Čištění VNT15 AHF

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Čištění VNT15 AHF

Příspěvek od flekyc »

Seat Toledo 1.9TDI 81kw AHF r.v.2000
Turbo jde na prodej, tak jsem udelal par fotek. Asi to tu urcite nekde je, ale treba se to bude nekomu hodit.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 472
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

čim to čistíš :o
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

koule píše:čim to čistíš :o
Smirgl, ocelovy kartac, WD40, cistici kapesniky pro naradi.
STOledo 1M, AHF - poladeno
Uživatelský avatar
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1822
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

já to čistil mkosazným kartáčem, technickým benzínem a hadrem a vypadalo mi to taky stejně:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

kartáč, nožík na hrany a spoje a pak mam od tchána naky spešl cistici srajdy co fasovali v praci, da se to vycistit fakt uzasne.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Cistic krbu a skel dobrej zrout sazi ale taky rukou.100Kč
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Mehero
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 07 črc 2009, 19:30

Příspěvek od Mehero »

mozem sa opytat kolko si mal na tom nabehane?
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Mehero píše:mozem sa opytat kolko si mal na tom nabehane?
nebylo moje, typkovi sem to cistil a slo na prodej, bylo na nem 100tis.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Mehero
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 07 črc 2009, 19:30

Příspěvek od Mehero »

no tak to je najvyssi cas aby som sa pustil vycistit aj to moje...mam 150 tisic nabehane.....vies mi poradit nejaky dobry pripravok na vycistenie potrubia od karbonu?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Mehero píše:no tak to je najvyssi cas aby som sa pustil vycistit aj to moje...mam 150 tisic nabehane.....vies mi poradit nejaky dobry pripravok na vycistenie potrubia od karbonu?
Pokial auto normalne ide tak do toho nesprtaj!!! Ries to az ked to bude potrebne riesit. Zbytocne si koledujes o problemy. Cistenie turba nieje zas az tak jednoducha zalezitost ako sa ti zda a mozu nastat komplikacie a neprijemnosti.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

TDI tech píše:
Mehero píše:no tak to je najvyssi cas aby som sa pustil vycistit aj to moje...mam 150 tisic nabehane.....vies mi poradit nejaky dobry pripravok na vycistenie potrubia od karbonu?
Pokial auto normalne ide tak do toho nesprtaj!!! Ries to az ked to bude potrebne riesit. Zbytocne si koledujes o problemy. Cistenie turba nieje zas az tak jednoducha zalezitost ako sa ti zda a mozu nastat komplikacie a neprijemnosti.
tak tak, jestli regulace maka jak ma, neni duvod do toho hrabat. ja to cistil protoze se do toho auta davalo 96kw KKK turbo a tohle slo na prodej a kdyz uz bylo venku, tak sem ho vycistil, aby dalsi majitel dostal co si zaplatil.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

nitroředidlem jde dcl pěkně karbon dolů oproti technickýmu benzinu
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

pises, ze jsi pouzival WD-40... pri vyssi teplote se mi stalo, ze se zapeklo, tak na to opatrne. Nebylo to na turbu, tam jsem ho radeji nepouzival.. misto toho jsem obcas pouzil teflon.
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Kovarrr píše:pises, ze jsi pouzival WD-40... pri vyssi teplote se mi stalo, ze se zapeklo, tak na to opatrne. Nebylo to na turbu, tam jsem ho radeji nepouzival.. misto toho jsem obcas pouzil teflon.
zadny WD40 jsem nepouzil ;-) to psal Schonus a ten si to popletl.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Kovarrr
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 05 lis 2008, 14:05
Bydliště: vychodni Cechy

Příspěvek od Kovarrr »

ok, ja jen pro ostatni, aby to nedelali dle toho co je zde napsano... tak radeji WD vynechat...
Now:Passat 1.9TDI PD AJM Highline, BMW 525tds *125kW, OII 77kW
Was:Opel Omega 2.5TD,Uno 1.3T,Toledo TDI,Scenic dCi.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“