Stránka 1 z 1

N75?

Napsal: 25 srp 2006, 03:30
od Koumi
caute, mozte mi niekto poradit ohladom motoru AJM 85kw? nema dobry vykon, VAG vypisal omezeni plniciho tlaku, a typek povedal ze to mozu byt dve veci: bud N75 alebo nejaka plechova membrana zospodu na turbe (ze neda sa opravit, asi vymena turba), tak by som chcel vediet co je vacsia pravdepodobnost, dikees

Napsal: 25 srp 2006, 07:55
od Fafik
Co to ma najeto? Muze to byt a:) ventil N75, b:)plechovka na turbu (nezda se mi, videl jsem zatim snad jednu ktera odesla), nebo c:)zatuhle naklapeni lopatek v turbu, d:) neco jineho? Bingo, sazim ze za c bude spravne. :-). Vyndat turbo, rozebrat, vycistit...

Napsal: 25 srp 2006, 17:21
od Tomas.cz
Tu plechovku co je dole na turbu mám, rád jí někomu přenechám mě je nanic (noteeth)

Napsal: 25 srp 2006, 19:25
od Koumi
dnes idem vyskusat vymenit N75, uvidime ci to pomoze, jeden borec mi ale povedal ze ten ventil sa mohol pokazit aj koli turbu, ze ked ho vymenim tak do dvoch mesiacov sa moze znova pokazit, neviete niekto ci to je pravda?

Napsal: 26 srp 2006, 21:33
od Martinsek
je to asi tak,turbo muže zatuhnout když nefunguje ventíl,ventíl neodejde když je zatuhle turbo.vytahnout turbo,vičistít lopatky,ja to dělám prostředkem na odkarbonování motoru.

Napsal: 31 srp 2006, 18:26
od Koumi
pre "tomas.cz" aka stara je ta plechovka? to by som potreboval

Napsal: 01 zář 2006, 13:22
od Karl
Koumi píše:pre "tomas.cz" aka stara je ta plechovka? to by som potreboval


Moc sa mi nezdá, žeby Ti odišla plechovka skús ju vytiahnuť dať si naňu hadičku a ústami urobiť podtlak a uvidíš či je zlá membrána, problém vidím skôr zatuhnutej regulácií turba. Plechovka keď tam mohla odísť kvôli zatuhlej regulácií. Ináč všetko sa dá preskúšať VAG. Poprípade naštartuj a sleduj plechovku hriadeľka sa má zatiahnuť do plechovky.

Napsal: 01 zář 2006, 18:50
od Koumi
je to na mulion percent ta plechovka, dokonca kamos skusal napojit turbo na vaku pumpu a ani to s nim nepohlo, a tycka na regulaciu chodi normalne