HELP chyba 17945 G IV NEVYŘEŠENO-100 Ps umřelo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
HELP chyba 17945 G IV NEVYŘEŠENO-100 Ps umřelo
čest, mám problém, auto chytne, vyletí otáčky na 1700 a asi za 3s se to vrati na volnoběh, auto za jízdy netáhne a vůbec nekouří.vag píše chybu 17945 odpojovací ventil paliva N109 : chybná funkce P1537-35-00- mám mrknout na ten ventil na hlavě čerpadla?je nový.jinak nevím.děkuji
Naposledy upravil(a) Jaroušek dne 14 bře 2009, 17:12, celkem upraveno 2 x.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
zítra mrknu, jsem ted s golfem ve Francii a mám omezený možnostiHuml píše:mohl by pod ním být bordel, vytáhni ho a profoukni to nebo zkus přehodit z tý druhý hlavy jestli ještě máš

SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
čest, tak jsem vytáhl ten odpojovač paliva a určo se zasekl, tak jsem ho rozhýbal a vrátil, motor pěkně nastartoval a vag už nic nepsal.takže paráda.jel jsem to projet-opět tah jenže jsem byl natankovat a po dalším startu se to všechno opakovalo.tak jsem ho zase vytáhl, rozhýbal jenže už bez výsledku.tak jsem tedy vytáhl ten čudl i s pružinkou, motor sice v poho naskočí(bez zvýšených otáček)ale zase netáhne
ted nevím, zda to není náhodou tím, že jsem to nevymazal vagem-neměl jsem ho u sebe a nebo bude problém jinde.a chci se zeptat, zda má být napětí po zapnutí klíčku na tomto ventilu.kolik Voltů a zda stále.já totiž zapl klíček a přiložil jsem ten drát na něj tak nic necvakalo což mi přijde divné.díky dnes na to mrknu zase vagem

SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
jednou jsem řešil že občas k ventilu nešla štáva a auto chcíplo.tak jsem provizorně vzal kus drátu a přivedl plus přímo od baterky a ten originál drát jsem odpojil...............výsledek bylo to že auto šlo nastartovat ale netáhlo.....protože řídící jednotka měla uloženo odpojení ventilu..............pomohlo až když jsem natáhl nové dráty podle schématu
603917329
pro škvarku, něco na tom bude bo jsem to dnes vymazal vagem a jel to projet, tak má zase tah
) ten ventil mám ale rozebranej, chcípám to přes chcípací klapku.nebo se někdo domnívá, že by to chcíplo i po vrácení klíčku??nevím jak závisle na sobě pracují klapka a ten ventil.jinak už to neřeším, domů snad dojedu a pak jej celý vyměním.tak díky všem a ještě někdo napište ohledně toho chcípání.čest

Naposledy upravil(a) Jaroušek dne 01 bře 2009, 21:25, celkem upraveno 1 x.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
já i když tu klapku zavřu, tak nechcípne:-D jak to všoichni děláte 

