Pomoc s přestavbou BMW

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

bouky
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 srp 2006, 14:57
Bydliště: Psáry-Praha Západ
Kontaktovat uživatele:

Pomoc s přestavbou BMW

Příspěvek od bouky »

Ahoj lidičky,
koupil jsem si nedávno BMW 320d r.v 98 100Kw 136 000Km. Už delší dobu jsem se těšil na svuj první nafták ale i na to, že své auto překopu na olej, protože dlouho pročítám toto forum a fandím všem co se do toho pustili..

Bohužel nejsem tak technicky zdatný abych zvládnul takovou přestavbu sám. Vím, že existují už i firmy www.rostlinnyolej.com a www.rapidoil.com ale mnoho jim nedůvěřuji. Našel by se někdo kdo by si troufnul to překopat? Samo, že né zadarmo!

Hlavně nechci nějak šetřit bastlením výměníku a podobně (noteeth) . Koukal jsem, že se dají sehnat již pěkné věci na přestavu..Díky za pomoc

P.S.: Hlavně neprobírejte jestli má cenu bávo předělávat, chci to ze 2 principů : ekologie a proč platit státu a šejkům takove nesmyslné peníze že (LOL)
BMW 320d 100Kw r.v.98 - připravuji se na přestavbu :-)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

preci jenom nema nahodou bmw elektricke cerpadlo paliva?
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
bouky
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 srp 2006, 14:57
Bydliště: Psáry-Praha Západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bouky »

bobyd píše:preci jenom nema nahodou bmw elektricke cerpadlo paliva?
No to nevím. To má asi každé novější auto např. TDi PD ne?

Vím, že není vybaveno Common railem...
BMW 320d 100Kw r.v.98 - připravuji se na přestavbu :-)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

320d ma na 100% commonrail !
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
bouky
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 srp 2006, 14:57
Bydliště: Psáry-Praha Západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bouky »

mvolesko píše:320d ma na 100% commonrail !
To je zvláštní dnes jsem volal do BMW servisu Autotec a tam mi řekli, že 98 common rail nemá tak kde je pravda? :?
BMW 320d 100Kw r.v.98 - připravuji se na přestavbu :-)
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

mvolesko píše:320d ma na 100% commonrail !
Mno hele nevim nevim,já bych taky řekl že to je CR ale zase nějak v tom roce stim přišla první alfa jako JTD...tohle sem našel...Jedná se o šestnáctiventilový naftový čtyřválec s přímým vstřikem (DI) a turbodmychadlem s variabilním nastavováním lopatek...tak nevím :?
Každopádně nechápu proč chceš jezdit na olej když sis koupil BMW?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
bouky
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 srp 2006, 14:57
Bydliště: Psáry-Praha Západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bouky »

váha píše:
mvolesko píše:320d ma na 100% commonrail !
Mno hele nevim nevim,já bych taky řekl že to je CR ale zase nějak v tom roce stim přišla první alfa jako JTD...tohle sem našel...Jedná se o šestnáctiventilový naftový čtyřválec s přímým vstřikem (DI) a turbodmychadlem s variabilním nastavováním lopatek...tak nevím :?
Já ještě zavolám do druhého servisu BMW Bychl. oni jsou všude dost neochotní ařeknou to co se hodí jim. Nicméně čtyčválec to je, jestli 16ventilový nevím.Variabilní lopatky myslím, že jsou typické pro bávo..Přímý vstřik to bude určitě.
BMW 320d 100Kw r.v.98 - připravuji se na přestavbu :-)
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03

Příspěvek od delawega »

