audinolog píše:ja ma a6(c 4) v plny palbě kromě quattra s 2.5 tdi jo a s tim topenim tohle ma el. topeni(climatronic) takze sem vysmatej.
To's prosimte vzal kde, ze climatronic je elektrickej? Mam uplne stejny auto, krome kuze a quattro, ale o el. vlozce v topeni jsem neslysel a zhavky ve vode to nema 100%
U mojí A6 2,5 TDI 5V se teplota zvedne pri jizde 20 km z kopce z 50 na 60,kdyz jedu zpatky-do kopce,tak se to ohreje na 90 asi po 8 km,a ztech 90 to klesne ne na min nez 70.
Tak jsem zprovoznit výhřev vody... je to určitě znát hned po startu, dneska ráno to po chvilce začalo celkem dobře topit, ale teplota celkově se o moc víš nedostala
Co jsem četl, tak TDíčko by se mělo nastartovat a hned vyrazit, ne čekat až se ohřeje, dobré je taky zapojit co nejvíc spotřebičů - výhřev sedaček, světla, mlhovky, atd. Jinak se snažím otáčky držet kolem 2000 (+/- 500), takže kledně jedu i devadesát.
Mě to taky drží pořád ve studěným poli. Nahoru se to dostane, jen když třeba déle popojíždím. Prostě se to v té zimě hodně chladí, přece je to jen studěný vzduch z venku. Všiměte si, až se vám ohřeje voda tak, že zapne větrák, jak jde rychle rafička dolů, co má potom říkát na ten ledovej vzduch z venku. Jinak mi to topí jako čert po 1 km.
kluci přikrýváte něčím tu sací mřížku v předu motorem?
Vím že si to dávaly staré avie , ale hrdost stranou, pokud to pomůže?
Mám G IV 1,9 TDI 66 KW a taky to chvilku trvá než se rozhodne topit-samo závisí na okolní teplotě, ale mrazy se zase blíží!
ja ji u ibizy ...ma 3 dilnou zakryvam,ale to kvuli tomu,aby mi nelital bordel do motoru po zime sem vzdy pravidelne mival bilej motor
jinak si myslim,ze urcite pomuze,takze bych se toho nebal
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
tak trosku poskadlim:-)... peugeot 406 2,0 hdi... pri velmi miernej jazde a otackach tak max do 2 tis je motor pri -10 zohriaty po cca 2-3km jazdy, kuri to ale od nastartovania, asi 2 min klepania na volnobeh a prejdeni asi 500m :-)... juj ako som rad za to afticko :-).... aspon volaco na nom funguje ako ma :-) klop klop :-).... ( pri -18 sa to na tych 70-80 hrialo asi 5-7km)
Bodejť, ty dva litry na 100 km (rozdíl spotřeby oproti TDI oktavka)aspoň víc ohřejou vodu, takže to musí být znát. Jinak pokud u sharana nejde bufik, tak i s vypnutým ventilátorem zadního topení při normální jízdě se to motá kolem 70 stupňů, do kopce i 90, s kopce i pod 60. Ale kámošova octa ALH se žhavkama topí slušně po pár km a když topení vypnete, tak tam je 90 docela rychle, až jsem se divil
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
MirekX: takze oktavka chodi pri ciste mestskej prevadzke v tejto zime za 4,7l? .... pretoze v mojom pripade ako tak prave pocitam vychadza aktualna spotreba 6,7l a to jazdim ciste mesto cize vzdy nastudeno.... a to som teda tento krat pri jazde zrovna nepozeral na spotrebu...