1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
jinak samotným klíčkem bez ventilu bych to radši ani nezkoušel(altík atd)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
tak stále nevyřešeno.ventil jsem vyměnil dle rady p.Humla, zhruba 20 startů v pohodě, už jsem otevřel šampus a v tom to začlo dělat zase:( což znamená, že to odpojovačem nebude.napětí při startu a při běhu na odpojovači je,poznatek je takový, že při startu se zvednou otáčky zhruba na 1500, 6 s to tak drží a pak najednou silně klepne(dá se říct kovový zvuk)podle mě v čerpadle, a otáčky spadnou na volnoběh ale auto stále netáhne a stále píše chybu 17945 -odpojovač paliva-chybná funkce. a zase na to třeba druhý den vše vymažu vagem a pojede to.co si o tom myslíte??a mám dojem, že to dělá za tepla.co tak nějaké relátko??bo samotné čerpadlo??nevím.děkuji za ochotu
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
čest, prosím tě, nemáš ten návod někde schovaný??že bych to taky vyzkoušel12skvarka píše:jednou jsem řešil že občas k ventilu nešla štáva a auto chcíplo.tak jsem provizorně vzal kus drátu a přivedl plus přímo od baterky a ten originál drát jsem odpojil...............výsledek bylo to že auto šlo nastartovat ale netáhlo.....protože řídící jednotka měla uloženo odpojení ventilu..............pomohlo až když jsem natáhl nové dráty podle schématu
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek píše:tak stále nevyřešeno.ventil jsem vyměnil dle rady p.Humla, zhruba 20 startů v pohodě, už jsem otevřel šampus a v tom to začlo dělat zase:( což znamená, že to odpojovačem nebude.napětí při startu a při běhu na odpojovači je,poznatek je takový, že při startu se zvednou otáčky zhruba na 1500, 6 s to tak drží a pak najednou silně klepne(dá se říct kovový zvuk)podle mě v čerpadle, a otáčky spadnou na volnoběh ale auto stále netáhne a stále píše chybu 17945 -odpojovač paliva-chybná funkce. a zase na to třeba druhý den vše vymažu vagem a pojede to.co si o tom myslíte??a mám dojem, že to dělá za tepla.co tak nějaké relátko??bo samotné čerpadlo??nevím.děkuji za ochotu
Skus dat relátko ,na ovládání toho ventilu, pokut to vázne po el stránce mělo by se to projevit.
PS. kolik de voltů k tomu ventilu mělo by 12V .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
čest, nevím kde to relé najdu, a napětí je jako v síti.při klíčku 11 něco a pak 13 něcotoby66kw píše:Jaroušek píše:tak stále nevyřešeno.ventil jsem vyměnil dle rady p.Humla, zhruba 20 startů v pohodě, už jsem otevřel šampus a v tom to začlo dělat zase:( což znamená, že to odpojovačem nebude.napětí při startu a při běhu na odpojovači je,poznatek je takový, že při startu se zvednou otáčky zhruba na 1500, 6 s to tak drží a pak najednou silně klepne(dá se říct kovový zvuk)podle mě v čerpadle, a otáčky spadnou na volnoběh ale auto stále netáhne a stále píše chybu 17945 -odpojovač paliva-chybná funkce. a zase na to třeba druhý den vše vymažu vagem a pojede to.co si o tom myslíte??a mám dojem, že to dělá za tepla.co tak nějaké relátko??bo samotné čerpadlo??nevím.děkuji za ochotu
Skus dat relátko ,na ovládání toho ventilu, pokut to vázne po el stránce mělo by se to projevit.
PS. kolik de voltů k tomu ventilu mělo by 12V .
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek píše:čest, nevím kde to relé najdu, a napětí je jako v síti.při klíčku 11 něco a pak 13 něcotoby66kw píše:Jaroušek píše:tak stále nevyřešeno.ventil jsem vyměnil dle rady p.Humla, zhruba 20 startů v pohodě, už jsem otevřel šampus a v tom to začlo dělat zase:( což znamená, že to odpojovačem nebude.napětí při startu a při běhu na odpojovači je,poznatek je takový, že při startu se zvednou otáčky zhruba na 1500, 6 s to tak drží a pak najednou silně klepne(dá se říct kovový zvuk)podle mě v čerpadle, a otáčky spadnou na volnoběh ale auto stále netáhne a stále píše chybu 17945 -odpojovač paliva-chybná funkce. a zase na to třeba druhý den vše vymažu vagem a pojede to.co si o tom myslíte??a mám dojem, že to dělá za tepla.co tak nějaké relátko??bo samotné čerpadlo??nevím.děkuji za ochotu
Skus dat relátko ,na ovládání toho ventilu, pokut to vázne po el stránce mělo by se to projevit.
PS. kolik de voltů k tomu ventilu mělo by 12V .
Myslím přidat tam relé přímo k čerpadlu,ovládací cívku na origo přívod, do ventilku čistej proud s aku. Pokud je krpa na vedení tak se to projeví.
7A pojistku k tomu.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
hm, nevím, je mi ale divné, že jsem měl ten ventil vybrakovaný, pružina s tim koko.... tam nebyla a přesto po dalším startu to zvýšilo otáčky, pak tam křapne a spadne to dolů.toby66kw píše:Jaroušek píše:čest, nevím kde to relé najdu, a napětí je jako v síti.při klíčku 11 něco a pak 13 něcotoby66kw píše:
Skus dat relátko ,na ovládání toho ventilu, pokut to vázne po el stránce mělo by se to projevit.
PS. kolik de voltů k tomu ventilu mělo by 12V .
Myslím přidat tam relé přímo k čerpadlu,ovládací cívku na origo přívod, do ventilku čistej proud s aku. Pokud je krpa na vedení tak se to projeví.
7A pojistku k tomu.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F