Ohřev na provozní teplotu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

audinolog píše:ja ma a6(c 4) v plny palbě kromě quattra s 2.5 tdi jo a s tim topenim tohle ma el. topeni(climatronic) takze sem vysmatej.
To's prosimte vzal kde, ze climatronic je elektrickej? Mam uplne stejny auto, krome kuze a quattro, ale o el. vlozce v topeni jsem neslysel a zhavky ve vode to nema 100%
Bůček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23 led 2006, 18:45
Bydliště: Ktiš

Příspěvek od Bůček »

U mojí A6 2,5 TDI 5V se teplota zvedne pri jizde 20 km z kopce z 50 na 60,kdyz jedu zpatky-do kopce,tak se to ohreje na 90 asi po 8 km,a ztech 90 to klesne ne na min nez 70.
Bůček
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak jsem zprovoznit výhřev vody... je to určitě znát hned po startu, dneska ráno to po chvilce začalo celkem dobře topit, ale teplota celkově se o moc víš nedostala :-?
czetor
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 23 led 2006, 17:44
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od czetor »

Co jsem četl, tak TDíčko by se mělo nastartovat a hned vyrazit, ne čekat až se ohřeje, dobré je taky zapojit co nejvíc spotřebičů - výhřev sedaček, světla, mlhovky, atd. Jinak se snažím otáčky držet kolem 2000 (+/- 500), takže kledně jedu i devadesát. :)
Octavia 1,9 TDI 81 kW, r.v. 1998
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Mě to taky drží pořád ve studěným poli. Nahoru se to dostane, jen když třeba déle popojíždím. Prostě se to v té zimě hodně chladí, přece je to jen studěný vzduch z venku. Všiměte si, až se vám ohřeje voda tak, že zapne větrák, jak jde rychle rafička dolů, co má potom říkát na ten ledovej vzduch z venku. Jinak mi to topí jako čert po 1 km.



SEAT TOLEDO 1,9D
Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47

Příspěvek od Fox-CZ »

v kterych mistech na motoru je cidlo teploty ? diky
Passat 2002 TDI96KW
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

čidlo teploty vody by mělo být u bloku motoru na začátku hadice, která vede do chladiče.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Fox-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 23 led 2006, 20:47

Příspěvek od Fox-CZ »

origos cidlo teploty ma tento kod 059919501A ?na muj motor,nevite nekdo ?at nekoupim neco jineho...diky
Passat 2002 TDI96KW
3nečák
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 30 led 2006, 15:10
Bydliště: nyní Těšín

Příspěvek od 3nečák »

(wallbash) kluci přikrýváte něčím tu sací mřížku v předu motorem?
Vím že si to dávaly staré avie (noteeth) , ale hrdost stranou, pokud to pomůže?
Mám G IV 1,9 TDI 66 KW a taky to chvilku trvá než se rozhodne topit-samo závisí na okolní teplotě, ale mrazy se zase blíží! (LOL)
Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od cupra165 »

ja ji u ibizy ...ma 3 dilnou zakryvam,ale to kvuli tomu,aby mi nelital bordel do motoru :-) po zime sem vzdy pravidelne mival bilej motor :x
jinak si myslim,ze urcite pomuze,takze bych se toho nebal
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30

Příspěvek od tmracing »

tak trosku poskadlim:-)... peugeot 406 2,0 hdi... pri velmi miernej jazde a otackach tak max do 2 tis je motor pri -10 zohriaty po cca 2-3km jazdy, kuri to ale od nastartovania, asi 2 min klepania na volnobeh a prejdeni asi 500m :-)... juj ako som rad za to afticko :-).... aspon volaco na nom funguje ako ma :-) klop klop :-).... ( pri -18 sa to na tych 70-80 hrialo asi 5-7km)
Peugeot 406, HDI, 110ps
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Bodejť, ty dva litry na 100 km (rozdíl spotřeby oproti TDI oktavka)aspoň víc ohřejou vodu, takže to musí být znát. Jinak pokud u sharana nejde bufik, tak i s vypnutým ventilátorem zadního topení při normální jízdě se to motá kolem 70 stupňů, do kopce i 90, s kopce i pod 60. Ale kámošova octa ALH se žhavkama topí slušně po pár km a když topení vypnete, tak tam je 90 docela rychle, až jsem se divil 8)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30

Příspěvek od tmracing »

MirekX: takze oktavka chodi pri ciste mestskej prevadzke v tejto zime za 4,7l? :D .... pretoze v mojom pripade ako tak prave pocitam vychadza aktualna spotreba 6,7l a to jazdim ciste mesto cize vzdy nastudeno.... a to som teda tento krat pri jazde zrovna nepozeral na spotrebu... ;)
Peugeot 406, HDI, 110ps
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

To MirekX: Co Šarik už jezdí? Jaký písty si tam nakonec šoupnul?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“