Ohřev na provozní teplotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Ohřev na provozní teplotu
Tak když už je tady skoro každé téma zima vs. TDI, tak taky něco přidám. Dneska jsem jel poprvé delší trasu s Audi, bylo to ráno 22km do práce v -20ti a ručička teploměru se skoro ani nezvedla. Odpoledne bylo asi -8 a při cestě domu (je to víc do kopce) se nedostala ani na 60°
Tak by mě zajímalo, jestli máte stejnou zkušenost, nebo mám zítra mazat pro novej termostat.
Tak by mě zajímalo, jestli máte stejnou zkušenost, nebo mám zítra mazat pro novej termostat.
Dneska bylo -18°C a na 10km do práce jsem Koktu ohřál na 70°C. Na topení nastavená vnitřní cyrkulace. Než koupíš ten termostat, tak zkus jestli je hadice z chladiče studená(v tomto počasí ledová), pokud by byla i třeba vlažná, pravděpodobně termostat propouští a pak se to samozdřejmě hůř ohřívá. Nemusí to být nutně špatným termostatem, setkal jsem se s tím, že se prodávají termostaty, které mají malou odvzdušňovací dirku. Tyto nelze u Tdi (i D a TD)použít, protože i tak malá dirka způsobí, že se motory neúměrně dlouho zahřívají nebo při velkých mrazech nedosáhnou provozní teploty vůbec.
Na volnoběh mi teplota jde pěkně dolů, ale když si vezmu kolik vzduchu tím výměníkem projde, tak se tomu vůbec nedivím. Jinak ohřát na 70-80 to je tak 10km určitě.
To Fantík: moc to radši neprotahuj, při -20 sůl už nezabírá, tak aby si někde ve škarpě neumrzl
To Fantík: moc to radši neprotahuj, při -20 sůl už nezabírá, tak aby si někde ve škarpě neumrzl
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
ahoj já denně dojíždím cca 14km a v týhle sibiři se to ohřeje tak na 70st a to jedu max 90km/h (samá zatáčka) topí to tak po 8km klidný jízdy. Ale jinak celkově zahřívaní a doba začátku topení o oktávky mi přijde katastrofální. I ten blbej fiat punto (druhý auto) topí za chvilku.
radkin - Octavia CLHA
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
Jo stym topenim suhlasim je to katastrofa tak ze je to auto strednej kategorie a vzime tam ides umrznut ...stacila by jedna posrata elektricka spirala do kurenia co by iba zohrievala vzduch na topeni aby som nemusel mrznut tak do toho uz mohol VW zainvestovat 5Euro navic.
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
- Tupino
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: skoro v asii :)
- Kontaktovat uživatele:
taky bych byl s termostatem opatrnej,
ASV mam španělskej model, bez svíček a to se skoro ohřát nechce, v těchto mrazech tak 15km bez zaplýho topení a vyleze to na 70-80, se zaplým topením se motor bez zátěže vesele ochlazuje, v alpach běžně ze zcela zahřátýho motoru to po chvíli vrčení na volnoběch ochladím na 60st
ALH je se svíčkama a je to podobný
transpik PD se ohřívá líp, je to přece jenom krabica
ASV mam španělskej model, bez svíček a to se skoro ohřát nechce, v těchto mrazech tak 15km bez zaplýho topení a vyleze to na 70-80, se zaplým topením se motor bez zátěže vesele ochlazuje, v alpach běžně ze zcela zahřátýho motoru to po chvíli vrčení na volnoběch ochladím na 60st
ALH je se svíčkama a je to podobný
transpik PD se ohřívá líp, je to přece jenom krabica
V6 TDI 4M
Andre: dělá mi uplně to samý, někdy se stěží dostane na 70, když brzdim a auto se zhoupne tak to ještě klesne.. ale sleduju kanál 51 na klimatroniku a tam to ukazuje normál - tedy stoupá to do 90ti stupňů a tam to zůstane.. kua neska když sem nastartoval a oškrabával okno tak sem tam měl 17
530d .. DP renegade
přesně jak píšete - ta teplota jde v tomhle počasí dost pomalu nahoru (kort když je puštěný topení naplno), ale musím zaklepat jakmile tam mám 90st tak je ručička jak přikovaná. docela zajímavě to maj dělaný Lupa ty maj uvnitř ještě el.vložku. něco jako nezávislé el.topení.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF