Ohřev na provozní teplotu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

To Huml---Jo, už si zase chrochtí. Nakonec jsem koupil komplet nastrojenej motor AUY i s převodovkou 6kv., altikem, startérem, turbínou, vstřiky, všemi čidly,i tandem, čerpadlo tam je. Je to ze stejného sharana. Cena byla 20 tis, to jsem neodolal. Motor jsem rozházel, protože jsem ho tam nechtěl navalit tak, jak jsem ho přivezl. Tak jsem jen přendal všechny písty, kroužky jsem dal svoje. Je zajímavé, že ty písty z dovezeného motoru byly trošku jiné (já tam měl Mahle, na těchto jsem výrobce nenašel, ale nemají zespodu tolik vybrané dno a váží o 10g víc, než ty, co tam byly původně).Ale zase já tam měl silnější ojnice (v pístním čepu jsou širší). Takže teď tam mám silnější písty a silnější ojnice. :D Nedokážu si to vysvětlit, oba motory jsou AUY :o Nakonec jsem se do toho pustil sám ,(nikdy jsem to sice nedělal, ale když se hrabu v jinejch motorech-Cummins, tak co) sehnal jsem manuál na PDčko z octávky. Jen jsem dalnové těsnění pod hlavu, jinak všechno zůstalo. Zatím jsem najel tak 1000 km a je to OK, olej to nebere, jede to stejně, chladící kapalina nebublá,prostě paráda (noteeth) . Snad jsem někde něco nezmršil. Ještě se chystám udělat převodovku,na dvojce už je synchron KO,tak zase rozkuchnu nejdřív tu dovezenou, jak to v ní vypadá. Jinak dík za rady, určitě budu zase s něčím otravovat.
To tmracing - beru zpět,trochu jsem to asi přehnal,nebude ten rozdíl celé 2 liry, ale tak minimálně 1,5 litru to bude. Ale pažout je skoro 2x větší :roll:
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

tak sem vcera konecne vymenil na ASV čidlo na vodu, za stary černy, aby mi ukazovala teplota, ale najel sem 50km klidnou jizdou a ručicka se ani nepohla. nevim co si mam o tom myslet
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47

Příspěvek od Fox-CZ »

jake je cislo podle etky na cidlo teploty ? diky jo na motor viz podpis
Passat 2002 TDI96KW
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47

Příspěvek od Fox-CZ »

tak jsem dnes vymenil cidlo teploty a uz to ukazuje ok..jen se chci zeptat jestli se musi nejak odzdusnovat chladici okruh a nebo topeni,pac mi tam jde slyset jak proudi voda.Jo a jeste me zarazilo,ze ten muj motor nema ty zhavice na vyhrev vody,maji tam byt a nebo nemaj ???
Passat 2002 TDI96KW
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

3nečák píše:(wallbash) kluci přikrýváte něčím tu sací mřížku v předu motorem?
Vím že si to dávaly staré avie (noteeth) , ale hrdost stranou, pokud to pomůže?
Mám G IV 1,9 TDI 66 KW a taky to chvilku trvá než se rozhodne topit-samo závisí na okolní teplotě, ale mrazy se zase blíží! (LOL)
Mam obidva chladice (intercooler + chladic vody) prekryte ipou uz tri tyzdne. Odobral som prednu mriezku (6 skrutiek v plaste) a vlozil som to pred tie chladice. Prednu mriezku som dal naspat, takze vzhlad auta to vobec nenarusilo. 8)
Ta ipa ma na jednej strane nalepenu hlinikovu foliu - pouziva sa to na izolaciu teplovodnych potrubi. Tou hlinikovou stranou som to otocil smerom k chladicom.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31

Příspěvek od pietromasoni »