:D konecne dalsie Baaawo pricuchne k oleju..
takze do bmw nemusis volat.. to co mas je ideal na prestavbu na olej...
takze 320 ako jedina bola modifikovana s 2 verziami 4 valcov.
100Kw je starsi TDS vrtany na priamy vstrek, zvacseny objem, ina riadiaca jednotka a ine cerpadlo...samoska BOSCH, potom bolo 110kw a to uz bol common rail. takze si spravil spravnu volbu ze si isiel do 100Kw.
komunikujem s firmou od ktorej som kupil kit a zatial su skepticky na prestavbu commonrail BMW na olej ... zatial najvacsi problem by malo robit podavacie cerpadlo ktore sa vraj pouzitim oleja rychlo odpali. no podla mna by to vymena podavacieho cerpadla aj vyriesila.. tak neviem
bude sa musiet upravit riadiaca jednotka vypnut cca 2 cidla a vyhodit chladic nafty za palivovym filtrom...
ja som prekopal uz druhu 525 tds 1.e34 teraz e39 a musim povedat ze to slape jak hodinky. jediny problem som mal s podavaci cerpadlom v e39 no po rozobrani chalani zistili ze je funkcne za zenitom...takze by odislo tak ci tak.
ak chces prekopat 3-jku na olej, budes podla mna spokojny, no nedavaj tam barzjake blbosti ktore v konecnom dosledku nie su efektivne.
takze treba radsej na zaciatku viac investovat a mas na dlho pokoj....
mam tu v BA chalanov ktory by sa do toho vedeli pustit...tak isto by sa dala urobit aj lepsia cena vzhladom na to ze uz vieme co vsetko tam treba a da sa kopa veci zohnat tu a lacnejsie.
kontakt: alex.s730d@gmail.com
bouky
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23 srp 2006, 14:57
Bydliště: Psáry-Praha Západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bouky »

[quote="delawega"]

To zní dobře :) . Jen se chci zeptat. Jaké parametry se mění v řídící jednotce? A která čidla se musejí vypnout? Budu kontaktovat vaše krajany (noteeth) a nechát přestavit u vás pokud máte takové zkušenost..Škoda jen, že jste tak daleko :(
BMW 320d 100Kw r.v.98 - připravuji se na přestavbu :-)
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03

Příspěvek od delawega »

nene ty nemusis absolvovat nic s riadiacou jednotkou a cidlami atd.. to sa jedna len o commonrail system. ty este nemas commonrail takze staci prestavbovy 2 nadrzovy kit na vyhrievanie oleja a mozes behat plny kotel :D
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

hmm zajimave (crazy)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

to zni dobre uz delsi dobu premyslim cim nahradit mou dosluhujici omegu
zajimavi typ :idea:
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03

Příspěvek od delawega »

podla mna bude treba sa pozriet poriadne CR-ku na zubok. co chvila sa nebude nic ine vyrabat...takze budeme odkazany len na CR a novsi system..nerad by som skysol na nafte.
co sa tyka tvojej prestavby hod mi poslednych 7 cisiel VIN alebo mi napis typ a rok vyroby.. hodim to chalanom nech nato spravia rozpocet.. napisem ti vyslednu cifru a ty uz sa rozhodni ci by ti to vyhovovalo.
viem ze je to na daleku cestu no sme okruh ludi co sa venuju hlavne bmw takze poho 8)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

o to vic se musime starat o nase stare strepy :D
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03

Příspěvek od delawega »

pravdu vravis :D
ale vsetko ma svoju zivotnost a pride cas ked klasicke komorkace alebo Di cka z trhu zmiznu... ked som kupoval e39 s tds motorom no poviem ti ze mal som co robit aby som sa dostal k zachovalemu autu s dobrym motorom... vsetko ostatne sama vybava a plastovy tuning, no ked nakopol motor katastrofa...vsetko je postahovane kilometre z min 400 - 500 tisic... a to je tak na generalku pokial si clovek nie je isty ako sa s motorom zaobchadzalo...
dalsi trend ktory sledujem u dieselov je hnat sa za vykonom ale motory nabehaju do 300 000 a dovi cerpadlo alebo trysky.. hmm ked si zoberiem zivotnost starsich dieselov ..to sa neda porovnat.
a ladovat kazdych 200 -300 tis. nove cerpadlo a trysky do motora to tiez nieje bohvie co... (R)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“