Stránka 1 z 1
G4 PD 85kw Problem.
Napsal: 03 bře 2009, 01:14
od spider8
Zdravim. Mama takovy problem se svym golfem,uz od doby co jsem ho koupil tak do 3tisic jede docela dobre,ale na 3 to ubere hodne vykon a zrychluje to strasne pomalu,do nouzaku to ale nepada,staci dat dalsi kvalt a zas dobry,ale zas jen do tech 3tisic. Chci si to dat nacipovat jenze se bojim kdyz je tam ted tenhle problem.... nesetkali jste se stim nekdo? diky za nazory.
Napsal: 03 bře 2009, 01:43
od Lusťa
číhnul bych na váhu vzduchu a určitě VAG
Napsal: 03 bře 2009, 05:22
od TRULI 1
Musíš tu hladat. A na vagu Ti možno ukáže
Regulacia a nudzak:
-N75 vadný
-podtlakove hadičky 3.2mm
-podtlakova banka na turbe (deravá, zahrzavená)
-lopatky v turbe pridreté
píše sa tu vela otom stále do okola

Napsal: 03 bře 2009, 06:37
od misa.89
bez diagnostiky to nemá cenu...
Napsal: 03 bře 2009, 06:37
od misa.89
a napiš od kud jsi, třeba se ti na to někdo koukne
Napsal: 03 bře 2009, 08:07
od misoVW
ked to nepada do nudzaku, tipujem vahu vzduchu. Ale ako pisali chalani, chce to nalogovat za jazdy.
cau
Napsal: 03 bře 2009, 09:23
od spyder
skus este odpojit prietokomer a ist sa povozit,ked to pojde lepsie je v haji, a ak vies kde je turbo a vies kde ma potlak na lopatky tak pozeraj ,pri startovani tiahlo musi chodit hore a dole tak asi 2 cm,ak chodi menej treba ho rozobrat a vicistit.
Re: cau
Napsal: 03 bře 2009, 11:53
od spider8
spyder píše:skus este odpojit prietokomer a ist sa povozit,ked to pojde lepsie je v haji, a ak vies kde je turbo a vies kde ma potlak na lopatky tak pozeraj ,pri startovani tiahlo musi chodit hore a dole tak asi 2 cm,ak chodi menej treba ho rozobrat a vicistit.
No vahu vzduchu jsem tam zkousel uz menit z jineho auta 2krat a vzdycky uplne stejny..

Jinak prave na pocitaci to je bez zavad,ale za jizdy jim to nejak neslo zmerit.... Nato tahlo jestli se hybe se podivam,pokud se musi cistit tak musi ven cele turbo ze?. A ten N75 by mohl byt spatny?Ja myslel ze ten je spatny jen kdyz to pada do nouzaku ne? Jsem od Jicina od Hradce Králové. Diky za nazory a rady.
Re: cau
Napsal: 03 bře 2009, 11:57
od spider8
spyder píše:skus este odpojit prietokomer a ist sa povozit,ked to pojde lepsie je v haji, a ak vies kde je turbo a vies kde ma potlak na lopatky tak pozeraj ,pri startovani tiahlo musi chodit hore a dole tak asi 2 cm,ak chodi menej treba ho rozobrat a vicistit.
Jaky pritokomer?co mas na mysli?
Napsal: 03 bře 2009, 11:58
od misoVW
vahu vzduchu.
Spyder
Napsal: 03 bře 2009, 12:21
od spider8
misoVW píše:vahu vzduchu.
Tak vahu jsem uz taky zkousel odpojit a bez ni je jede o hodne hur....
Napsal: 03 bře 2009, 13:10
od misa.89
VAG!!!!!!!
cau
Napsal: 03 bře 2009, 14:07
od spyder
cau ked mas vag tak sadaj do auta zarad 3 richlosny stupen a plny plyn.vo vagu daj 01-elektrika motora,08-blok nameranych hodnot,skupina 003-druhe a tretie policko ,druhe policko je aka je hodnota vriadiacke ,tretie aka hodnota je namerana snim tlaku.,ak idu rovnako hore +- 100 tak ok no musi dosiahnut na volnobehu u obidvoch 250 a pri max.pridani plynu na 3 rich .stup musia ist obidve hodnoty hore tak okolo 700.potom daj skupinu 011 to je turbo a pokracuj rovnako ako pri prietokomere a hodnoty cca na volnobehu od 900 ,po pridani cca 1800 a visie ,skus.potom ci sa variabilne lopatky hibu zistis tiez s vag,01-elektrika motora,03-diagnostika akcnych clenou, a pomaly presuvaj premera vsetky snimace a ak sa zobrazi ventil pre obmedzenie plniaceho tlaku tak ho nechaj bezat a pozeraj ci sa membrana bude hibat.
Re: cau
Napsal: 04 bře 2009, 00:36
od spider8
Neni tady nahodou nekdo okolo Jicina nebo pripadne HK kdo ma vag? bohuzel tady v okoli nemam tuto moznost...