Csala píše:
3nečák píše:(wallbash) kluci přikrýváte něčím tu sací mřížku v předu motorem?
Vím že si to dávaly staré avie (noteeth) , ale hrdost stranou, pokud to pomůže?
Mám G IV 1,9 TDI 66 KW a taky to chvilku trvá než se rozhodne topit-samo závisí na okolní teplotě, ale mrazy se zase blíží! (LOL)
Mam obidva chladice (intercooler + chladic vody) prekryte ipou uz tri tyzdne. Odobral som prednu mriezku (6 skrutiek v plaste) a vlozil som to pred tie chladice. Prednu mriezku som dal naspat, takze vzhlad auta to vobec nenarusilo. 8)
Ta ipa ma na jednej strane nalepenu hlinikovu foliu - pouziva sa to na izolaciu teplovodnych potrubi. Tou hlinikovou stranou som to otocil smerom k chladicom.
ja tam davam vzy karton a je pravda ze to je nebe a dudy kdyz jedes pri -18
punto 1.7TD 46kw
Peta
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Bydliště: Č: Budějovice

Příspěvek od Peta »

mvolesko píše:moje zkušenost je že AFN (110k) se ohříval líp než PDčko AJM (115k), topěj oba asi stejně, ale s AFN jsem měl po 10km už 90 a ani se to nehlo, no možná to při hodně ekonomický jízdě slezlo na 85, to s AJM jeto horší přitom auto je težší, ale ais ten motor má větší učinnonst, když jedu piánko tak to nevyleze na 90 ani po 50km (podle palubního počítače spotřeba do 5L), pak třeba někde musim udělat pár rozjezdů na semaforech, to to vyleze na 90, ale pak když zas jedu v klidu tak to tak po 15minutách jde i na 70, hadice ke chladiči a chladič je studenej
Ahoj, nevím, možná je něco špatně ? Na mém AJM stoupá teplota taky pomalu, ale jakmile se jednou ustálí, tak drží a nikdy se nestalo, že by spadla. Zato na 66kW mi teplota lezla strašně dolů, nepomohla ani preventivní výměna termostatu. Stačilo sjet menší klesání bez plynu a bylo tam rázem 60. Fakt by mě zajímalo, čím je to, že na každém autě se stejným motorem se to chová trochu jinak.
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

tak jsem o tom ještě trochu přemejšlel a napadlo mě jestli na to nemůže mít vliv i to že je auto vybavené klimou - tím myslím to že je před klasickým chladičem umístěný vlastně ještě jeden "chladič -výparník" a tak nedochází k tak přímému chlazení jako u auta bez klimy. přeci jenom ten nápor vzduchu nebude tak přímý kort když je to od much a špíny. nevím je to jenom úvaha.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

napsal jsem výparník , ale je to samozřejmě "kondenzátor"- omluva :)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
audinolog
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 24 led 2006, 17:31
Bydliště: otročiněves

Příspěvek od audinolog »

lt.kubosh píše:
audinolog píše:ja ma a6(c 4) v plny palbě kromě quattra s 2.5 tdi jo a s tim topenim tohle ma el. topeni(climatronic) takze sem vysmatej.
To's prosimte vzal kde, ze climatronic je elektrickej? Mam uplne stejny auto, krome kuze a quattro, ale o el. vlozce v topeni jsem neslysel a zhavky ve vode to nema 100%
zhavky to nema ale elektr.vlozku ma na 100% protoze kdyz to nastartuju tak do 2min fouka teplej vzduch a to mi nevimluvis ( auto je delany na zakazku )
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47

Příspěvek od Fox-CZ »

audinolog píše:
lt.kubosh píše:
audinolog píše:ja ma a6(c 4) v plny palbě kromě quattra s 2.5 tdi jo a s tim topenim tohle ma el. topeni(climatronic) takze sem vysmatej.
To's prosimte vzal kde, ze climatronic je elektrickej? Mam uplne stejny auto, krome kuze a quattro, ale o el. vlozce v topeni jsem neslysel a zhavky ve vode to nema 100%
zhavky to nema ale elektr.vlozku ma na 100% protoze kdyz to nastartuju tak do 2min fouka teplej vzduch a to mi nevimluvis ( auto je delany na zakazku )
jo jo ja mam na Passatu taky elektrickou vlozku v klimatroniku a topi skoro ihned,zhavky tam zadne nemam..i v etce je ta vlozka..
Passat 2002 TDI96KW
Petr Nový
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 09 úno 2006, 21:41
Bydliště: Hodonín

Příspěvek od Petr Nový »

Měl jsem stejné problémy a pak jsem koupil na vrakáči naftový přihřívač Eberspacher za 2000 Kč a je to teď super.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“