, vymontuj držák převodovky, oddělej úchytku trubky na servo, oddělej spodní reakční vzpěru, oddělej zbylé šrouby spojující motor s přev., vytáhni převodovku. Montáž v opačném pořadí.
Passat 3C, BMR, 125 kW, r.v. 2008, DSG, Highline
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Koukám,že je tam ta nová spojka SAC. Jak to šlo zpátky namontovat,vim,že na to musí být přípravek,jinak to nemaká jak má. Ne,že bych byl tak chytrej,ale byl jsem na školení v Luku a tam jsem to viděl. :-)
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

O přípravku nevím, ani v tom předpisu na výměnu o něm nebyla žádná zmínka a spojka bez problému maká tak jak má.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3881
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

proč jsi to měnil??Kolik to mělo najeto?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

záruční výměna, svolávačka ze Škodovky, rozpadající se LuK setrvačníky, vozy vybavené setrvačníky Sachs bez problému, na ty se to nevztahovalo. Přes známýho to bylo domluvený tak, že nám dal ten setrvák a šrouby a my si ho vyměnili sami.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Tak LuK má problém? :o Batistuta má pravdu, na ty nové se pri montáži používá přípravek.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj LuK má problém, týká se to 2,0 TDI, pár Touranů už kvůli tomu shořelo na prach, po té co se na dálnici ten pajšl toho setrváku kouknul ven a rozdrásal obal převodovky, to jste pak rádi, že stihnete zastavit a vystoupit.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3881
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

Mám 2,0 TDi,jak zjistím,jaký mám??
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na sedmé fotce je vidět na ten setrvačník z druhé strany, jestliže se jedná o LuK je tam vidět takovej prolis, tak jako na tý fotce, setrváky Sachs má taky výřez, šírší a netak hladkej, vypadá to jakoby obvod byl zapertlovanej přes zadní stranu, jinak dle VINu by to měli určit ve škodovce jestli se jedná o tu sérii co byly montovány ty špatný setrváky nebo už je použit ten novej.
Obrázek
tady jsem to vložil znova, je tam označenej ten prolis, myslím že jsou dva naproti sobě, Sachs je hladkej. Dá se na to kouknout i těma dírama ve vaně na šrouby vany.
Naposledy upravil(a) Huml dne 23 lis 2011, 20:12, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
markusaurelius
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 02 úno 2007, 22:29

Příspěvek od markusaurelius »

ja mam tez 2,0TDi tež som bol na zvolavačke a ze vsetko je ok ale ked je teplo nieco mi tak drnči ako keby tam nejaky pliešok o ničo rabkal .. stavim sa ze tí buzici sa isto na to ani nepozreli .... ako to zistim na golfe .. tiež z vin kodu ? alebo demontaž ???
VW G5 R32 DSG
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nejdřív je potřeba zjistit co tam máš za setrvák, Sachs je v pohodě, u LuKu bych si zajel k dealerovi ať mi řekne jestli se ta výměna týká mýho auta. V tom přípisu bylo napsaný, že se to týká asi jen 30% aut a jsou to jen auta r.v . 2004. Jak to zjistit, kterej máš setrvák je popsáno výše.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3881
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

No mám combi 2005 2,0 TDi,tam to asi tedy nebude,že??
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tam už asi ne, mám pocit, že se to týkalo jen aut do konce roku 2004, ale každopádně jestli se to týká tvýho auta nebo ne, ti podle mě řeknou v každým autorizovaným servisu Škoda.
Obelisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 24 led 2006, 10:52
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od Obelisek »

Pekna prace (hm) ;) ;) ;) :-D
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“