Ohřev na provozní teplotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To Huml---Jo, už si zase chrochtí. Nakonec jsem koupil komplet nastrojenej motor AUY i s převodovkou 6kv., altikem, startérem, turbínou, vstřiky, všemi čidly,i tandem, čerpadlo tam je. Je to ze stejného sharana. Cena byla 20 tis, to jsem neodolal. Motor jsem rozházel, protože jsem ho tam nechtěl navalit tak, jak jsem ho přivezl. Tak jsem jen přendal všechny písty, kroužky jsem dal svoje. Je zajímavé, že ty písty z dovezeného motoru byly trošku jiné (já tam měl Mahle, na těchto jsem výrobce nenašel, ale nemají zespodu tolik vybrané dno a váží o 10g víc, než ty, co tam byly původně).Ale zase já tam měl silnější ojnice (v pístním čepu jsou širší). Takže teď tam mám silnější písty a silnější ojnice. Nedokážu si to vysvětlit, oba motory jsou AUY Nakonec jsem se do toho pustil sám ,(nikdy jsem to sice nedělal, ale když se hrabu v jinejch motorech-Cummins, tak co) sehnal jsem manuál na PDčko z octávky. Jen jsem dalnové těsnění pod hlavu, jinak všechno zůstalo. Zatím jsem najel tak 1000 km a je to OK, olej to nebere, jede to stejně, chladící kapalina nebublá,prostě paráda . Snad jsem někde něco nezmršil. Ještě se chystám udělat převodovku,na dvojce už je synchron KO,tak zase rozkuchnu nejdřív tu dovezenou, jak to v ní vypadá. Jinak dík za rady, určitě budu zase s něčím otravovat.
To tmracing - beru zpět,trochu jsem to asi přehnal,nebude ten rozdíl celé 2 liry, ale tak minimálně 1,5 litru to bude. Ale pažout je skoro 2x větší
To tmracing - beru zpět,trochu jsem to asi přehnal,nebude ten rozdíl celé 2 liry, ale tak minimálně 1,5 litru to bude. Ale pažout je skoro 2x větší
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Mam obidva chladice (intercooler + chladic vody) prekryte ipou uz tri tyzdne. Odobral som prednu mriezku (6 skrutiek v plaste) a vlozil som to pred tie chladice. Prednu mriezku som dal naspat, takze vzhlad auta to vobec nenarusilo.3nečák píše: kluci přikrýváte něčím tu sací mřížku v předu motorem?
Vím že si to dávaly staré avie , ale hrdost stranou, pokud to pomůže?
Mám G IV 1,9 TDI 66 KW a taky to chvilku trvá než se rozhodne topit-samo závisí na okolní teplotě, ale mrazy se zase blíží!
Ta ipa ma na jednej strane nalepenu hlinikovu foliu - pouziva sa to na izolaciu teplovodnych potrubi. Tou hlinikovou stranou som to otocil smerom k chladicom.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 24 led 2006, 16:31
ja tam davam vzy karton a je pravda ze to je nebe a dudy kdyz jedes pri -18Csala píše:Mam obidva chladice (intercooler + chladic vody) prekryte ipou uz tri tyzdne. Odobral som prednu mriezku (6 skrutiek v plaste) a vlozil som to pred tie chladice. Prednu mriezku som dal naspat, takze vzhlad auta to vobec nenarusilo.3nečák píše: kluci přikrýváte něčím tu sací mřížku v předu motorem?
Vím že si to dávaly staré avie , ale hrdost stranou, pokud to pomůže?
Mám G IV 1,9 TDI 66 KW a taky to chvilku trvá než se rozhodne topit-samo závisí na okolní teplotě, ale mrazy se zase blíží!
Ta ipa ma na jednej strane nalepenu hlinikovu foliu - pouziva sa to na izolaciu teplovodnych potrubi. Tou hlinikovou stranou som to otocil smerom k chladicom.
punto 1.7TD 46kw
Ahoj, nevím, možná je něco špatně ? Na mém AJM stoupá teplota taky pomalu, ale jakmile se jednou ustálí, tak drží a nikdy se nestalo, že by spadla. Zato na 66kW mi teplota lezla strašně dolů, nepomohla ani preventivní výměna termostatu. Stačilo sjet menší klesání bez plynu a bylo tam rázem 60. Fakt by mě zajímalo, čím je to, že na každém autě se stejným motorem se to chová trochu jinak.mvolesko píše:moje zkušenost je že AFN (110k) se ohříval líp než PDčko AJM (115k), topěj oba asi stejně, ale s AFN jsem měl po 10km už 90 a ani se to nehlo, no možná to při hodně ekonomický jízdě slezlo na 85, to s AJM jeto horší přitom auto je težší, ale ais ten motor má větší učinnonst, když jedu piánko tak to nevyleze na 90 ani po 50km (podle palubního počítače spotřeba do 5L), pak třeba někde musim udělat pár rozjezdů na semaforech, to to vyleze na 90, ale pak když zas jedu v klidu tak to tak po 15minutách jde i na 70, hadice ke chladiči a chladič je studenej
tak jsem o tom ještě trochu přemejšlel a napadlo mě jestli na to nemůže mít vliv i to že je auto vybavené klimou - tím myslím to že je před klasickým chladičem umístěný vlastně ještě jeden "chladič -výparník" a tak nedochází k tak přímému chlazení jako u auta bez klimy. přeci jenom ten nápor vzduchu nebude tak přímý kort když je to od much a špíny. nevím je to jenom úvaha.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
zhavky to nema ale elektr.vlozku ma na 100% protoze kdyz to nastartuju tak do 2min fouka teplej vzduch a to mi nevimluvis ( auto je delany na zakazku )lt.kubosh píše:To's prosimte vzal kde, ze climatronic je elektrickej? Mam uplne stejny auto, krome kuze a quattro, ale o el. vlozce v topeni jsem neslysel a zhavky ve vode to nema 100%audinolog píše:ja ma a6(c 4) v plny palbě kromě quattra s 2.5 tdi jo a s tim topenim tohle ma el. topeni(climatronic) takze sem vysmatej.
jo jo ja mam na Passatu taky elektrickou vlozku v klimatroniku a topi skoro ihned,zhavky tam zadne nemam..i v etce je ta vlozka..audinolog píše:zhavky to nema ale elektr.vlozku ma na 100% protoze kdyz to nastartuju tak do 2min fouka teplej vzduch a to mi nevimluvis ( auto je delany na zakazku )lt.kubosh píše:To's prosimte vzal kde, ze climatronic je elektrickej? Mam uplne stejny auto, krome kuze a quattro, ale o el. vlozce v topeni jsem neslysel a zhavky ve vode to nema 100%audinolog píše:ja ma a6(c 4) v plny palbě kromě quattra s 2.5 tdi jo a s tim topenim tohle ma el. topeni(climatronic) takze sem vysmatej.
Passat 2002 TDI96KW